Anna Heiskari on Anna Abreu. Miksi hän näyttää vanhemmalta uusissa kuvissa?
Hesarissa haastattelu oikealla nimellään. Minusta hän näyttää vanhemmalta kuin aikaisemmissa kuvissa. :(
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minusta on tosiaankin ihan normaalia ettei Anna näytä samalta kuin silloin Idolsiin osallistuessaan. 30-vuotias ei ole enää hirveän nuori vaan todellakin aletaan pikkuhiljaa rapistumaan.
😂
Näkisit minut, niin et ikimaailmassa uskoisi ikääni todeksi. Niin monet kerrat olen todistanut ihmisten ällistyneitä ilmeitä, kun en olekaan enää 19.
Huoh.
Stailaus ja kuvien tyyli tarkoituksella sellainen, että näyttää vanhemmalta.
Abreu on jo vuosia yrittänyt uskotella olevansa "aikuinen", siinä onnistumatta tosin. Hän on suurimmalle osalle edelleen se Idolsin teinityttö.
Nimenvaihdos oli outo veto. Abreu on kaunis nimi. Itselläni on äitini nimi, joka on samaa luokkaa kuin Heiskari, tämän nyt voisi vaihtaakin. Mutta Abreusta Heiskariksi... Jotain epätoivoisia todistelua sekin.
Vierailija kirjoitti:
Vain ASIALLISET KOMMENTIT!!!! 😠
AP
Kommentit vastaavat usein aloituksen tasoa.
Mitä älykästä tuohon nyt ylipäänsä voi sanoa? Ihminen näyttää vanhemmiten vanhemmalta? Onko Anna joskus luvannut olla vanhenematta?
Miksi naisten vanhenemisesta puhutaan kuin se olisi jokin nolo epäonnistuminen? Vanhenemisen ainoa vaihtoehto on kuitenkin kuolema.
Näytätkö muuten itse nyt samalta kuin kymmenen vuotta sitten?
Kiinnittikö kukaan huomiota emmagaalakuvissa abreun kasvoihin? Jotenkin näyttivät muuttuneen muotoisilta
Minun piti oikein kahdesti miettiä kuka nainen oli kyseessä, kun oli kuva muuttuneesta ulkomuodosta ja nimenä Anna Heiskari.
Totta kai ihmiset vanhenevat, ja se on ok, mutta mielestäni hän näytti todella erilaiselta kuin aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Minun piti oikein kahdesti miettiä kuka nainen oli kyseessä, kun oli kuva muuttuneesta ulkomuodosta ja nimenä Anna Heiskari.
Totta kai ihmiset vanhenevat, ja se on ok, mutta mielestäni hän näytti todella erilaiselta kuin aiemmin.
miltä 30 vuotiaana pitäisi näyttää??
Vai että sulleko vielä pitäis asiallisesti kommentoida😡.
Olet luuhka vanha pietu. Katso peiliin.
JO ?? Cmon 30v on vielä nuori :D ei silloin pidä näyttää vanhalta.
Anna on naisellistunut. Kasvojen pyöreys on kadonnut ja leuka jykevöitynyt. Naisillahan ikääntyessä leuka yleensä muuttuu terävämmäksi ja näkyvämmäksi.
Vierailija kirjoitti:
Anna on naisellistunut. Kasvojen pyöreys on kadonnut ja leuka jykevöitynyt. Naisillahan ikääntyessä leuka yleensä muuttuu terävämmäksi ja näkyvämmäksi.
Nykyään leukaan myös lisätään fylliä eli täyteainetta..
😂