Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä väriset silmät miehellä hot

Vierailija
09.02.2020 |

Meillä on kaksi poikalasta ja hauskasti toisella ruskeat ja toisella siniset silmät.

Pojat ovat muuten todella samannäköisiä, mutta tuntuu että naisihmisillä on todella suuri rakkaus ruskeasilmäisiin. Ruskeasilmäistä poikaani kehutaan siis jo nyt sydäntenmurskaajaksi suklaasilmien vuoksi. Itse olen sinisilmäisten perään, ja mieheni onkin sinisilmäinen.

Mikä on oma valintasi? (Laitan vain kolme vaihtoehtoa, vaikka tiedän kyllä että jotkut voi syttyä harmaasilmäisistä yms)

Minkä väriset silmät miehellä hot

Vaihtoehdot

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään väliä miehen silmien värillä.

Sama, en edes mieti tällaisia. Sama hiustenvärin kanssa.

Vierailija
22/84 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi sinisilmäistä ei voi saada ruskeasilmäistä jälkeläistä, koska sinisilmäisyys on peittyvä ominaisuus. Olisiko sinulla jotain kerrottavaa kohtaamisestasi komean suklaasilmän kanssa?

Olen itse ruskeasilmäinen....

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskeat silmät on nätit koirilla.. Miehellä on hot tumman siniset silmät.

Vierailija
24/84 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi sinisilmäistä ei voi saada ruskeasilmäistä jälkeläistä, koska sinisilmäisyys on peittyvä ominaisuus. Olisiko sinulla jotain kerrottavaa kohtaamisestasi komean suklaasilmän kanssa?

Menepäs takaisin sinne biologian tunneille. 

Vierailija
25/84 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät, on niin harvinainen väri. Kaikilla on ruskeat silmät. Toki värillä ei väliä, jos katse sulattaa sydämen.

Vierailija
26/84 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teille ruskean silmän näytän.

Riitta

Vierailija
27/84 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

siniset tai vihreät.. Itse oon ruskeasilmäinen, niin varmaan haluun erilaisen mitä oon itse. :D

Ei ruskeissakaan mitään vikaa oo, mut muutenki tykkään usein sattumalta enemmän vaaleista ku tummista. Ehkä siks, että oon ite enemmän tumma ku vaalea?? :D tosin värjätyt vaaleat hiukset on kyllä :D

moni nainen tykkää eksoottisen näkösistä miehistä :D

Vierailija
28/84 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskeissa ei näe silmän eri sävyjä helposti. Joskus pupillitkaan eivät erotu selkeästi. Silmät voivat siis helposti näyttää tunteettomilta tai tyhjiltä.

Vierailija
29/84 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siniset ja vihreätkin silmät mun mielestä voi näyttää tunteettomilta ja tyhjiltä... Tai vaikka pistäviltä. Pistäviltä ne monesti näyttääkin, ruskeat taas näyttää monesti lempeiltä. :D

Vierailija
30/84 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sillä varsinaisesti ole mitään väliä. Pidän kaikenlaisista silmistä miehillä, sinisistä mustiin. Hiusten tai ihon värilläkään ei ole väliä sillä kokonaisuus ja persoona ratkaisee.

Vierailija
31/84 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään ruskeista. Itse olen sinisilmäinen.

Vierailija
32/84 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä olen kiinnostunut ruskeasilmäisistä. Intensiivinen, pistävä katse vetoaa, ja sellainen voi olla myös ruskeissa silmissä.

Vierailija
33/84 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siniset, sellaiset vaaleat jäänsiniset ovat täydelliset silmät miehellä.

Vierailija
34/84 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut vihreä-, sini- ja ruskeasilmäisten kanssa, kokonaisuus on aina ollut se ratkaiseva tekijä kenestä viehättyy.

Vierailija
35/84 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

oi beibi, beibi kirjoitti:

Siniharmaat silmät, joissa katse on kutsuva ja intensiivinen. @-@

Minulla on giniharmaat silmät.

Vierailija
36/84 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut pitäväni jotain tiettyä väriä parempana.

Vierailija
37/84 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä väriset tahansa, paitsi ruskeat. Ruskeat silmät ovat eläimillä kauniit, mutta ihmisestä ne tekevät epäluotettavan näköisen. Sukupuoleen katsomatta.

Kahdeksan ihmistä (tähän mennessä) oikeesti aattelee jotain näin epäloogisen typerää? Vau.

Vierailija
38/84 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummanruskeat silmät. Ehdottomasti.

Vierailija
39/84 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä ruskeista silmistä sellaisina kuin ne yleensä mielletään eli niin tummina ettei pupilliakaan erota. Sen sijaan ruskean sävyt, joissa on mukana keltaista tai vihreää, ovat aivan maagisen näköisiä! Mielestäni meripihkan sävy on yksi kauneimmista. Ovat vielä harvinaisemmat kuin perus siniset tai vihreät silmät.

Äänestin kuitenkin vihreitä silmiä, koska miehelläni on sellaiset.

Vierailija
40/84 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruskeasilmäiset miehet vie jalat alta. Ja toki täytyy olla muutakin kuin ne silmät paketissa, mutta kasvoihinhan se huomio aina aluksi kiinnittyy. 

Ja jos ruskeasilmäisellä on koristeena piikikäs risuparta, niin kosteusprosenttini on 100.