mitenhän tää menee..?
eli mulla kaksi lasta. molempien isätä ero tullut jo raskausaikana.
Niin tällästä olen miettinyt että jos mä vaikka kuolisin niin voiko toisen lapseni isä saada hänet itselleen?
ei ole siis ikinä lasta tavannutkaan,mutta siis varmasti siinä tilanteessa tahtoisi hänet. (lastenvalvojalle oli sanonut että voisi lapsen ottaa kokonaan mutta ei aijo tavata.. tätä miehen logiikkaa :/)
Niin siis erotettaisko sisarukset jotka toisiaan rakastaa ja aina yhdessä olleet tuossa tilanteessa ja toinen lapsi annettais isälleen?
Vai mitähän tossa tilanteessa tapahtuisi?
Yh miettii kaikkea tyhmää täällä,kun ikinähän ei elämästä tiedä mitä tapahtuu..
Kommentit (2)
olenkin miettinyt.. mutta omalla äidillä alko-ongelma ja mielenterveysongelmaa,hän ei käy. ja sisko vielä ainakin liian nuori. no,en toivottavasti nyt ole tässä kuolemassa mihinkään mutta kyllä tulee kaikenlaista pyöriteltyä mielessä kun nuo pienet niin tärkeitä.
ja olis kamalaa jos toisensakin menettäisivät siinä tilanteessa.. ;(
ap
vaikka ensisijaisesti uusi huoltaja pyritäänkin löytämään uuden lastensuojelulain mukaan lähipiiristä. Sisarukset pyritään pitämään yhdessä.
Jos sulla on mielessä lähipiiristäsi joku joka olisi hyvä huoltaja lapsillesi niin voit tehdä "testamentin" jossa esität tämän toiveen ja sillä voi kuolemantapauksessa olla merkitystä.