Minkä väriset silmät miehellä hot
Meillä on kaksi poikalasta ja hauskasti toisella ruskeat ja toisella siniset silmät.
Pojat ovat muuten todella samannäköisiä, mutta tuntuu että naisihmisillä on todella suuri rakkaus ruskeasilmäisiin. Ruskeasilmäistä poikaani kehutaan siis jo nyt sydäntenmurskaajaksi suklaasilmien vuoksi. Itse olen sinisilmäisten perään, ja mieheni onkin sinisilmäinen.
Mikä on oma valintasi? (Laitan vain kolme vaihtoehtoa, vaikka tiedän kyllä että jotkut voi syttyä harmaasilmäisistä yms)
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Kaksi sinisilmäistä ei voi saada ruskeasilmäistä jälkeläistä, koska sinisilmäisyys on peittyvä ominaisuus. Olisiko sinulla jotain kerrottavaa kohtaamisestasi komean suklaasilmän kanssa?
Olen itse ruskeasilmäinen....
Ap
Ruskeat silmät on nätit koirilla.. Miehellä on hot tumman siniset silmät.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi sinisilmäistä ei voi saada ruskeasilmäistä jälkeläistä, koska sinisilmäisyys on peittyvä ominaisuus. Olisiko sinulla jotain kerrottavaa kohtaamisestasi komean suklaasilmän kanssa?
Menepäs takaisin sinne biologian tunneille.
Vihreät, on niin harvinainen väri. Kaikilla on ruskeat silmät. Toki värillä ei väliä, jos katse sulattaa sydämen.
Minä teille ruskean silmän näytän.
Riitta
siniset tai vihreät.. Itse oon ruskeasilmäinen, niin varmaan haluun erilaisen mitä oon itse. :D
Ei ruskeissakaan mitään vikaa oo, mut muutenki tykkään usein sattumalta enemmän vaaleista ku tummista. Ehkä siks, että oon ite enemmän tumma ku vaalea?? :D tosin värjätyt vaaleat hiukset on kyllä :D
moni nainen tykkää eksoottisen näkösistä miehistä :D
Ruskeissa ei näe silmän eri sävyjä helposti. Joskus pupillitkaan eivät erotu selkeästi. Silmät voivat siis helposti näyttää tunteettomilta tai tyhjiltä.
Kyllä siniset ja vihreätkin silmät mun mielestä voi näyttää tunteettomilta ja tyhjiltä... Tai vaikka pistäviltä. Pistäviltä ne monesti näyttääkin, ruskeat taas näyttää monesti lempeiltä. :D
Eipä sillä varsinaisesti ole mitään väliä. Pidän kaikenlaisista silmistä miehillä, sinisistä mustiin. Hiusten tai ihon värilläkään ei ole väliä sillä kokonaisuus ja persoona ratkaisee.
Tykkään ruskeista. Itse olen sinisilmäinen.
Yleensä olen kiinnostunut ruskeasilmäisistä. Intensiivinen, pistävä katse vetoaa, ja sellainen voi olla myös ruskeissa silmissä.
Siniset, sellaiset vaaleat jäänsiniset ovat täydelliset silmät miehellä.
Olen seurustellut vihreä-, sini- ja ruskeasilmäisten kanssa, kokonaisuus on aina ollut se ratkaiseva tekijä kenestä viehättyy.
oi beibi, beibi kirjoitti:
Siniharmaat silmät, joissa katse on kutsuva ja intensiivinen. @-@
Minulla on giniharmaat silmät.
En ole huomannut pitäväni jotain tiettyä väriä parempana.
Vierailija kirjoitti:
Minkä väriset tahansa, paitsi ruskeat. Ruskeat silmät ovat eläimillä kauniit, mutta ihmisestä ne tekevät epäluotettavan näköisen. Sukupuoleen katsomatta.
Kahdeksan ihmistä (tähän mennessä) oikeesti aattelee jotain näin epäloogisen typerää? Vau.
Tummanruskeat silmät. Ehdottomasti.
En pidä ruskeista silmistä sellaisina kuin ne yleensä mielletään eli niin tummina ettei pupilliakaan erota. Sen sijaan ruskean sävyt, joissa on mukana keltaista tai vihreää, ovat aivan maagisen näköisiä! Mielestäni meripihkan sävy on yksi kauneimmista. Ovat vielä harvinaisemmat kuin perus siniset tai vihreät silmät.
Äänestin kuitenkin vihreitä silmiä, koska miehelläni on sellaiset.
Vierailija kirjoitti:
Ruskeasilmäiset miehet vie jalat alta. Ja toki täytyy olla muutakin kuin ne silmät paketissa, mutta kasvoihinhan se huomio aina aluksi kiinnittyy.
Ja jos ruskeasilmäisellä on koristeena piikikäs risuparta, niin kosteusprosenttini on 100.
Sama, en edes mieti tällaisia. Sama hiustenvärin kanssa.