Minkä väriset silmät miehellä hot
Meillä on kaksi poikalasta ja hauskasti toisella ruskeat ja toisella siniset silmät.
Pojat ovat muuten todella samannäköisiä, mutta tuntuu että naisihmisillä on todella suuri rakkaus ruskeasilmäisiin. Ruskeasilmäistä poikaani kehutaan siis jo nyt sydäntenmurskaajaksi suklaasilmien vuoksi. Itse olen sinisilmäisten perään, ja mieheni onkin sinisilmäinen.
Mikä on oma valintasi? (Laitan vain kolme vaihtoehtoa, vaikka tiedän kyllä että jotkut voi syttyä harmaasilmäisistä yms)
Kommentit (84)
Ruskeat/vihreät silmät ja tummat hiukset, kyllä kiitos!
Siniset silmät ja vaaleat hiukset, ei kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Ruskeat silmät ja mustat lyhyet suorat hiukset.
Tämä! Ja tähän vielä lisään että mies on pitkä ja hoikka.
Siniset silmät on maailman kauneinta. Maailmassa on yli 5 miljardilla ruskeat tai tummat silmät. Ne on rumat. Jos ruskeasilmäinen ja Sinisilmäinen saa lapsen niin siitä tulee 99 pros tod näköisyydellä ruskeasilmäinen. Se ei ole kaunista. Vaalikaa sinisiä silmiä.
Ei mitään väliä. Aika vähän niitä silmiä tulee katsottua.
Vastasin vihreät, minua viehättää paljon useammin vihreät tai ruskeat silmät kuin siniset. Tosin mies voi kyllä hyvinkin viehättää vaikkei silmienväri viehättäisi erityisesti. Nyt vastasin siltä osin kuin kiinnitän silmien väriin erityisesti positiivista huomiota. Tosin joskus tulee kyllä sellaisiakin miehiä vastaan, joilla nimenomaan se puhtaan sininen silmien väri jotenkin säväyttää ja saa näyttämään sitäkin paremmalta. Että vähän vaikea tähän vastata. Omat silmäni ovat vihreät, joissa ruskea kuvio. Ne täysin vihreät ovat ilmeisesti harvinaisimmista päästä ja tämä sekamuoto hyvin yleinen? Lisäksi vaikea kuvitella, että sisarukisista toinen voisi olla hyvännäköinen ja toinen pahannäköinen vain silmien värin ansiosta.
Vai ihan sinisilmäisten perään olet. Pitäisikö miehesi olla huolissaan?
Vierailija kirjoitti:
Siniset silmät on maailman kauneinta. Maailmassa on yli 5 miljardilla ruskeat tai tummat silmät. Ne on rumat. Jos ruskeasilmäinen ja Sinisilmäinen saa lapsen niin siitä tulee 99 pros tod näköisyydellä ruskeasilmäinen. Se ei ole kaunista. Vaalikaa sinisiä silmiä.
Jos ruskeasilmäisen toisella vanhemmalla on ollut siniset silmät, niin hän saa sinisilmäisen kanssa sini/vihreäsilmäisen lapsen 50% todennäköisyydellä. Useimmilla suomalaisilla ruskeasilmäisillä kyllä näin.
Vierailija kirjoitti:
Makuasia. Mä tykkään ruskeista silmistä ja ne ovat kauniit, ei rumia. Mulla on siniset silmät ja exällä ruskeat silmät, meidän yhteisellä lapsella on siniset silmät.
Riippuu niin paljon henkilöstä ja muista piirteistä. Sellaiset kirkkaat siniset (sellaiset huskyn silmät!) on hienot. Mun miehellä on vihreät jotka sopii täydellisesti sen tummien hiusten ja oliivi-ihon kanssa. Kallistun enemmän kirkkaisiin, eli vihreät tai siniset kuin ruskeisiin. Toki nekin voivat olla hienot kantajastaan riippuen!
En äänestänyt noista mitään, koska kaikki selkeän väriset silmät on yleensä kauniit, ehkä poislukien vaaleansiniset, jotka tekee katseesta helposti kylmän näköisen. Pidän ehkä eniten ruskeista silmistä, mutta myös voimakkaan siniset tai vihreät on ihanat, samoin harmaat.
Omat silmäni on tylsän ei-minkäänväriset, niistä en erityisesti pidä. Miehelläni on siniset silmät.
Oon aina ollut heikkona ruskeisiin silmiin sukupuolesta riippumatta <3
Ohi aiheen, mutta näin naisena yksi yleisimmistä kehuista mitä saan, on kirkkaansiniset silmäni. Olen saanut ihan sanattomaksi vetäviä kehuja etenkin silloin, kun joku katsoo minua silmiin kun luonnonvalo osuu niihin. 😀
En pysty luottamaan ruskeisiin silmiin, en vaan pysty. Silmien väriä enemmän toki merkitsee se kaikki muu joka silmistä näkyy. Sielun peili jne.
Vierailija kirjoitti:
Ohi aiheen, mutta näin naisena yksi yleisimmistä kehuista mitä saan, on kirkkaansiniset silmäni. Olen saanut ihan sanattomaksi vetäviä kehuja etenkin silloin, kun joku katsoo minua silmiin kun luonnonvalo osuu niihin. 😀
Mun mielestä aikalailla kaikkien iirikset ovat kauniita. Ei tarvitse olla edes koko silmän kaunis muotoaan myöten, mutta kyllä melkein mikä vain väri iiriksessä on kaunis. Ei ne oikein rumatkaan voi olla.
Vierailija kirjoitti:
En pysty luottamaan ruskeisiin silmiin, en vaan pysty. Silmien väriä enemmän toki merkitsee se kaikki muu joka silmistä näkyy. Sielun peili jne.
Voi jessus aikuisia ihmisiä. Ei pysty luottamaan ruskeisiin silmiin. Mitä hittoa?
Vierailija kirjoitti:
Punaiset.
Kierot. Värillä niin väliä. Semmoset kun Väyrysellä. "Kun toinen silmä kattoo vidduun ja toinen kattoon niin mitä semmosilla silmillä sit oikeen kattoo?"
Ruskeat silmät kokenut selvästi inflaation.