Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen epätoivoinen

Vierailija
10.02.2020 |

Mies pettää taas. Olen ihan rikki. En tiedä mitä tehdä. Itken vaan. En ymmärrä miksen minä riitä. Haluun kuolla, tää kipu on niin kova. En pysty toimimaan.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrothan sä tässä meillekin. Miksi häpeä miehen sikamaisesta käyttäytymisestä muka lankeaisi sulle?

Sun pitää nyt miettiä jaksatko enää tuollaista. Lasten isä ei häviä mihinkään vaikka eroaisitte, mutta lapset voisivat saada vihdoinkin äidin joka kunnioittaa itseään.

Luuletko etteivät he tiedä tilanteesta? Luuletko että he arvostavat sinua koska

siedät jatkuvan päähänpotkimisen?

Vierailija
22/27 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, olette molemmat vastuussa lasten elatuksesta, että kyllä sinä pärjäät!

Ja jätä se luuseri tänään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et itsesi vuoksi, niin lasten. Lapset ansaitsevat onnellisen äidin, mieti mikä vaikutus tällä on heihin. Ja lapset aistii, kuulee, huomaa kun joku on vialla. Nyt revi kaikki voima mikä sulla on ja ota kontakti johonkin läheiseen. Kerroit jo meille täällä, nyt kerrot jollekin läheisellesi. Kerro että tarvitset tukea, tarvitset apua. Kerro, että hävettää, kerro kaikki. Ihan varmana sua ei pidetä luuserina kun pelastat itsesi tollasesta tilanteesta ja ajattelet lapsiasi. Nyt sulla on aika toimia, oikea tie on eteenpäin.

Älä ajattele sitä miestä. Hänkään ei ajattele sinua. Ajattele sun lapsia. Kyllä sä pystyt siihen ja usko mua että ihan varmana on oikea valinta.

Vierailija
24/27 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet läheisriippuvainen. Sulla on kaksi vaihtoehtoa: joko lähdet tai kovetat sydämesi ja jäät.

Vierailija
25/27 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen miten Ap on tuohon tilanteeseen jäänyt. Lapsetkin kärsii, kun äiti kärsii. Mutta, ei auta parku. Ap:n pitäisi mennä terapiaan ja selvittää se mikä on se kaukainen toimintamalli=läheisriippuvuus josta kaikki tämä johtuu. Ja muuttaa se toimintamalli. Terapeutin avulla. Koskaan ei ole liian myöhäistä. Jos, Ap eroaa.. Ero ei auta, koska malli säilyy ja Ap löytää taas uuden narsistin. Tai oikeastaan...narsisti löytää Ap:n.

Vierailija
26/27 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin taas puhua mieheni kanssa. Hän kertoi, ettei aio lopettaa toista suhdetta. Mun on ihan pakko päästä tästä pois. En vaan tiedä miten. Rahaa ei ole. Asuntoa ei ole. Miten kerron lapsille.. mistä saan asunnon tähän hätään. Tää tappaa mut jos en nopeasti pääse pois.

Vierailija
27/27 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tosi kiitollinen kaikille kommenteista. Tallensin ne puhelimeen ja olen niitä lueskellut. Olen ymmärtänyt oman tilanteeni paremmin. Eilen hain yhtä asuntoa. En vielä tiedä miten saan asiat järjestymään, mutta nyt tunnen toivoa. Kiitos.