Missä voisi tavata rock-miehiä?
Kommentit (33)
Yleensä aika saatanallisia nuo sanoitukset....
Vierailija kirjoitti:
Luulin että ne räppärit on just IN
Varmaan siksi kysyykin neuvoa. :D
Rockmiehiä? Mitä tarkoitat? Minusta jokainen mies on rockmies. Täyttä kiveä.
Mulle tulee surullinen olo tästä aloituksesta. Ja samalla kuitenkin ymmärrän.
Olin joskus sun ikäinen samoilla ajatuksilla. Kokemuksen syvällä rintaäänellä; älä ainakaan nettitreffaile. Joo, voi olla kivoja (tai kamalia) kokemuksia, mutta neula on todella syvällä heinäsuovassa. Live-elämässä (baarit, klubit, keikat) löydät nopeammin hyviä tyyppejä ja muutenkin kivempaa.
Rokkari tuo sinulle todennäköisesti vain mielipahaa tai sydänsuruja, mutta ymmärrän toisaalta missä menet joten go for it. Koe se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haetko siis sellaista miestä joka tykkää rockmusiikista ja tykkää esim. käydä keikoilla vai jotain tiettyä ulkoista juttua?
Tietenkin tykkää rock-musiikista, jotta meillä olisi samanlainen musiikkimaku ja voisimme fiilistellä musaa yhdessä. :) ulkoisestikin voisi olla mustiin pukeutuva ;) Sielukas, surumielinen, kiltti, syvällinen, intohimoinen.
Ap
Kuvailit just mut vaikka en ihan kokonaan mustiin pukeudukaan vaikka buutsit mulla onkin. Soitan vielä kitaraakin ja voisin soittaa sulle metal balladeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haetko siis sellaista miestä joka tykkää rockmusiikista ja tykkää esim. käydä keikoilla vai jotain tiettyä ulkoista juttua?
Tietenkin tykkää rock-musiikista, jotta meillä olisi samanlainen musiikkimaku ja voisimme fiilistellä musaa yhdessä. :) ulkoisestikin voisi olla mustiin pukeutuva ;) Sielukas, surumielinen, kiltti, syvällinen, intohimoinen.
Ap
Aika laaja käsite tuo rock-musiikki ja saman musiikkimaun vaatimus siihen nähden. Mitä jos se ei tykkää sun lempibändistäsi:)?
No se ois aika paha :( mut eipä se haittais, kompromissit kuuluu asiaan? ;)
Ap
Pakko uteliaisuudesta kysyä, mikä on sun lempibändi? :) N25
Ghost :D muun muassa. Mulla on niin vaikea pistää yhtä ykköseksi. Tykkään myös vanhemmasta rock-musiikista esim. Led Zeppelin, The Animals. Ja vähemmän rock Fleetwood Mac.
Kuuntelen myös muutakin kuin rock-musiikkia, Lana Del Rey on ihan lemppari myös :)Entä sun? ;)
Ap
Itselläni myös useita suosikkeja, mm. Zeppelin, Alice in Chains, Queensryche, Megadeth, U2, Priest, Pink Floyd ja niin moni muu. :) Tosi laajasti erilaisia bändejä ja artisteja tulee siis kuunneltua ja vaikka rock- ja hevimusiikki lähinnä sydäntä ovatkin, menee kevyempikin musiikki silloin tällöin. :)
Miten niitten löytäminen on kenellekään ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee surullinen olo tästä aloituksesta. Ja samalla kuitenkin ymmärrän.
Olin joskus sun ikäinen samoilla ajatuksilla. Kokemuksen syvällä rintaäänellä; älä ainakaan nettitreffaile. Joo, voi olla kivoja (tai kamalia) kokemuksia, mutta neula on todella syvällä heinäsuovassa. Live-elämässä (baarit, klubit, keikat) löydät nopeammin hyviä tyyppejä ja muutenkin kivempaa.Rokkari tuo sinulle todennäköisesti vain mielipahaa tai sydänsuruja, mutta ymmärrän toisaalta missä menet joten go for it. Koe se.
Voin kyllä sanoa, että paljon "rock-piireissä" pyörineenä olen todennut tuon pitävän usein paikkansa. En ole montaa miestä itse tapaillut, mutta vierestä nähnyt millaisia suurella egolla varustettuja naistenmiehiä monet oman elämänsä rokkistarat osaavat olla. Mennään liian syvälle siihen rock n roll- elämäntyyliin, naisia pitää olla joka sormelle ja valitettavan usealla on elämänhallinta muutenkin vähän retuperällä. On siellä niitä kunnollisiakin, tietysti. Itse löysin omani juuri noista piireistä ja hyvin pyyhkii.
Vierailija kirjoitti:
Miten niitten löytäminen on kenellekään ongelma?
Mistä itse suosittelet etsimään?
Ystävän poikaystävän kautta tapasin mieheni, 18 vuotta sitten.
Pitkätukan, hän ei ole koskaan käynyt rock baareissa.
Itse kyllä käyn, musiikin takia.
Ihmeellistä musiikin perusteella lokerointia.
Vierailija kirjoitti:
Ystävän poikaystävän kautta tapasin mieheni, 18 vuotta sitten.
Pitkätukan, hän ei ole koskaan käynyt rock baareissa.
Itse kyllä käyn, musiikin takia.Ihmeellistä musiikin perusteella lokerointia.
No ei nyt tarvitse ottaa niin vakavasti ja hermojaan menettää. Kuka tässä lokeroi ketä ja miten?
Luulin että ne räppärit on just IN