Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vasemmistohallituksen tiukka linjaus: bensalle lisää hintaa reippaasti, maaseudulla ihmiset käyttää liaan vähän pyörää!

Vierailija
07.02.2020 |

En ymmärrä miksi maaseudulla aina pitää ajella autolla.

Kommentit (135)

Vierailija
21/135 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun Helsingin Kalliossa enkä ymmärrä lainkaan miksi maaseudulla asuvat eivät käytä julkisia kulkuneuvoja.

Niin tai mene hissillä, kuten Andersson joskus muistaakseni ehdotti johonkin liikkumispulmaan.

Vierailija
22/135 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskusta ja Kulmuni on vahvasti sitoutunut hallituksen benasnkorotuksiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/135 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuspää viherpellet. Älkää se että itku teille tulee sit kun 1 000 000 työtätekevää lopettaa maalla työt. Se on konkurssi sit.

Meinasivat kuolla nälkään?

Helsingissä on muuten pidemmät työmatkat kuin missään muualla Suomessa.

Vierailija
24/135 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman pennin korotukset litrahintaan roima nosto vai? Ei vaikuta kuin hitusen oikeaan suuntaan päästöpolitiikkaa ajatellen ei tee kenenkään elämisestä mahdotonta, korkeintaan joutuu hieman miettimään ajamisiaan tarkemmin. 

Vierailija
25/135 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavien vaalien tullen tulee iso jytky Halla-ahon puolueelle. Itse en lämmennyt Persuille pitkään aikaan ja pidin junttipuolueena, mutta kyllä jos nyt olisi vaalit, persut saisivat ääneni. Ilmastohullutus ihmisten kurjistamisen hinnalla pitäisi saada kuriin. Samoin en pidä siitä että olen vasemmiston mielestä "suurituloinen" ja minua voisi verottaa vähän enemmänkin vielä, vaikka yksin asujana tulen toimeen aika niukasti kun pitää pk-seudulla asua ja työn takia pitää autoakin. 

Vierailija
26/135 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa hyvä vitsi.

Vierailija
27/135 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa hyvä vitsi.

Siitä hallituksen vitsistä maksat joka kerta kun menet pumpulle

Vierailija
28/135 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun ihmisillä ei ole mitään lähdekritiikkiä, kaikki uskotaan mitä vauvapalstalla sanotaan. No en ihmettele että maailmasta löytyy ihmisiä joiden mielestä maapallo on litteä, ja rokotteet aiheuttaa autismia.

Vierailija
29/135 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan sivistynyt ei enää kehtaa Anderssonia äänestää.

Sehän oli tv:ssä moukkaakin moukempi. Ja vielä opetusministeri!

Nyt ei voi koululaisiakaan enää kieltää kiroilemasta kun itse opetusministeri näyttää esimerkkiä.

Vierailija
30/135 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska täällä on politiikkaa, niin sanon viela kerran taman uudelleen:

Jussi Halla-Ahon päässä juttelee, hillityn, rauhalisen, ja asiallisen ILKEYDEN ääni.

Sen näkee ja huomaa hänestä, ja se tulee hänen SUUSTAAN ulos.

Tuota poliitikkoa ei pidä seurata, se ei tuo onnea, menestystä ja rakkautta.

Nillittävä ihminen, jonka aivoissa puhuu ilkeyden ääni!

Li kai hermostui, mutta toisaalta. Halla-Aholla ei ollut pienintäkään

tarkoitusta rakentaa mitaan.

Vierailija
31/135 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavien vaalien tullen tulee iso jytky Halla-ahon puolueelle. Itse en lämmennyt Persuille pitkään aikaan ja pidin junttipuolueena, mutta kyllä jos nyt olisi vaalit, persut saisivat ääneni. Ilmastohullutus ihmisten kurjistamisen hinnalla pitäisi saada kuriin. Samoin en pidä siitä että olen vasemmiston mielestä "suurituloinen" ja minua voisi verottaa vähän enemmänkin vielä, vaikka yksin asujana tulen toimeen aika niukasti kun pitää pk-seudulla asua ja työn takia pitää autoakin. 

