Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi puoliso lyttää ja arvostelee? Aina mukisee jostain. Kehuu kuitenkin tv:ssä näkemää.

Vierailija
16.06.2025 |

Lyttää harrastuksia ja arvostelee vaatteita. Kehuu tv:ssä näkyviä tyylejä ja harrastuksia.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole hyvä puoliso

Vierailija
2/22 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö miksi koirat nuolevat pallejaan? Koska ne voi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on heikko itsetunto tai pohjattoman huono tilannetaju, ehkä molemmat. 

Vierailija
4/22 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kun hänellä on puoliso joka ei näe, että tämä on kykenemätön aikuiseen parisuhteeseen. 

Vierailija
5/22 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänellä on heikko itsetunto tai pohjattoman huono tilannetaju, ehkä molemmat. 

Tuollaisessa suhteessa on yleensä kaksi aikuista lasta joiden säröt osuu kipeästi yhteen. Ääripäät päätyvät helposti parisuhteeseen, koska he ruokkivat toinen toisissaan omaa narsismiaan.

Vierailija
6/22 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotat ja odotat, että hän viimeinkin muuttuisi ja saisit suhteelta sen minkä haluat? 

Vierailija
7/22 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuttua juttua. Sillä erolla että puoliso haukkuu myös tv kuuluttajat ja välillä kehuu niitä.

Olet suhteessa idiootin kanssa, kuten myös minäkin. :/

Vierailija
8/22 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla nuoruudensuhteessa samaa. Asuimme yhdessä (virhe!) jonkin aikaa. Osallistuimme kumpikin kilpailuun, jossa palkintona oli kodinkone ja minä voitin tämän. Mies oli kamalan kateellinen asiasta, vaikka yhteiseen talouteen tuli. Kertoi mm. että huonosti elämässä pärjäävät yleensä voittavatkin arvonnoissa. Olimme opiskelijoita molemmat, eli samassa, ilmeisesti sitten huonossa tilanteessa olimme. Miehellä oli auto ja hän ei millään olisi halunnut lähteä kanssani hakemaan palkintoa, minullehan hän ei autoa lainaillut. Hän olisi melkein mieluummin antanut sen olla hakematta. Kaikessa muussakin hän kilpaili minua vastaan, tämä nyt oli yksi esimerkki asiasta. Lyttäsi ja arvosteli kaikessa, ei tehnyt kotitöitä, mutta arvosteli minun tekemiseni laatua. Ikää hänellä 24-v ja suoraan lapsuudenkotoaan, jossa kotiäiti palveli miestään ja aikuisia poikiaan muutti avoliittoon kanssani. En tiedä oliko hän myös jonkin sortin nepsy, silloin ei diagnooseja saanut kuten nykyään.

Vierailija
9/22 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ja miksi on kukaan huolinut tuollaisen lyttääjän puolisoksi?

Vierailija
10/22 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ja miksi on kukaan huolinut tuollaisen lyttääjän puolisoksi?

En ole ap, mutta ollut itse vastaavassa tilanteessa. Syynä huono itsetunto ja kun on jo lapsesta saakka ollut lytättävänä, niin sitten helposti valitsee kumppaniksi samanlaisen. 

Vierailija
11/22 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy puolisolta?

Vierailija
12/22 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy puolisolta?

Mitähän sekin auttaisi? Arvosteleva ei osaisi tai haluaisi muuta vastata kuin listata lisää arvostelun aiheita. Ei hän syytä niihin osaisi tai haluaisi kertoa.

Vierailija
13/22 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko jorpakkoon. Ole itseksesi tai ota parempi ukko. Niitä varmaan löytyy.

Vierailija
14/22 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rakasta sinua ja on pettynyt elämäänsä. 

Vierailija
15/22 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuttua juttua. Sillä erolla että puoliso haukkuu myös tv kuuluttajat ja välillä kehuu niitä.

Olet suhteessa idiootin kanssa, kuten myös minäkin. :/

Otan osaa

Vierailija
16/22 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla nuoruudensuhteessa samaa. Asuimme yhdessä (virhe!) jonkin aikaa. Osallistuimme kumpikin kilpailuun, jossa palkintona oli kodinkone ja minä voitin tämän. Mies oli kamalan kateellinen asiasta, vaikka yhteiseen talouteen tuli. Kertoi mm. että huonosti elämässä pärjäävät yleensä voittavatkin arvonnoissa. Olimme opiskelijoita molemmat, eli samassa, ilmeisesti sitten huonossa tilanteessa olimme. Miehellä oli auto ja hän ei millään olisi halunnut lähteä kanssani hakemaan palkintoa, minullehan hän ei autoa lainaillut. Hän olisi melkein mieluummin antanut sen olla hakematta. Kaikessa muussakin hän kilpaili minua vastaan, tämä nyt oli yksi esimerkki asiasta. Lyttäsi ja arvosteli kaikessa, ei tehnyt kotitöitä, mutta arvosteli minun tekemiseni laatua. Ikää hänellä 24-v ja suoraan lapsuudenkotoaan, jossa kotiäiti palveli miestään ja aikuisia poikiaan muutti avoliittoon kanssani. En tiedä oliko hän myös jonkin sortin nepsy, silloin ei diagnooseja saanu

Minunkin ex-miehellä oli tuollainen äiti..

Vierailija
17/22 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän inhoaa sinua, mutta jostain syytä ei pysty eroamaan. 

Vierailija
18/22 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy puolisolta?

Mitähän sekin auttaisi? Arvosteleva ei osaisi tai haluaisi muuta vastata kuin listata lisää arvostelun aiheita. Ei hän syytä niihin osaisi tai haluaisi kertoa.

No totta ihmeessä pitää kysyä puolisolta miksi käyttäytyy tuolla tavalla ja jertoa mitä siitä nyt mahdollisesti seuraa. Ainahan tuollaiset asiat pitää sanoa toiselle eikä olla vain tuppisuuna. 

Vierailija
19/22 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy puolisolta?

No totta ihmeessä pitää kysyä puolisolta miksi käyttäytyy tuolla tavalla ja jertoa mitä siitä nyt mahdollisesti seuraa. Ainahan tuollaiset asiat pitää sanoa toiselle eikä olla vain tuppisuuna. 

Niin no tuossa oli olettamuksena että asioista on keskusteltu tai yritetty ja tulos on tuo, eli mikään ei muutu ainakaan parempaan. Jotkut eivät kuitenkaan syystä tai toisesta eroa, vaikka suhde olisi täysi surkea. Keskustelut kiertävät aina samaa sairasta rataansa.

Vierailija
20/22 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän inhoaa sinua, mutta jostain syytä ei pysty eroamaan. 

siltä se tuntuu