Mitä mieltä olette siitä, että näyttelijä Dennis Quaidilla,65v,on 26v tyttöystävä?
Miten joku nuori nainen voi olla niin vanhan kanssa... Ihmettelen syvästi
Kommentit (26)
Normisettiä. Hopeakettu houkuttaa ja koukuttaa.
Huh minkä näköiseksi mennyt. Noh, joitakin ei näköjään haittaa ja onhan sillä rahaa paikata.
Jos nyt rahasta ei ole kysymys, niin mielestäni liian vanha mies näin nuorelle naiselle.
No entäs mä oon 66v ja mulla on 35toyboy in Gambia? Mun vanhin lapsi on vanhempi kuin toyboy,yli 44v?
Minua kiinnostaa heidän asiansa tasan yhtä paljon kuin heitä kiinnostaa minun asiani.
Miksi minun pitäisi ajatella mitään vieraiden ihmisten parisuhteista?
Olen sitä mieltä että se on heidän kahden, ja vain heidän kahden, välinen asia. Ei muuta.
Siis ihmettelet, että Hollywood tähdellä on itseään huomattavasti nuorempi vaimo? Missä ihmeen maailmassa oikein elät?
Sitten vois alkaa hämmästelemään, jo kuuskymppisellä työttömällä ja persaukisella Martilla perähikiältä olisi suomalainen itseään 40 vuotta nuorempi vaimo, mutta tuo kuuluisan näyttelijän meininki on niin peruskauraa, että eipä se juuri tunteita herätä.
Kahden aikuisen välinen asia, ei kuulu mulle eikä kiinnosta mua.
N41
Jep, luulisi, että tuo sugar babe haluaisi käyttää kauneuttaan vähän eri tavoin ja ottaisi vaikka kolmekymppisen miehen, onhan varakkaita sellaisiakin Hollywoodissa ihan kivasti.
Tyhmää kuitenkaan odottaa, että 65-vuotias kuolee ja jättää perinnön.
Tässä runo tapahtuman kunniaksi:
Dennis Quaid got laid
With a pretty, young maid
He probably paid, or so they said
I wish away he would fade
Vierailija kirjoitti:
Jep, luulisi, että tuo sugar babe haluaisi käyttää kauneuttaan vähän eri tavoin ja ottaisi vaikka kolmekymppisen miehen, onhan varakkaita sellaisiakin Hollywoodissa ihan kivasti.
Tyhmää kuitenkaan odottaa, että 65-vuotias kuolee ja jättää perinnön.
No eihän se nyt mitään perintöä odottele vaan haluaa julkisuutta ja varakkaan elättäjän höhlä.
Varakkaita kolmekymppisiä kuuluisia näyttelijöitä ei nyt sentään tuhansia Hollywoodissa ole, ei edes satoja, joten heillä luonnollisesti kysyntää huomattavasti enemmän ja jonossa aika pirun monta tuota neitoa huomattavasti nuorempaakin, joten eiköhän kolmeekymppiä lähestyvän sokeri beibin ole syytä suunnata katseensa vanhempiin herrasmiehiin, jos meinaa itselleen kuuluisan miljonäärinäyttelijän saada ja niinhän tämä Laura yekikin.
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt rahasta ei ole kysymys, niin mielestäni liian vanha mies näin nuorelle naiselle.
Mutta mitäpä ei rahan takia, niinkö?
Uskon, että samoin olisi vaikkei Denis olisikaan kuuluisa ja rikas hollywood-tähti. Aivan varmasti.
Dennis on voittaja, vaikka tyttöystävä luuleekin olevansa voittaja tässä järjestelyssä. 😀
Aika ällöä.