Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Monilahjakkuus - mitä se tarkoittaa?

Vierailija
10.02.2020 |

Ja millaisissa ammateissa siitä on hyötyä?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väitän olevani monilahjakas --- Kaiken lisäksi olen kaunis blondi ja lahjakkuuteni tulee monille yllätyksenä. 😊

Ja vaatimatonkin vielä :'D 

Oma siskoni on suunnilleen kaikessa mahdollisessa lahjakas (ja on kauniskin vielä, kun se nyt näköjään lasketaan lahjakkuudeksi), mutta ihme kyllä on myös tosi jalat maassa -tyyppiä ja hyvällä tavalla nöyrä kaikesta saamastaan lahjakkuudesta. Minulle ei jaettu samasta padasta lahjakkuuksia, ja joskus se vähän harmittaa. Kadehdin siskoani sellaisella lempeällä tavalla, että olen hänestä aina kamalan ylpeä ja toivon hänelle hyvää, mutta tietenkin joskus haaveilen haikeudella, että olisin yhtä luonteva tekijä niin monessa asiassa kuin hän. Tai edes melkein yhtä kaunis XD kun se kerran on ilmeisesti niin tärkeää. Mutta en ole, ja eipä sille mitään mahda. Kuitenkin meitä ihan onnellisia, arkisen näköisiä ja lahjattomia tavispallinaamoja on maailma pullollaan, niin voisi tässä asiat huonomminkin olla. 

Vierailija
22/22 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väitän olevani monilahjakas --- Kaiken lisäksi olen kaunis blondi ja lahjakkuuteni tulee monille yllätyksenä. 😊

Ja vaatimatonkin vielä :'D 

Oma siskoni on suunnilleen kaikessa mahdollisessa lahjakas (ja on kauniskin vielä, kun se nyt näköjään lasketaan lahjakkuudeksi), mutta ihme kyllä on myös tosi jalat maassa -tyyppiä ja hyvällä tavalla nöyrä kaikesta saamastaan lahjakkuudesta. Minulle ei jaettu samasta padasta lahjakkuuksia, ja joskus se vähän harmittaa. Kadehdin siskoani sellaisella lempeällä tavalla, että olen hänestä aina kamalan ylpeä ja toivon hänelle hyvää, mutta tietenkin joskus haaveilen haikeudella, että olisin yhtä luonteva tekijä niin monessa asiassa kuin hän. Tai edes melkein yhtä kaunis XD kun se kerran on ilmeisesti niin tärkeää. Mutta en ole, ja eipä sille mitään mahda. Kuitenkin meitä ihan onnellisia, arkisen näköisiä ja lahjattomia tavispallinaamoja on maailma pullollaan, niin voisi tässä asiat huonomminkin olla. 

Tosi kivasti kerrot siskostasi. Ainakin olet luonteva kirjoittaja ja osaat arvostaa toista.

Jotenkin sitä olettaa, että "kaikessahyvä" on jotenkin leso tai muuten ärsyttävä, mutta ainakin oma "monilahjakas" mieheni ja poikani ovat molemmat tosi mukavia tyyppejä.

T. 8

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla