Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä deittisovellusta käyttävät vakavaa suhdetta etsivät miehet?

Vierailija
06.02.2020 |

Suoli24 pelkkää saastaa, Eliittikumppanit täysin kuollut, mitä seuraavaksi kokeilen?

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan käyttäs jotain deittisovellusta, voi jeesus.

Mitenhän sitä on muinaisina aikoina ihmiset pariutuneet, kun ei ollut edes sähköä.

Vierailija
22/64 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä mitään deittisovellusta, koska sieltä niistä ei löydy vakavasti otettavia naisia.

Mä vaihdoin date24.ee:hen kun huomasin sinne siirtyneen melkolailla kaikki vakavasti otettavat kotimaiset miehet. Sitä aiemmin pääsin vaihtelevalla menestyksellä Suomi24 chatin kautta treffeille tosin vaihdoin tuolta pois kunnollisten miesten karatessa johonkin toiseen paikkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan käyttäs jotain deittisovellusta, voi jeesus.

Mitenhän sitä on muinaisina aikoina ihmiset pariutuneet, kun ei ollut edes sähköä.

Miksi kukaan ajaa autolla kun miten ne ihmiset ennen kulki kun autoa ei ollut keksitty.

Siksi kun ne voi ja haluaa elää omassa ajassa eikä muinaisessa.

Vierailija
24/64 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa VAKAVA suhde?

Tapailu: käyt treffeillä kunnes tiedät, onko toisesta kumppaniksesi vai ei. Tästä mahdollisesti seuraa:

1) Seurustelu: olette kuin kihlapari. Asutte yhdessä tai erikseen. Voi olla myös pateettista takertumista, puolin ja toisin.

2) Romanssi: suhteenne on intoihimoinen, mutta siitä puuttuu sellainen arkinen aspekti kuin TV:n töllötys, tai yhdessä unelnmointi. Eli "tässä ja nyt" -suhde, jossa toinen voi olla myös pysyvässä parisuhteessa.

3) Panokaveri: rahaa, seuraa tai muita etuuksia vastaan - toinen on pelkkä väline. Ja tylsähkö sellainen.

4) Ystävä: egon pönkitykseen, penkitykseen, taloudelliseen hyväksikäyttöön kun toinen elättelee toiveita.

5) Avioliitto: voi sisältää kaikki edellä mainitut elementit. Ehkä symbioottisin parisuhteen muoto, sovitusti pitkäaikainen.

Huom. jos kerrot hakevasi "vakavaa" suhdetta, ja annat ymmärtää ettei seksi ole sitä varten niin tärkeää, on vähän kuin sanoisit, että haet ystävää avioliiton eduilla..?

Vierailija
25/64 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa VAKAVA suhde?

Tapailu: käyt treffeillä kunnes tiedät, onko toisesta kumppaniksesi vai ei. Tästä mahdollisesti seuraa:

1) Seurustelu: olette kuin kihlapari. Asutte yhdessä tai erikseen. Voi olla myös pateettista takertumista, puolin ja toisin.

2) Romanssi: suhteenne on intoihimoinen, mutta siitä puuttuu sellainen arkinen aspekti kuin TV:n töllötys, tai yhdessä unelnmointi. Eli "tässä ja nyt" -suhde, jossa toinen voi olla myös pysyvässä parisuhteessa.

3) Panokaveri: rahaa, seuraa tai muita etuuksia vastaan - toinen on pelkkä väline. Ja tylsähkö sellainen.

4) Ystävä: egon pönkitykseen, penkitykseen, taloudelliseen hyväksikäyttöön kun toinen elättelee toiveita.

5) Avioliitto: voi sisältää kaikki edellä mainitut elementit. Ehkä symbioottisin parisuhteen muoto, sovitusti pitkäaikainen.

Huom. jos kerrot hakevasi "vakavaa" suhdetta, ja annat ymmärtää ettei seksi ole sitä varten niin tärkeää, on vähän kuin sanoisit, että haet ystävää avioliiton eduilla..?

Jos profiilissa edes etäisesti viittaa seksiin, saa heti viestiä tuhannelta pervolta =(

Vierailija
26/64 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile livenä vaikka kaupan kassajonossa.

Vierailija
27/64 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen suoli24ssa ja tinderissä. Olen raitis, akateeminen koulutus, finanssialalla eli tienaan hyvin, käyn salilla 3x viikossa, haen vakavaa suhdetta. Ihan hiljaista kuitenkin on. Miksi sinä ap et ole ottanut minuun yhteyttä?

Minkä ikäinen olet? Ja mistäpäin Suomea?

Ap.

Vierailija
28/64 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suoli24 pelkkää saastaa, Eliittikumppanit täysin kuollut, mitä seuraavaksi kokeilen?

Älä tuomitse🙂

Onhan meitä vakavaa suhdetta haluavia vaikka missä, se vaan on sinun homma osata erottaa meidät muista.

Olemalla itse aktiivinen vaikutat siihen miten asiat menee tai ketä löydät.

Jos passiivisen notkut jossain niin sillä maksimoit miehistä ne jotka yrittävät kontaktiin kaikkien naisten kanssa. Siitä sitten on seurauksena että petyt miehiin ja teet Av-palstalle aloituksen aiheesta mistä löytää miehen joka haluaa vakavan suhteen🙂

Moni nainen on kirjoittanut profiilinsä ettei etsi seksiseuraa tai että etsii vakavaa parisuhdetta tms. Minäkin olen kirjoittanut jotain sen tapasta. Ei vaan kuitenkaan koskaan tule mulle niiltä mätchiä.

Se johtuu varmaan siitä koska kun nainen etsii jotain vakavaa niin se okeasti tarkoittaa että etsii jotain vakavaa 185cm+ miehen kanssa joka on komea ja varakas. Eihän elämä ole mitään ilman sitä omaa mersubemaria, isoa ok taloa ja chanelin laukkuja. Ja kun nainen taas etsii seksiseuraa niin sen ei tarvitse tyytyä alle kympin mieheen koska tarjontaa siihen tarkoitukseen on pilvin pimein. Voi vaan avata tinderin ja tilata sen miehen kotiin samalle illalle kuten pitsan. Paitsi että pizza maksaa jotain.

Tuon takian olen ollut cherryblossomissa ja thaicupidissa. Tosin aika turhia nuo kun paikan päällä voi vaan heittää kelle tahansa random kauniille tytölle että mennäänks paneen ja ne lähtee pikku rahalla.

Anteeksi mitä? Cherryblossomista löytyy järjestään ukrainalaisia naisia ja thaicupista thaikkuja. KUMPIKIN etsii maksukykyistä miestä. Missä maailmassa jotkut oikein elää 🙄

Cherryblossomissa on asiaalaisia. En tiedä mistä olet vetänyt ukrainalaiset naiset. Toki heitäkin siellä on muutama mutta kohderyhmä on aasia.

Ja kyllä nyt tinderissäkin on maksullisia naisia, sugarbaby yms skeidaa pilvin pimein. Pitää vain osata erottaa ne. Sellaista se elämä on miehelle.

Ja kuten sanoin, aika turhia noi on. Aasiassa valkoinen mies on kingi ja saa valita naisen kuin naisen. Vähän niin kuin turkkilainen mies 80 tai 90-luvun suomessa.

Vierailija
29/64 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen suoli24ssa ja tinderissä. Olen raitis, akateeminen koulutus, finanssialalla eli tienaan hyvin, käyn salilla 3x viikossa, haen vakavaa suhdetta. Ihan hiljaista kuitenkin on. Miksi sinä ap et ole ottanut minuun yhteyttä?

Ap.

35v, espoo.

Vierailija
30/64 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

OkCupid.

Pakko kysyä tässä ketjussa, kun niin sopivasti tuli eteen. Onko muut miehet huomannut jotain muutosta okc-palvelussa? Nyt vuorokauden aikana tapahtui kummallista itselle. 100 tykkäystä ja 10 introa tullut! Vuoden ollut palvelussa ja ennen viimeistä vuorokautta 200 tykkäystä ja n. 20 introa.

Ihan kuin ois joku bugi iskenyt palveluu ja minua on näytetty useammalle naiselle.

Ps. Palvelussa on yksi tosi huono puoli samoin kuin tinderissä. Kaikkia käyttäjiä ei näytetä kaikille. Joten intro teksti kannattaa laittaa jos toinen kiinnostaa, se on ainut tapa jolla voit olla varma että toinen löytää myös sinut palvelusta.

Vierailija
31/64 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena opiskelijariennoista, eron jälkeen harrastusporukoista. Tositarkoituksella liikkeelläoleva mies kyllä hakeutuu digiaikanakin sinne missä on eläviä naisia livenä tarjolla. Aikuinen mies ei haaskaa aikaa random nettitreffeillä.

Vierailija
32/64 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

35v, espoo.

Harmi, kumpa olisit 10 vuotta vanhempi ja 300km lähempänä =(

Vierailija
33/64 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miäs kirjoitti:

Ei missään noista nettideiteissä. Siellä ei oo tarjolla ku toisella ja kolmannella kierroksella olevia ämmiä älyttömine vaatimuksineen. 

Me miehet ollaan mettällä ja kalassa sekä töissä.

Nautitaan kun ei akkoja vinkumassa.

Ap:n kannattaa siis liittyä hirviporukkaan.

Vierailija
34/64 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder. Miksei myös Badoo. Nettien treffipalstat ehkä jos hakusessa on 65+ vuotiaat jotka ovat juuri huomanneet että kirjepostikavereita ei tahdo enää löytyä vaan pitää siirtyä "diki aikaan".

