Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lakanoiden vaihtaminen ja pettämisepäily

Vierailija
08.02.2020 |

Mies oli muutama viikko sitten reissussa ja olin sillä aikaa siivonnut ja vaihtanut lakanat. Sanoi, että lakanoiden vaihtaminen on aika epäilyttävää. Tuli paha mieli. Olin 10 v lapsen kanssa kahdestaan kotona. Kuvitteli siis, että toisin tosta vain jonkun vieraan ukon tänne bunkkaamaan ja oisin lahjonut lapsen olemaan asiasta hiljaa? Onko tällainen normaalia?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, mun mies edes huomaa, kun lakanat vaihtuu😄

Vierailija
2/25 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän mies on itse tehnyt siellä reissussa, jos sinut epäilee pettäneen. Seko mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh,huh.Mieshän paljasti ittensä........On aivan normaalia,että aluslakanat pussilakanat ja tyyntliinat vaihdetaan ja pestään VIIKOITTAIN.

Vierailija
4/25 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkin tekisi mieli vaihtaa puhtaat lakanat, mutta en tiedä uskallanko. Ehkä pitää sinetöidä ne käytetyt johonkin muovipussiin odottamaan tarkastusta ennen pesua... Huoh..

Vierailija
5/25 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia. Oudon epäluuloista, jos hän oli siis täysin tosissaan. Mitä tuohon voi tai viitsii edes vastata?

Vierailija
6/25 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti mies on itse pettänyt, yleensähän silloin syytellään toista.

Tuollainen syyttely on mieheltä törkeää, aikamoinen tapaus tuo miehesi.

Vierailija
7/25 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli vaihtanut lakanat kun oli paininut koiran kanssa ja koiralta tullut touhutippoja. No olin itse näkemässä et uskottava tämä on.

Vierailija
8/25 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ole mies, mutta en vaihda viikottain lakanoita, tyynyliinat kyllä. 2-3 viikkoa yleensä menee samoilla lakanoilla.

Vierailija
9/25 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap:lla sellaiset Vallillan Porvoo- lakanat?

Vierailija
10/25 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole normaalia. Oudon epäluuloista, jos hän oli siis täysin tosissaan. Mitä tuohon voi tai viitsii edes vastata?

No, vastasin että en tykkää nukkua ihotalilta haisevissa lakanoissa ja halusin puhtaat ja raikkaat.

Vierailija
11/25 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap:lla sellaiset Vallillan Porvoo- lakanat?

Reps, ei kyllä oo.

Vierailija
12/25 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pettänyt itse, ihan klassinen tapaus. Varsinkin jos yhtäkkiä alkoi tuommoiset epäilyt.

Vierailija
13/25 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo miehellä ittellään puhtaat lakanat pussissa!

Vierailija
14/25 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaan ole normaalia. Onko mahdollista saada tuollainen mies ulos taloudesta? Suojele itseäsi nainen, pelasta itsesi. Pyydä apua perheeltäsi tai ystävältäsi.

Vierailija
15/25 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ole mies, mutta en vaihda viikottain lakanoita, tyynyliinat kyllä. 2-3 viikkoa yleensä menee samoilla lakanoilla.

Törkeän epähygieenistä puhumattakaan siitä, että lika kuluttaa puuvillannopeammin rikki.. Lisäksi lakanoiden pitää saada levätä kaapissa.

Vierailija
16/25 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse tulisin reissusta ja vaimo olisi vaihtanut lakanat, niin täytyy myöntää että sama tulisi mieleeni minullekin. Jos lakanat on vielä pyykkikorissa niin kävisin kyllä vaivihkaa tsekkaamassa. Ja jos on jo pestykin, niin sitten kyllä kysyisin milloin ja miksi pesi. Ihan vaan piruuttani.

Vierailija
17/25 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos itse tulisin reissusta ja vaimo olisi vaihtanut lakanat, niin täytyy myöntää että sama tulisi mieleeni minullekin. Jos lakanat on vielä pyykkikorissa niin kävisin kyllä vaivihkaa tsekkaamassa. Ja jos on jo pestykin, niin sitten kyllä kysyisin milloin ja miksi pesi. Ihan vaan piruuttani.

Miten tsekkaat? Ultraviolettivalolla paikannat mahdolliset spermatahrat, ja jos niitä löytyy niin lähetät näytteen labraan DNA-testiin? Sehän voisi olla omaasikin.

Vierailija
18/25 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa siltä, että moni ei tiedä miksi lakanoita vaihdetaan. Ne likaantuvat ihan siitä nukkumisesta ja silloin ne pestään. Toisinaan tyynyliinalle valuu kuolaa. Joskus lakanaan voi tulla jopa menkkatahroja. Joskus pestään ja vaihdetaan ihan siksi, että haluaa siihen puhtaat lakanat just nyt, koska niissä nukkuminen on ihanaa. Hyvin hyvin harvoin syy on se, että puoliso on paneskellut siinä jonkun toisen kanssa.

Vierailija
19/25 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti :D Siis kysyisit milloin ja miksi pesi? Mitä odotat vastaukseksi? Tiistaina, koska vaihdan aina lakanat silloin? Perjantaina, koska kuukautiset alkoi yöllä? Maanantaina koska Jörde kävi täällä ja mä squirttasin lakanat litimäriksi?

Vierailija
20/25 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaihdetaan lakanat vain silloin kun on harrastettu limaista seksiä vieraiden kanssa. Ei nyt ihan viikottain vaihdeta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan