Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä voisi tavata rock-miehiä?

Vierailija
08.02.2020 |

Ihania kuten Tobias Forge :-*

N26 Hki

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että ne räppärit on just IN

Vierailija
22/33 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä aika saatanallisia nuo sanoitukset....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin että ne räppärit on just IN

Varmaan siksi kysyykin neuvoa. :D

Vierailija
24/33 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rockmiehiä? Mitä tarkoitat? Minusta jokainen mies on rockmies. Täyttä kiveä.

Vierailija
25/33 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee surullinen olo tästä aloituksesta. Ja samalla kuitenkin ymmärrän.

Olin joskus sun ikäinen samoilla ajatuksilla. Kokemuksen syvällä rintaäänellä; älä ainakaan nettitreffaile. Joo, voi olla kivoja (tai kamalia) kokemuksia, mutta neula on todella syvällä heinäsuovassa. Live-elämässä (baarit, klubit, keikat) löydät nopeammin hyviä tyyppejä ja muutenkin kivempaa.

Rokkari tuo sinulle todennäköisesti vain mielipahaa tai sydänsuruja, mutta ymmärrän toisaalta missä menet joten go for it. Koe se.

Vierailija
26/33 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tobias Forge on HOT!!!!

Vierailija
27/33 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haetko siis sellaista miestä joka tykkää rockmusiikista ja tykkää esim. käydä keikoilla vai jotain tiettyä ulkoista juttua? 

Tietenkin tykkää rock-musiikista, jotta meillä olisi samanlainen musiikkimaku ja voisimme fiilistellä musaa yhdessä. :) ulkoisestikin voisi olla mustiin pukeutuva ;) Sielukas, surumielinen, kiltti, syvällinen, intohimoinen.

Ap

Kuvailit just mut vaikka en ihan kokonaan mustiin pukeudukaan vaikka buutsit mulla onkin. Soitan vielä kitaraakin ja voisin soittaa sulle metal balladeja.

Vierailija
28/33 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haetko siis sellaista miestä joka tykkää rockmusiikista ja tykkää esim. käydä keikoilla vai jotain tiettyä ulkoista juttua? 

Tietenkin tykkää rock-musiikista, jotta meillä olisi samanlainen musiikkimaku ja voisimme fiilistellä musaa yhdessä. :) ulkoisestikin voisi olla mustiin pukeutuva ;) Sielukas, surumielinen, kiltti, syvällinen, intohimoinen.

Ap

Aika laaja käsite tuo rock-musiikki ja saman musiikkimaun vaatimus siihen nähden. Mitä jos se ei tykkää sun lempibändistäsi:)?

No se ois aika paha :( mut eipä se haittais, kompromissit kuuluu asiaan? ;)

Ap

Pakko uteliaisuudesta kysyä, mikä on sun lempibändi? :) N25

Ghost :D muun muassa. Mulla on niin vaikea pistää yhtä ykköseksi. Tykkään myös vanhemmasta rock-musiikista esim. Led Zeppelin, The Animals. Ja vähemmän rock Fleetwood Mac.

Kuuntelen myös muutakin kuin rock-musiikkia, Lana Del Rey on ihan lemppari myös :)

Entä sun? ;)

Ap

Itselläni myös useita suosikkeja, mm. Zeppelin, Alice in Chains, Queensryche, Megadeth, U2, Priest, Pink Floyd ja niin moni muu. :) Tosi laajasti erilaisia bändejä ja artisteja tulee siis kuunneltua ja vaikka rock- ja hevimusiikki lähinnä sydäntä ovatkin, menee kevyempikin musiikki silloin tällöin. :) 

Vierailija
29/33 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niitten löytäminen on kenellekään ongelma?

Vierailija
30/33 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee surullinen olo tästä aloituksesta. Ja samalla kuitenkin ymmärrän.

Olin joskus sun ikäinen samoilla ajatuksilla. Kokemuksen syvällä rintaäänellä; älä ainakaan nettitreffaile. Joo, voi olla kivoja (tai kamalia) kokemuksia, mutta neula on todella syvällä heinäsuovassa. Live-elämässä (baarit, klubit, keikat) löydät nopeammin hyviä tyyppejä ja muutenkin kivempaa.

Rokkari tuo sinulle todennäköisesti vain mielipahaa tai sydänsuruja, mutta ymmärrän toisaalta missä menet joten go for it. Koe se.

Voin kyllä sanoa, että paljon "rock-piireissä" pyörineenä olen todennut tuon pitävän usein paikkansa. En ole montaa miestä itse tapaillut, mutta vierestä nähnyt millaisia suurella egolla varustettuja naistenmiehiä monet oman elämänsä rokkistarat osaavat olla. Mennään liian syvälle siihen rock n roll- elämäntyyliin, naisia pitää olla joka sormelle ja valitettavan usealla on elämänhallinta muutenkin vähän retuperällä. On siellä niitä kunnollisiakin, tietysti. Itse löysin omani juuri noista piireistä ja hyvin pyyhkii. 

Vierailija
31/33 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niitten löytäminen on kenellekään ongelma?

Mistä itse suosittelet etsimään? 

Vierailija
32/33 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävän poikaystävän kautta tapasin mieheni, 18 vuotta sitten.

Pitkätukan, hän ei ole koskaan käynyt rock baareissa.

Itse kyllä käyn, musiikin takia.

Ihmeellistä musiikin perusteella lokerointia.

Vierailija
33/33 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävän poikaystävän kautta tapasin mieheni, 18 vuotta sitten.

Pitkätukan, hän ei ole koskaan käynyt rock baareissa.

Itse kyllä käyn, musiikin takia.

Ihmeellistä musiikin perusteella lokerointia.

No ei nyt tarvitse ottaa niin vakavasti ja hermojaan menettää. Kuka tässä lokeroi ketä ja miten? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän