Minkä väriset silmät miehellä hot
Meillä on kaksi poikalasta ja hauskasti toisella ruskeat ja toisella siniset silmät.
Pojat ovat muuten todella samannäköisiä, mutta tuntuu että naisihmisillä on todella suuri rakkaus ruskeasilmäisiin. Ruskeasilmäistä poikaani kehutaan siis jo nyt sydäntenmurskaajaksi suklaasilmien vuoksi. Itse olen sinisilmäisten perään, ja mieheni onkin sinisilmäinen.
Mikä on oma valintasi? (Laitan vain kolme vaihtoehtoa, vaikka tiedän kyllä että jotkut voi syttyä harmaasilmäisistä yms)
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Vastasin vihreät, minua viehättää paljon useammin vihreät tai ruskeat silmät kuin siniset. Tosin mies voi kyllä hyvinkin viehättää vaikkei silmienväri viehättäisi erityisesti. Nyt vastasin siltä osin kuin kiinnitän silmien väriin erityisesti positiivista huomiota. Tosin joskus tulee kyllä sellaisiakin miehiä vastaan, joilla nimenomaan se puhtaan sininen silmien väri jotenkin säväyttää ja saa näyttämään sitäkin paremmalta. Että vähän vaikea tähän vastata. Omat silmäni ovat vihreät, joissa ruskea kuvio. Ne täysin vihreät ovat ilmeisesti harvinaisimmista päästä ja tämä sekamuoto hyvin yleinen? Lisäksi vaikea kuvitella, että sisarukisista toinen voisi olla hyvännäköinen ja toinen pahannäköinen vain silmien värin ansiosta.
Vihreissä silmissä on aina keskellä keltaisia, oransseja tai ruskeita säikeitä. Se ei ole mikään sekamuoto. Hazel-värissä taas ruskeaa on enemmän kuin vihreää.
Värillä ei väliä, kunhan ei ole kylmänhaalean vaaleat. Ruskean vaalea muoto on keltainen, mikä on ehkä häijyimmän näköinen silmien väri.
Jää nsiniset tai tummasiniset
Puhdas väri.
Harmaansiniset ei.
Vihreäsilmäisyys näyttää katalalta.
Ruskeat silmät
Ovat aina kauniit.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi sinisilmäistä ei voi saada ruskeasilmäistä jälkeläistä, koska sinisilmäisyys on peittyvä ominaisuus. Olisiko sinulla jotain kerrottavaa kohtaamisestasi komean suklaasilmän kanssa?
Mun veljellä ja vaimollaan on kummallakin siniharmaat silmät. Tytär on voimakkaasti ruskeasilmäinen, oikein isot suklaanapit.
Tulee äitini puolelta. Tämä veljentytär on muutenkin täysin äitimme näköinen. Ei taatusti ole äitinsä käynyt vieraissa, kyllä lapsi tulee niin vahvasti isän puoleisen mummonsa sukuun. Minullakin on vahvat sukupiirteet ja silmien ja hiusten väri niin tumma, että on luultu etelämaalaiseksi.
Honestly, en koskaan kiinnitä huomiota siihen minkä väriset silmät jollain on. Jos joku kysyy minkä väriset oli, niin oon ihan että wtf, koska en kerta kaikkiaan kiinnitä siihen huomiota.
N
Mun pojilla on kans eriväriset silmät. Kummatkin on naisten ja tyttöjen suosikkeja. Ovat kauniimpia kuin suurin osa tytöistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi sinisilmäistä ei voi saada ruskeasilmäistä jälkeläistä, koska sinisilmäisyys on peittyvä ominaisuus. Olisiko sinulla jotain kerrottavaa kohtaamisestasi komean suklaasilmän kanssa?
Mun veljellä ja vaimollaan on kummallakin siniharmaat silmät. Tytär on voimakkaasti ruskeasilmäinen, oikein isot suklaanapit.
Tulee äitini puolelta. Tämä veljentytär on muutenkin täysin äitimme näköinen. Ei taatusti ole äitinsä käynyt vieraissa, kyllä lapsi tulee niin vahvasti isän puoleisen mummonsa sukuun. Minullakin on vahvat sukupiirteet ja silmien ja hiusten väri niin tumma, että on luultu etelämaalaiseksi.
Kahdella sinisilmäisellä ei tosiaan voi olla ruskeasilmäistä lasta. Ruskeasilmäisyys on dominoiva, eli se ei voi olla piilossa. Kaksi ruskeasilmäistä sen sijaan voi saada sinisilmäisen lapsen. Tämä on perusbiologiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahdella sinisilmäisellä ei tosiaan voi olla ruskeasilmäistä lasta. Ruskeasilmäisyys on dominoiva, eli se ei voi olla piilossa. Kaksi ruskeasilmäistä sen sija
Olet väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahdella sinisilmäisellä ei tosiaan voi olla ruskeasilmäistä lasta. Ruskeasilmäisyys on dominoiva, eli se ei
Ok. Siellä elämänkoulussa on näköjään eri totuudet. Se että sun veljen vaimo on pettänyt miestään ja mies elättää käki-lasta on todennäköisempi vaihtoehto kuin se että biologit olisivat olleet tähän asti väärässä.
Jos tiede sanoo, että kaksi sinisilmäistä ei voi saada ruskeasilmäistä lasta, ja sinisilmäisellä avioparilla on ruskeasilmäinen lapsi, niin uskooko mies ennemmin tiedettä vai pettäjävaimoaan?
Itselläni on tumman siniset silmät, miehellä sinivihreät. Nuorena pidin ruskeita silmiä kauneimpina. Nykyään pidän aikalailla kaikista silmän väreistä, paitsi vaalean jään sinisistä.
Vierailija kirjoitti:
Biologian kertaus on sinulle paikallaan 😊.
Vierailija kirjoitti:
Mun pojilla on kans eriväriset silmät. Kummatkin on naisten ja tyttöjen suosikkeja. Ovat kauniimpia kuin suurin osa tytöistä.
Jännää, että molemmille pojille osui eriväriset silmät. Onko kummallakin sekä sininen että ruskea silmä vai joku muu yhdistelmä?
Jos kantasuomalaisella on ruskeat silmät ja vaalea tukka, se on aika mielenkiintoinen kokonaisuus. Jos taas arabilla on ruskeat silmät, ei kiinnosta. Lähes kaikki heistä ovat sitä paitsi ruskeasilmäisiä, enkä enää koe m muuttajamiehissä mitään eksotiikkaa.
Kaikki muu paitsi hailakka sininen. Mikä on kamalampaa kuin hiirenharmaat hiukset, kalpeä punakka iho ja hailakat siniset silmät siinä. Ei mulle kiitos.