EMMA GAALA 2020
Noni. Tuisku avas komiasti. Gettomasa vuoden hiphop. Mitäs sitten
Kommentit (436)
Vierailija kirjoitti:
Laittasivat tuonkin pippalon rahat vaikka ilmaston muutoksen vahvistamiseen.
Voi pieni ja 50 yläpeukuttajaa. Torjumiseen, ilmastonmuutoksen torjumiseen.
Tämä gaala olisi ollut hieman uskottavampi, jos Maustetytöiltä ei olisi viety ehdokkuutta jonkun naurettavan syyn takia. He olisivat enemmän kuin ansainneet palkinnon tai edes ehdokkuuden. Noloa.
IL-Analyysi: Onko Suomeen syntynyt musiikkihirviö?
02.02.2019 klo 12:17
https://www.iltalehti.fi/musiikki/a/ffbe5cd2-2bb7-4bf3-9837-e054044ee3ed
----------------------------------------------------------------------------------------------
"Se, että mediayhtiö ja musiikkiyhtiö ovat nyt samaa perhettä, luo ainutlaatuisen pohjan artistitarinoiden rakentamiselle ja tuo suomalaiselle musiikin rakastajalle vielä monta hienoa hetkeä”
https://sanoma.com/fi/tiedote/sanoma-ostaa-osuuden-kaiku-entertainmenti…
69 Eyesin West End-levy oli 30-vuotiaan bändin parhaita levykokonaisuuksia, mutta ei saanut edes ehdokkuutta. Eipä tullut hieno ura mitenkään muistetuksi. Kuvaavaa on, että ovat Emma-gaalan sijaan juuri nyt jenkeissä rundilla.
Anna Puulla ei ole minkäänlaista tyylitajua!! Huomaa että yrittää ihan hirveästi, mutta siis aivan järkyttävä asu. Tuo letti?? En edes halua tietää tarinaa taustalla...
Vierailija kirjoitti:
Tämä gaala olisi ollut hieman uskottavampi, jos Maustetytöiltä ei olisi viety ehdokkuutta jonkun naurettavan syyn takia. He olisivat enemmän kuin ansainneet palkinnon tai edes ehdokkuuden. Noloa.
Mites Samu Haberilta ei kuitenkaan viety ehdokkuutta? Hmm jokin ei nyt täsmää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites Samu Haberilta ei kuitenkaan viety ehdokkuutta? Hmm jokin ei nyt täsmää...
Haber ei ollut ehdolla missään, eikä voittanut mitään. Vienti emman voitti Sunrise Avenue, ei Samu Haber.
Ja tuskinpa Haber on ainoa ko. aineen käyttäjä joka tuolla oli yksin tai erikseen ehdolla.
Vierailija kirjoitti:
Anna Puulla ei ole minkäänlaista tyylitajua!! Huomaa että yrittää ihan hirveästi, mutta siis aivan järkyttävä asu. Tuo letti?? En edes halua tietää tarinaa taustalla...
pitää olla, että edes joku media huomaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erika Vikman voittaa Euroviisut Cicciolinan kanssa ja uusi lehti suomalaisessa musiikkiteollisuudessa kääntyy.
Ei käänny. Tämä kommentti taas varmaan poistetaan kuten ennenkin, mutta Erika ei ole alalla ammattilaisten silmissä suosittu. Pelkkä Dannyn avuilla kiipijä. Juuri kukaan ei halua yhteistyöhön.
Sen asu gaalassa oli nolo. Tuon ikäinen aikuinen nainen yrittää kerta toisensa jälkeen tyrkyttää itseään esille milloin milläkin p*rnoasulla. Olisi kannattanut edetä uralla rauhassa ja miettiä mitä todella haluaa, nyt kun maine on jo mennyt niin myöhäistä on.
Ja miten ikä liittyy asiaan? Ei Erika sentään mikään vanhus ole. Onko edes 30-vee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haber ei ollut ehdolla missään, eikä voittanut mitään. Vienti emman voitti Sunrise Avenue, ei Samu Haber.
Ja tuskinpa Haber on ainoa ko. aineen käyttäjä joka tuolla oli yksin tai erikseen ehdolla.
