Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka on Jenni -dokumentti

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesporukoiden voima. Mies tekee mitä tahansa saadakseen miesporukan hyväksynnän.

Vierailija
22/35 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan pläjäys. Ei kiinnostanut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää vanhemmat mitä teidän tekemisenne vaikuttaa lapseen.

Vierailija
24/35 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan myös olla, että Toni halusi Jennin kautta miellyttää ohjaajaa, uusia ystäviään ja oletettua yleisöä. Että dokumentin pitäisi johtaa johonkin toivottuun päämäärään. Ja lopussa Toni vapautui.

Vierailija
25/35 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi henkisiä sairauksia nykyään hehkutetaan.

Että ne tiedostettaisiin, niitä ymmärettäisiin paremmin ja että löytyy vertaistukea

Vierailija
26/35 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toni itse ei ole antanut dokumentin suhteen mitään haastatteluja. Ja ohjaajakin vain YLE:lle julkaisuajankohtana. Outoa... kaduttikohan Tonia dokumentti jälkeen päin? 

Vierailija
27/35 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja missä se Jennin youtube-kanava on?

Vierailija
28/35 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dokumentti on näköjään pyörinyt ulkomaalaisilla festareilla, tai ainakin sitä on markkinoitu ulkomaille.

Killing Tony.

Mutta lopultahan se on Jenni joka kuolee...

Vierailija
29/35 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienen googlailun jälkeen selvisi, että pinkkiä taksia ei ole Helsingin kaduille ilmestynyt, eikä Jenniä, mutta Toni on menestynyt taksialalla muutennii.

Vierailija
30/35 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas: Tämä dokumentti on todella jäänyt kummittelemaan mieleeni. Harmi vaan, ettei minulla ole ketään jonka kanssa tästä keskustella, vain Vauva.

Näin dokumentin jo ensi esityksenä, mutta olin tyystin unohtanut sen. Nyt toisella kertaa se kolahti isosti.

Rivien välistä dokumentti tulee kertoneeksi monista asioista, muistakin kuin sukupuolen moninaisuudesta.

Vierailija
31/35 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin sitäkin olisiko Jenni ollut niin vastaanotettava, jollei Toni olisi antanut sille niin tunteisiin vetoavan ja traagisen selityksen? Olisiko ilman selitystä Toni vain friikki?

Vierailija
32/35 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen. Nuo lapsuuden traumat mietitytti. Äiti oli tehnyt itsemurhan. Isä oli alkoholisti. Pikkusisko ei halunnut pitää yhteyttä Toniin. Onko vielä muutakin, ehkä seksuaalista hyväksikäyttöä...Symppis tyyppi, työssä käyvä ja kavereita on.

Vierailija
33/35 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli jotenkin synkkä ja surullinen.

Minusta hän on aivan huippupositiivinen ihminen. Mulle tuli tosi hyvä fiilis kun katsoin tuon ohjelman! 

Vierailija
34/35 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli jotenkin synkkä ja surullinen.

Lopussa lohdullinen.

No ei kyllä, kun luki että oli riivinraudan kanssa matkalle mennyt... Toivottavasti jossain vaiheessa tajus kuitenkin pistää poikki tuon suhteen.

Eikös hän siinä dokkarin alussa sanonut, että parisuhde sai päättyä kun piti valita Jenneilyn ja naisystävän väliltä?

Vierailija
35/35 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituinen dokumentti. Päättyi jotenkin kuin seinään kun se naisystävä mitätöi täysin tämän Tonyn Jenni-puolen aggressiivisella tavallaan.