Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

EMMA GAALA 2020

Vierailija
08.02.2020 |

Noni. Tuisku avas komiasti. Gettomasa vuoden hiphop. Mitäs sitten

Kommentit (436)

Vierailija
401/436 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna mä havahduin kun joku

Paha ajatus löi päin mun naamaa

Mä käännän päälle joka defenssin mun systeemissä

Kun mä ajattelen illan gaalaa

Mulla ei oo taaskaa mitään päälle laitettavaa

Enkä haluu edes nähdä ketään.

Sama puku, sama kraka

Gaalat, häät ja hautajaiset

Samat rillit, samat tsa tsa tsaa.

"Kato mitä äijä, kiva ku sä pääsit tänne!

Mitä sulle kuuluu? Mut hei mun on pakko mennä!"

Samat kuminaamat, joil on samat kliseet joka kerta,

Alkuillasta ne parveutuu.

Pääsääntöisesti mun pöydäs on aina tilaa,

Jostain syystä sitä muodostuu.

Kun juhlan tarkoitus on alun perin palkitseva,

Tässä melkeen alkaa jännittää.

Että mitenköhän sitten tällä kertaa

Lopputulos voikaan yllättää.

Teille nää, meille nää, ensivuonna toisteppäin.

Pä pä pä pädäpää

Jengi oli ihan että "mikä sisäpiiri?"

Vierailija
402/436 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittasivat tuonkin pippalon rahat vaikka ilmaston muutoksen vahvistamiseen.

Voi pieni ja 50 yläpeukuttajaa. Torjumiseen, ilmastonmuutoksen torjumiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/436 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä gaala olisi ollut hieman uskottavampi, jos Maustetytöiltä ei olisi viety ehdokkuutta jonkun naurettavan syyn takia. He olisivat enemmän kuin ansainneet palkinnon tai edes ehdokkuuden. Noloa.

Vierailija
404/436 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

IL-Analyysi: Onko Suomeen syntynyt musiikkihirviö?

02.02.2019 klo 12:17

https://www.iltalehti.fi/musiikki/a/ffbe5cd2-2bb7-4bf3-9837-e054044ee3ed

----------------------------------------------------------------------------------------------

"Se, että mediayhtiö ja musiikkiyhtiö ovat nyt samaa perhettä, luo ainutlaatuisen pohjan artistitarinoiden rakentamiselle ja tuo suomalaiselle musiikin rakastajalle vielä monta hienoa hetkeä

https://sanoma.com/fi/tiedote/sanoma-ostaa-osuuden-kaiku-entertainmenti…

Vierailija
405/436 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
406/436 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

69 Eyesin West End-levy oli 30-vuotiaan bändin parhaita levykokonaisuuksia, mutta ei saanut edes ehdokkuutta. Eipä tullut hieno ura mitenkään muistetuksi. Kuvaavaa on, että ovat Emma-gaalan sijaan juuri nyt jenkeissä rundilla.

Vierailija
407/436 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna Puulla ei ole minkäänlaista tyylitajua!! Huomaa että yrittää ihan hirveästi, mutta siis aivan järkyttävä asu. Tuo letti?? En edes halua tietää tarinaa taustalla...

Vierailija
408/436 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä gaala olisi ollut hieman uskottavampi, jos Maustetytöiltä ei olisi viety ehdokkuutta jonkun naurettavan syyn takia. He olisivat enemmän kuin ansainneet palkinnon tai edes ehdokkuuden. Noloa.

Mites Samu Haberilta ei kuitenkaan viety ehdokkuutta? Hmm jokin ei nyt täsmää...

Vierailija
409/436 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites Samu Haberilta ei kuitenkaan viety ehdokkuutta? Hmm jokin ei nyt täsmää...

Haber ei ollut ehdolla missään, eikä voittanut mitään. Vienti emman voitti Sunrise Avenue, ei Samu Haber. 

Ja tuskinpa Haber on ainoa ko. aineen käyttäjä joka tuolla oli yksin tai erikseen ehdolla.

Vierailija
410/436 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna Puulla ei ole minkäänlaista tyylitajua!! Huomaa että yrittää ihan hirveästi, mutta siis aivan järkyttävä asu. Tuo letti?? En edes halua tietää tarinaa taustalla...

pitää olla, että edes joku media huomaisi.