Kukaan muu bändin jäsenistä ei voinut noutaa palkintoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olihan siellä ehdolla myös Roope Salminen yhtyeineen, vaikka Salmisellakin on syyte päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös Haber kuitenkin käynyt pokkaamassa pystin? Pitikö puheenkin? Miten se eroaa siitä et Haber itse olisi saanut sen henkilökohtaisesti. En edes tiedä ketä muita bändissä soittaa, en edes ulkonäöltä. Sunrise Avenue=Samu Haber.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan muu bändin jäsenistä ei voinut noutaa palkintoa?
No mitä väliä sillä oli oliko Samu lavalla vai ei? Kukaan muu jäänyt siihen roikkumaan, kun pari hassua av-palstalla. Mun mielestä on hyvä, että hakivat palkinnon bändinä, kun bändille se oli myönnettykin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olihan siellä ehdolla myös Roope Salminen yhtyeineen, vaikka Salmisellakin on syyte päällä.
Jep, syyte vaikuttaa ainoastaan siinä tapauksessa jos kyseessä henkilö kenelle ei haluta ehdokkuutta tai voittoa.
Itse kannatatte tuota nelosmedia paskaa katsomalla Vain Elämää ym..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös Haber kuitenkin käynyt pokkaamassa pystin? Pitikö puheenkin? Miten se eroaa siitä et Haber itse olisi saanut sen henkilökohtaisesti. En edes tiedä ketä muita bändissä soittaa, en edes ulkonäöltä. Sunrise Avenue=Samu Haber.
Kävi bändeineen hakemassa sen ja kiitti. Mitä väliä sillä on kuka sen haki? Vaikka Haber oli lavalla hakemassa pystiä ei tarkoita että se olisi henkilökohtaisesti hänelle myönnetty. Eikä se että sinä et tiedä jotain tarkoita etteikö muut tietäisi. Mulle Sunrise Avenue on ensisijaisesti bändi, jonka yksi jäsen on Haber.
Ja käyttörikos nyt on oikeastikin rikoksista pienimpiä, hän ei ole ollut myyjäportaassa mukana. Fiksusti Haber on tämän asian kanssa julkisuudessa ollut ja tuskin kukaan Haberin lausuntojen takia tuolle tielle lähtisi.
Vierailija kirjoitti:
Itse kannatatte tuota nelosmedia paskaa katsomalla Vain Elämää ym..
En kannata, oon nähnyt Vain elämää-kausista vain sen ensimmäisen. Se ei ollut vielä ihan näin eurot silmissä tehty mitä viimeisimmät.
Vierailija kirjoitti:
Robin oli komeena.
En oo Robinia missään ohjelmassa pitkään aikaan nähny, mutta oon ihmetelly tässä jonkin aikaa kommentteja, että on tyyliin rupsahtanut aikuistuessa eikä muka oikein minkään näköinen. No ainakin gaalaillan perusteella erottui edelleen edukseen joukosta.
Tänä aamuna mä havahduin kun joku
Paha ajatus löi päin mun naamaa
Mä käännän päälle joka defenssin mun systeemissä
Kun mä ajattelen illan gaalaa
Mulla ei oo taaskaa mitään päälle laitettavaa
Enkä haluu edes nähdä ketään.
Sama puku, sama kraka
Gaalat, häät ja hautajaiset
Samat rillit, samat tsa tsa tsaa.
"Kato mitä äijä, kiva ku sä pääsit tänne!
Mitä sulle kuuluu? Mut hei mun on pakko mennä!"
Samat kuminaamat, joil on samat kliseet joka kerta,
Alkuillasta ne parveutuu.
Pääsääntöisesti mun pöydäs on aina tilaa,
Jostain syystä sitä muodostuu.
Kun juhlan tarkoitus on alun perin palkitseva,
Tässä melkeen alkaa jännittää.
Että mitenköhän sitten tällä kertaa
Lopputulos voikaan yllättää.
Teille nää, meille nää, ensivuonna toisteppäin.
Pä pä pä pädäpää
Jengi oli ihan että "mikä sisäpiiri?"