Mitä enemmän Antti Häkkäsen kommentteja luen, sitä enemmän hänestä olen alkanut pitää
Ryhdikäs, tolkun mies ja fiksut näkemykset sarja muu_haajien ja teeroi_stien tuomioista.
Kommentit (125)
En yhtään ihmettele jos joskus on presidentti. Sitä ennen kokoomuksen puheenjohtaja ja pääministeri. En oo kokoomuslainen.
minä vaan kysyn kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häkkänen on keksinyt räiskyvän tyylin pysyä pinnalla. Repivät otsikot ovat myyviä. Tämä on vain markkinointikikka, saada nimensä näkyviin. Melua tyhjästä.
.
Tyhjät tynnyrit kolisee eniten!
Nykyään kyllä taitaa olla niin, että silakkatynnyreistä lähtee eniten ääntä.
Väitätkö, että poliitiikka haisee silakalle?
...vai pitäisikö sanoa silakalta?
minä vaan kysyn kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta mitä sanoo Susanna Koski?
Tarkoitatko Linnanjuhlien Alibaba-asustaan tunnettua Susanna Koskea?
Onko tämä se sama Susanna Koski, joka tv-dokkarissa käski köyhien tulla toimeen omillaan ja itse repii ilmaista sopeutumisrahaa?
Vai onko se Susanna ”Albaba” Koski, jolla on nyt niitä rajoitteita eikä jaksa lähteä monisairaalle naiselle suosittelemaansa risusavottaan vaan elelee tuolla sopeutumisrahalla tiettyinen rajoitteineen.
Vierailija kirjoitti:
En yhtään ihmettele jos joskus on presidentti. Sitä ennen kokoomuksen puheenjohtaja ja pääministeri. En oo kokoomuslainen.
Ne pahimmat murhaajat ovat tänäänkin vapaina, ja kirjoittamassa, aivan samoin, kuin olivat huutamassa ilmeisen syyttömästä nasaretilaisesta ristiin naulitse! Aivan samoin kuin olivat Rooman sirkuksessa nauramassa tai peukuttamassa gladiaattorille. Aivan samoin kuin olivat nauraskellen ja samalla kauhistellen laatimassa juutalaislakia. He olivat huutaen, nauraen, vinoillen lynkkaamassa orjia palavan ristin valossa. He ovat vapaina ja kirjoittavat ilkeitä kommenttejaan pelotellen, pilkaten, kiusaten ihmisiä.
Heistä on viime aikana tullut ihan tavattoman näkyviä.
Jumalani, Elämän antaja, auttakoon minua jo täällä, että saan muutettua maailmaa edes vähän paremmaksi; jotta hyvä iloinen, onnellinen, menestyvä elämä tulee jokaiselle, jokaisen osaksi. Niin ettei elämän pilkkaaja voita.
t. Hieroglyfi
Aiheesta kuultaa vankilapsykiatria, ja psykiatria yleensäkin läpi.
Psykiatria onkin pahempi kuin mätä oppi. Se on käärmeen oppi, sellaisen käärmeen, joka syö omaa itseään hännastä alkaen. Eli puree opista; omasta itsestään osaksi tulleita. Oppi ei ole elämän antajan oppi, vaan elämän PILKKAAJAN, alkujaan mainitusta käärmeestä, sen käärmeen nimi on alkukielellä Sebjw, eli suomeksi Pilkkaaja.
Ihmisellä pitää olla mahdollisuus tehdä hyvin itselleen, ja toisille. On lähtökohtaisesti elämän pilkkaamista riistää se mahdollisuus.
Rangaistuksen tarkoitus ei ole mikään hyvitys, hyvityksen hakijat rankaisemalla ovat ilkeitä, hyvin alhaisia kostajia, eivät sen parempia kuin rikokseen syyllisynyt.
Rangaistuksen ainoa hyvä ja toimiva tarkoitus on opettaa siihen mikä on hyvästä. Ja kun opittu on, ei enempää pidä rangaista. Silloin on tehty hyvin itselle ja toisille, sekä hävitetty paha, itsesta ja toisista, niin ettei sitä enää ole.
Lue kahdesti, teksti ei ole ironinen, siinä on sitä mikä on hyvä.
t. Hieroglyfi