Miksi puoliso lyttää ja arvostelee? Aina mukisee jostain. Kehuu kuitenkin tv:ssä näkemää.
Lyttää harrastuksia ja arvostelee vaatteita. Kehuu tv:ssä näkyviä tyylejä ja harrastuksia.
Kommentit (22)
Tiedätkö miksi koirat nuolevat pallejaan? Koska ne voi...
Hänellä on heikko itsetunto tai pohjattoman huono tilannetaju, ehkä molemmat.
Siksi kun hänellä on puoliso joka ei näe, että tämä on kykenemätön aikuiseen parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Hänellä on heikko itsetunto tai pohjattoman huono tilannetaju, ehkä molemmat.
Tuollaisessa suhteessa on yleensä kaksi aikuista lasta joiden säröt osuu kipeästi yhteen. Ääripäät päätyvät helposti parisuhteeseen, koska he ruokkivat toinen toisissaan omaa narsismiaan.
Odotat ja odotat, että hän viimeinkin muuttuisi ja saisit suhteelta sen minkä haluat?
Miten tuttua juttua. Sillä erolla että puoliso haukkuu myös tv kuuluttajat ja välillä kehuu niitä.
Olet suhteessa idiootin kanssa, kuten myös minäkin. :/
Minulla nuoruudensuhteessa samaa. Asuimme yhdessä (virhe!) jonkin aikaa. Osallistuimme kumpikin kilpailuun, jossa palkintona oli kodinkone ja minä voitin tämän. Mies oli kamalan kateellinen asiasta, vaikka yhteiseen talouteen tuli. Kertoi mm. että huonosti elämässä pärjäävät yleensä voittavatkin arvonnoissa. Olimme opiskelijoita molemmat, eli samassa, ilmeisesti sitten huonossa tilanteessa olimme. Miehellä oli auto ja hän ei millään olisi halunnut lähteä kanssani hakemaan palkintoa, minullehan hän ei autoa lainaillut. Hän olisi melkein mieluummin antanut sen olla hakematta. Kaikessa muussakin hän kilpaili minua vastaan, tämä nyt oli yksi esimerkki asiasta. Lyttäsi ja arvosteli kaikessa, ei tehnyt kotitöitä, mutta arvosteli minun tekemiseni laatua. Ikää hänellä 24-v ja suoraan lapsuudenkotoaan, jossa kotiäiti palveli miestään ja aikuisia poikiaan muutti avoliittoon kanssani. En tiedä oliko hän myös jonkin sortin nepsy, silloin ei diagnooseja saanut kuten nykyään.
Miten ja miksi on kukaan huolinut tuollaisen lyttääjän puolisoksi?
Vierailija kirjoitti:
Miten ja miksi on kukaan huolinut tuollaisen lyttääjän puolisoksi?
En ole ap, mutta ollut itse vastaavassa tilanteessa. Syynä huono itsetunto ja kun on jo lapsesta saakka ollut lytättävänä, niin sitten helposti valitsee kumppaniksi samanlaisen.
Vierailija kirjoitti:
Kysy puolisolta?
Mitähän sekin auttaisi? Arvosteleva ei osaisi tai haluaisi muuta vastata kuin listata lisää arvostelun aiheita. Ei hän syytä niihin osaisi tai haluaisi kertoa.
Ukko jorpakkoon. Ole itseksesi tai ota parempi ukko. Niitä varmaan löytyy.
Ei rakasta sinua ja on pettynyt elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuttua juttua. Sillä erolla että puoliso haukkuu myös tv kuuluttajat ja välillä kehuu niitä.
Olet suhteessa idiootin kanssa, kuten myös minäkin. :/
Otan osaa
Vierailija kirjoitti:
Minulla nuoruudensuhteessa samaa. Asuimme yhdessä (virhe!) jonkin aikaa. Osallistuimme kumpikin kilpailuun, jossa palkintona oli kodinkone ja minä voitin tämän. Mies oli kamalan kateellinen asiasta, vaikka yhteiseen talouteen tuli. Kertoi mm. että huonosti elämässä pärjäävät yleensä voittavatkin arvonnoissa. Olimme opiskelijoita molemmat, eli samassa, ilmeisesti sitten huonossa tilanteessa olimme. Miehellä oli auto ja hän ei millään olisi halunnut lähteä kanssani hakemaan palkintoa, minullehan hän ei autoa lainaillut. Hän olisi melkein mieluummin antanut sen olla hakematta. Kaikessa muussakin hän kilpaili minua vastaan, tämä nyt oli yksi esimerkki asiasta. Lyttäsi ja arvosteli kaikessa, ei tehnyt kotitöitä, mutta arvosteli minun tekemiseni laatua. Ikää hänellä 24-v ja suoraan lapsuudenkotoaan, jossa kotiäiti palveli miestään ja aikuisia poikiaan muutti avoliittoon kanssani. En tiedä oliko hän myös jonkin sortin nepsy, silloin ei diagnooseja saanu
Minunkin ex-miehellä oli tuollainen äiti..
Hän inhoaa sinua, mutta jostain syytä ei pysty eroamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy puolisolta?
Mitähän sekin auttaisi? Arvosteleva ei osaisi tai haluaisi muuta vastata kuin listata lisää arvostelun aiheita. Ei hän syytä niihin osaisi tai haluaisi kertoa.
No totta ihmeessä pitää kysyä puolisolta miksi käyttäytyy tuolla tavalla ja jertoa mitä siitä nyt mahdollisesti seuraa. Ainahan tuollaiset asiat pitää sanoa toiselle eikä olla vain tuppisuuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy puolisolta?
No totta ihmeessä pitää kysyä puolisolta miksi käyttäytyy tuolla tavalla ja jertoa mitä siitä nyt mahdollisesti seuraa. Ainahan tuollaiset asiat pitää sanoa toiselle eikä olla vain tuppisuuna.
Niin no tuossa oli olettamuksena että asioista on keskusteltu tai yritetty ja tulos on tuo, eli mikään ei muutu ainakaan parempaan. Jotkut eivät kuitenkaan syystä tai toisesta eroa, vaikka suhde olisi täysi surkea. Keskustelut kiertävät aina samaa sairasta rataansa.
Vierailija kirjoitti:
Hän inhoaa sinua, mutta jostain syytä ei pysty eroamaan.
siltä se tuntuu
ei ole hyvä puoliso