Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ranskassa suljettu kaksi koulua - onko Suomessa sama ohjeistus, jos yhdellä todetaan korona?

Vierailija
08.02.2020 |

Ihan vaan kiinnostus, että mitä on kouluissa aiheesta sovittu? Onko suunnitelmia tehty?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hysteerinen pelko ei auta ketään, kaikkein vähiten niitä lapsia.

En minä pelkää hysteerisesti. Vaan haluaisin voida suunnitella asioita muutaman viikon varoajalla.

Kun 9v koululainen nyt on Ranskassa saanut koronaviruksen perhetuttavalta, joka vieraili hetken heidän vuokraamassaan lomamökissä Alpeilla, niin ilmeisesti virus voi tarttua hyvinkin helposti. Eli en pelkää vaan kaipaan Suomen viranomaisilta ohjeistusta, mitä tehdään, jos virustartuntoja esiintyy kouluikää tai päiväkodeissa.

Nyt THL heittää vastuun hallitukselle ja Suomen hallitus THLn virkamiehille. Kukaan ei sano mitään eikä ota vastuuta mistään.

Vierailija
22/23 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ollaan liian leväperäisiä tämän Korona-viruksen suhteen.

Kenen on vastuu sitten, jos tauti alkaakin levitä hallitesemattomasti.

Monet ihmettelevät syvästi Suomen terveysviranomaisten käsitystä taudin vaarallisuudelta.

Jos joku sitten kuoleekin virukseen, syy on vain ja ainoastaan THL:n ja heidän ohjeistukseensa.

Muistakaa tämä!

Voi luoja! Jos minä saan koronatartunnan täällä Kanarialla, sairastun Suomeen palattuani ja kuolen, niin se on THL:n vika?

Kanarialla on todettu virusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ollaan liian leväperäisiä tämän Korona-viruksen suhteen.

Kenen on vastuu sitten, jos tauti alkaakin levitä hallitesemattomasti.

Monet ihmettelevät syvästi Suomen terveysviranomaisten käsitystä taudin vaarallisuudelta.

Jos joku sitten kuoleekin virukseen, syy on vain ja ainoastaan THL:n ja heidän ohjeistukseensa.

Muistakaa tämä!

Voi luoja! Jos minä saan koronatartunnan täällä Kanarialla, sairastun Suomeen palattuani ja kuolen, niin se on THL:n vika?

No minä veikkaan, että jos talvilomareissujen jälkeen suomalaisia ulkomailla matkailleita sairastuu tuohon virukseen, niin kyllä nousee metakka, että THL:hän lupasi, että matkustamista ei tarvitse rajoittaa. Suomalaiset uskovat viranomaisiin usein sokeasti. Kyllä moni varmasti jättäisi reissun väliin, jos THL sanoisi sen sijaan, että harkitkaa vakavasti, kannattaako matkustaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi