Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitää taas tiskata ja laittaa ruokaa t. Ammattivalittaja

Vierailija
08.02.2020 |

Näin se meidän tyhmien päivä etenee. Olemme kotiorjia.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitini oli myös ns. kotirouva, joka ruikutti ja marttyroi siitä, että joutui päivittäin ruokaa laittamaan ja siivoamaan kerran viikossa. Laiska ihminen. 

Toiset käy töissä ja tekee kotityöt silti, eikä se tunnu olevan heille edes kovin kummoinen homma.

Ehkä hänellä oli tylsää, kuten minullakin. Oliko hänen kotona olonsa vapaaehtoinen valinta? Minun ei ole. Kävisin miljoona kertaa mielummin töissä, kuin olisin kotona, jos se olisi mahdollista. Ap

Sen lisäksi tekisit nykyiset kotityöt.

Vierailija
22/29 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä muuttuu paljon valoisammaksi, kun sen sijaan iloitsee siitä mitä on kuin murehtii, sitä mitä ei ole. Kiitollisuutta voi opetella.

Vinkkejä kiitollisuuden kohteista

- omakotitalo ja omapiha. Pihaa voi laittaa mieluosaksi ja taloa ehostaa pienellä rahalla.

- lapsi, osa jää lapsettomaksi vaikka haluaisikin lapsen

-puoliso, kaikilla ei ole sitäkää

- jos ei ole työtä on aikaa. Voi opiskella ilmaisia nettikursseja, tehdä käsitöitä, lukea kirjoja, katsoa leffoja, harrastaa liikuntaa, tehdä käsitöitä

Mulla on työpaikka, puoliso ja 3 lasta. Täysipäiväisen työn lisäksi opiskelen 20 tuntia. Ja mulla on silti kotitöitä. Paritalomme on neliöitä 95, henkeä kohti vähemmän kuin teillä ehkäpä.

Mies siivoaa parhaillaan, minä lajittelin pyykit, teen kouluharjoituksia ja minä laitan kohta ruokaa. Lisäksi täytyy käydä ostamassa viikon ruuat.

Mun aikani on todella kortilla. Asutaan ahtaasti ja pihakin on pieni. Mutta olen onnellinen perheestäni, kodistani, mahdollisuudestani opiskella, ystävistäni. Ja ihan siitä, kuka minä olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä sitten kotona tekisit, jos ei tarvitsisi edes laittaa ruokaa ja tiskata? Et pääse omin avuin kotoasi minnekään eikä sulla ilmeisesti käy ketään kavereitakaan koskaan kylässä. Eikö ole ihan hyvä, että sulla on edes jotain tekemistä?

Ei ole kavereita enkä valitettavasti pääse liikkumaan. Minua ei vain kotityöt kiinnosta. Ap

Vierailija
24/29 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan turhaa narinaa ,tiskaus ruuan laitto.Itse olemme tehneet valintamme joko kotona ruolaillen tai työssä,kuppilassa.Ihan oma valinta.Tiskikone auttaa asiaa ,ei sitäkään ihan päivittäin tarvitse käynnistää.Perus siisteys on totuttu tapa,kun päivittäin kohennamme huushollin yleis ilmettä.

Vierailija
25/29 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ole astianpesukonetta?

Onko eiliset tiskit? Kannattaisi tiskata aina heti.

Ei ole astianpesukonetta. Ei sitä saa tähän vanhaan taloon. Eiliset tiskit on, 14v olen yksin joka päivä tiskannut. Ap

Jos teille vettä tulee ja keittiössä on viemäri niin kyllä siihen sen astianpesukoneen saa laitettua.

Vierailija
26/29 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen äänikirjojen kuuntelua samalla. Ei edes huomaa tekevänsä kotitöitä, kun samalla kuuntelee kiinnostavaa tarinaa.

Vierailija
27/29 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina mun pitää!

Vierailija
28/29 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu vain omasta puolestasi! Meillä astianpesukone tekee työn, kunhan sen viitsii ensiksi täyttää ja ruoan saa tilattua kotiovelle, jos ei jaksa nähdä laittamisen vaivaa. Helppoa ja mukavaa elämää :)

Vierailija
29/29 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ole astianpesukonetta?

Onko eiliset tiskit? Kannattaisi tiskata aina heti.

Ei ole astianpesukonetta. Ei sitä saa tähän vanhaan taloon. Eiliset tiskit on, 14v olen yksin joka päivä tiskannut. Ap

Jos teille vettä tulee ja keittiössä on viemäri niin kyllä siihen sen astianpesukoneen saa laitettua.

Ei mies halua laittaa enää tätä taloa kuntoon. Ap