Vierailija
35/64 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä tuomitse🙂

Onhan meitä vakavaa suhdetta haluavia vaikka missä, se vaan on sinun homma osata erottaa meidät muista.

Olemalla itse aktiivinen vaikutat siihen miten asiat menee tai ketä löydät.

Jos passiivisen notkut jossain niin sillä maksimoit miehistä ne jotka yrittävät kontaktiin kaikkien naisten kanssa. Siitä sitten on seurauksena että petyt miehiin ja teet Av-palstalle aloituksen aiheesta mistä löytää miehen joka haluaa vakavan suhteen🙂

Moni nainen on kirjoittanut profiilinsä ettei etsi seksiseuraa tai että etsii vakavaa parisuhdetta tms. Minäkin olen kirjoittanut jotain sen tapasta. Ei vaan kuitenkaan koskaan tule mulle niiltä mätchiä.

Se johtuu varmaan siitä koska kun nainen etsii jotain vakavaa niin se okeasti tarkoittaa että etsii jotain vakavaa 185cm+ miehen kanssa joka on komea ja varakas. Eihän elämä ole mitään ilman sitä omaa mersubemaria, isoa ok taloa ja chanelin laukkuja. Ja kun nainen taas etsii seksiseuraa niin sen ei tarvitse tyytyä alle kympin mieheen koska tarjontaa siihen tarkoitukseen on pilvin pimein. Voi vaan avata tinderin ja tilata sen miehen kotiin samalle illalle kuten pitsan. Paitsi että pizza maksaa jotain.

Tuon takian olen ollut cherryblossomissa ja thaicupidissa. Tosin aika turhia nuo kun paikan päällä voi vaan heittää kelle tahansa random kauniille tytölle että mennäänks paneen ja ne lähtee pikku rahalla.

Anteeksi mitä? Cherryblossomista löytyy järjestään ukrainalaisia naisia ja thaicupista thaikkuja. KUMPIKIN etsii maksukykyistä miestä. Missä maailmassa jotkut oikein elää 🙄

Cherryblossomissa on asiaalaisia. En tiedä mistä olet vetänyt ukrainalaiset naiset. Toki heitäkin siellä on muutama mutta kohderyhmä on aasia.

Ja kyllä nyt tinderissäkin on maksullisia naisia, sugarbaby yms skeidaa pilvin pimein. Pitää vain osata erottaa ne. Sellaista se elämä on miehelle.

Ja kuten sanoin, aika turhia noi on. Aasiassa valkoinen mies on kingi ja saa valita naisen kuin naisen. Vähän niin kuin turkkilainen mies 80 tai 90-luvun suomessa.

Kiinalainen menee päivän päätteeksi länsimaalaisista miehistä ohi. Luuletko parhaimpien lähtevän enää tänne kylmään pohjolaan? Ehei, ne menee sinne missä maksetaan pyydetty summa. Tänne tulee ne jotka joutuu ”tyytymään” tosin hekin haluaa vakavaraisen miehen joka tienaa omat rahansa.

Vierailija
36/64 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

35v, espoo.

Ei voi näköjään mitenkään voittaa. Täällä sitten kerskutte miten kiva on nuorempi mies mutta sekään ei kelpaa.

Vierailija
37/64 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni etsi Tinderissä ja Happupancakessa, josta löydettiin toisemme.

Vierailija
38/64 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

35v, espoo.

Ei voi näköjään mitenkään voittaa. Täällä sitten kerskutte miten kiva on nuorempi mies mutta sekään ei kelpaa.

Vakavaan suhteeseen itseä 15 vuotta nuorempi ei kyllä käy, eikä kaukosuhde innosta.

Olis kiva tietää mitä 35v mies hakee? Paljon nuorempiako, jos perhe haaveissa? Jos taas omanikäisiä, kelpaako yh?

Vierailija
39/64 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena opiskelijariennoista, eron jälkeen harrastusporukoista. Tositarkoituksella liikkeelläoleva mies kyllä hakeutuu digiaikanakin sinne missä on eläviä naisia livenä tarjolla. Aikuinen mies ei haaskaa aikaa random nettitreffeillä.

Moni kotihiiri löytyy vain lähinnä vain kotoa, kaupasta, lenkkipolulta töistä ja mikään niistä ei ole otollinen iskupaika ja haku päällä olevien valikoima on suppea. Emme olisi ihanan mieheni kanssa koskaan kohdanneet, saati päätyneet suhteeseen ellei olisi löydetty toisiamme netin treffisivustolta.

Vierailija
40/64 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakavat miehet eivät käytä mitään sovelluksia. Vakava suhde tulee eteen, jos on tullakseen, ei väen väkisin epätoivoisten naikkosten seuraa etsien.