Luuletko ettei persut olisi tässä ihan samassa tilanteessa päästöjen ja rahapulan kanssa? Jussi myy teille helppoheikki ideologiaansa se miten pääsee päästötavoitteseen on jussinkin edessä, sitä ei voi katatonisella tyhjään tuijottamisella välttää.  

Muutaman pennin korotus lirahintaan ja maailma tuhoutuu? Haloo hieman realiteetteja siihen reagointiin. 

Vierailija
32/135 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun maalla ja en pääse edes kauppaan jos ei ole autoa.

Vierailija
33/135 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mitä nämä meidän vähäjärkiset ministerit kuvittelevat saavuttavansa. Pelkästään tämä koronavirus taitaa leikata öljynkulutusta koko Suomen päästöjen verran ihan heittämällä.

Vierailija
34/135 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko ettei persut olisi tässä ihan samassa tilanteessa päästöjen ja rahapulan kanssa? Jussi myy teille helppoheikki ideologiaansa se miten pääsee päästötavoitteseen on jussinkin edessä, sitä ei voi katatonisella tyhjään tuijottamisella välttää.  

Muutaman pennin korotus lirahintaan ja maailma tuhoutuu? Haloo hieman realiteetteja siihen reagointiin. 

Päästötavoitteille voidaan poliittisella päätöksellä haistattaa pitkät, jos niin halutaan. 

Sinänsä voi kyllä olla, ettei persutkaan vallassa mitään ihmeempää aikaan saisi, mutta ainakin mahdollisuuden mielellään antaisi tälle uudemmalle toimijalle. Ei nuo vanhat puolueet ainakaan saa muuta aikaan kuin kurjistamista.

Vierailija
35/135 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä asut? Mikä on lähikauppasi?

Vierailija
36/135 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä asut? Mikä on lähikauppasi?

Pienessä kylässä Pohjois Suomessa. Lähikaupat Sale ja K-kauppa. Kaupunkiin 100km.

Vierailija
37/135 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin nuoruuteni 90-luvulla pienen maalaiskaupungin (10000as) taajamassa ja meillä ei ollut autoa. Silloin jo mietin kuinka ihmiset ajoivat autolla joka paikkaan, vaikka asuivat kilometrin päässä keskustasta.

Sama juttu niillä siellä maalla asuvista. Ei pysty edes kilometriä kulkemaan ilman autoa. Naapuriin mennään autolla vaikka olisi 500m.

Vierailija
38/135 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päästötavoitteille voidaan poliittisella päätöksellä haistattaa pitkät, jos niin halutaan. 

Sinänsä voi kyllä olla, ettei persutkaan vallassa mitään ihmeempää aikaan saisi, mutta ainakin mahdollisuuden mielellään antaisi tälle uudemmalle toimijalle. Ei nuo vanhat puolueet ainakaan saa muuta aikaan kuin kurjistamista.

Miksi niin haluttaiisiin? Persut olisivat ihan samojen realiteettien edessä. Kun tehdään politiikkaa niin persujen pitäisi opetella keskittymään asioiden hoitamiseen mitä kansa oikeasti haluaa, eikä muiden syyttämiseen ja vihaamiseen niin ettei hyvilläkään tavoittellla jotka yhdistäisivät ole merkitystä kun vihaaminen on heistä tärkeämpää. 

Vihaan perustuvalla puolueella ja pitkien haistattelemisella ei tehdä mitään pätevää politiikkaa jota kansa haluaa.

Vierailija
39/135 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tätä persujen propagandaa.

Vierailija
40/135 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhät nitkuttaa bensan ja muun polttoaineen hinnasta. Toki näitä tarvitsevat työläiset ja viljelijät saavat ison osan polttoainekuluista takaisin veronpalautuksina ja verovähennyksinä.

Pitäiskö sinne syrjäseuduille ostaa se kylän ensimmäinen hybridi- tai sähköauto?