Vierailija
411/436 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erika Vikman voittaa Euroviisut  Cicciolinan kanssa ja uusi lehti suomalaisessa musiikkiteollisuudessa kääntyy. 

Ei käänny. Tämä kommentti taas varmaan poistetaan kuten ennenkin, mutta Erika ei ole alalla ammattilaisten silmissä suosittu. Pelkkä Dannyn avuilla kiipijä. Juuri kukaan ei halua yhteistyöhön.

Sen asu gaalassa oli nolo. Tuon ikäinen aikuinen nainen yrittää kerta toisensa jälkeen tyrkyttää itseään esille milloin milläkin p*rnoasulla. Olisi kannattanut edetä uralla rauhassa ja miettiä mitä todella haluaa, nyt kun maine on jo mennyt niin myöhäistä on.

Ja miten ikä liittyy asiaan? Ei Erika sentään mikään vanhus ole. Onko edes 30-vee?

Vierailija
412/436 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haber ei ollut ehdolla missään, eikä voittanut mitään. Vienti emman voitti Sunrise Avenue, ei Samu Haber. 

Ja tuskinpa Haber on ainoa ko. aineen käyttäjä joka tuolla oli yksin tai erikseen ehdolla.

Kukaan muu bändin jäsenistä ei voinut noutaa palkintoa?

Vierailija
413/436 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olihan siellä ehdolla myös Roope Salminen yhtyeineen, vaikka Salmisellakin on syyte päällä. 

Vierailija
414/436 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös Haber kuitenkin käynyt pokkaamassa pystin? Pitikö puheenkin? Miten se eroaa siitä et Haber itse olisi saanut sen henkilökohtaisesti. En edes tiedä ketä muita bändissä soittaa, en edes ulkonäöltä. Sunrise Avenue=Samu Haber.

Vierailija
415/436 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan muu bändin jäsenistä ei voinut noutaa palkintoa?

No mitä väliä sillä oli oliko Samu lavalla vai ei? Kukaan muu jäänyt siihen roikkumaan, kun pari hassua av-palstalla. Mun mielestä on hyvä, että hakivat palkinnon bändinä, kun bändille se oli myönnettykin. 

Vierailija
416/436 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olihan siellä ehdolla myös Roope Salminen yhtyeineen, vaikka Salmisellakin on syyte päällä. 

Jep, syyte vaikuttaa ainoastaan siinä tapauksessa jos kyseessä henkilö kenelle ei haluta ehdokkuutta tai voittoa.

Vierailija
417/436 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kannatatte tuota nelosmedia paskaa katsomalla Vain Elämää ym..

Vierailija
418/436 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös Haber kuitenkin käynyt pokkaamassa pystin? Pitikö puheenkin? Miten se eroaa siitä et Haber itse olisi saanut sen henkilökohtaisesti. En edes tiedä ketä muita bändissä soittaa, en edes ulkonäöltä. Sunrise Avenue=Samu Haber.

Kävi bändeineen hakemassa sen ja kiitti. Mitä väliä sillä on kuka sen haki? Vaikka Haber oli lavalla hakemassa pystiä ei tarkoita että se olisi henkilökohtaisesti hänelle myönnetty. Eikä se että sinä et tiedä jotain tarkoita etteikö muut tietäisi. Mulle Sunrise Avenue on ensisijaisesti bändi, jonka yksi jäsen on Haber. 

Ja käyttörikos nyt on oikeastikin rikoksista pienimpiä, hän ei ole ollut myyjäportaassa mukana. Fiksusti Haber on tämän asian kanssa julkisuudessa ollut ja tuskin kukaan Haberin lausuntojen takia tuolle tielle lähtisi.

Vierailija
419/436 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kannatatte tuota nelosmedia paskaa katsomalla Vain Elämää ym..

En kannata, oon nähnyt Vain elämää-kausista vain sen ensimmäisen. Se ei ollut vielä ihan näin eurot silmissä tehty mitä viimeisimmät. 

Vierailija
420/436 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Robin oli komeena.

En oo Robinia missään ohjelmassa pitkään aikaan nähny, mutta oon ihmetelly tässä jonkin aikaa kommentteja, että on tyyliin rupsahtanut aikuistuessa eikä muka oikein minkään näköinen. No ainakin gaalaillan perusteella erottui edelleen edukseen joukosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi