Mikä on syysi kannattaa Trumpia?
En siis itse kannata ja minun on hiukan vaikea ymmärtää, miksi kuitenkin suhteellisen moni kannattaa. Siksi kyselen.
Kommentit (48)
Totuus on se, että Suomessa Trumpia ei kannata juuri kukaan. Täällä vaan ne pari säälittävää persua spämmää kaikki Trump-ketjut paskallaan ja valehtelee idolinsa sanoista ja teoista.
Vierailija kirjoitti:
Trumpilla on sydän paikallaan.
Trumpilla ei ole sydäntä.
Vastapuolen tekopyhyys ja itsekkyys.
Zinccis
Ei nyt sinänsä mitään muuta syytä. Vähän sama kuin täällä Suomessa nämä tekopyhät saavat minut varpaillensa.
Vierailija kirjoitti:
Totuus on se, että Suomessa Trumpia ei kannata juuri kukaan. Täällä vaan ne pari säälittävää persua spämmää kaikki Trump-ketjut paskallaan ja valehtelee idolinsa sanoista ja teoista.
Tämä!
Juuri nämä samanlaiset tekopyhät tyypit sanoivat, ettei Trump voi voittaa ja nauroivat häntä kannattaville.
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Tässä pari katsomisen arvoista videota:
FUNNIEST TRUMP CAN'T WIN COMPILATION
Donald J. Trump: The Long Road to the White House (1980 - 2017)
Nää oli hyviä. Tuo alempi juttu antaa aika erilaisen kuvan Trumpista. Jos vertaa siihen minkälaiseksi suomalainen lehdistö on Trumpin kuvannut.
Olen vähän tyhmä ja yksinkertainen
2. Aikaansaava. Aikataulua edellä, alle budjetin - oli Trumpin slogan jo rakentajana
Onhan se helppoa alittaa budjetti kun ei maksa arkkitehdille ja alihankkijoille jo tehdysta tyosta. Tasta tempustahan Trump on ollut kuuluisa jo vuosia.
Sitapaitsi mies on niin raavasuinen etta niskhiukseni nousevat pystyyn. Uncouth on sana joka kuvailee hanta taydellisesti.
Tässä pari katsomisen arvoista videota:
FUNNIEST TRUMP CAN'T WIN COMPILATION
Donald J. Trump: The Long Road to the White House (1980 - 2017)