Mitä deittisovellusta käyttävät vakavaa suhdetta etsivät miehet?
Suoli24 pelkkää saastaa, Eliittikumppanit täysin kuollut, mitä seuraavaksi kokeilen?
Kommentit (64)
Kokeile livenä.
Kukaan järkevä ei noihin kirjaudu.
Vierailija kirjoitti:
Tinder
M38
Vakavaa suhdetta?
Vierailija kirjoitti:
Kokeile livenä.
Kukaan järkevä ei noihin kirjaudu.
Niinku missä. Baareissa notkuu kännisiä varattuja ukkoja.
Ap.
Eli miehet ei edes hae vakavaa suhdetta missään sovelluksissa?
Ei missään noista nettideiteissä. Siellä ei oo tarjolla ku toisella ja kolmannella kierroksella olevia ämmiä älyttömine vaatimuksineen.
Me miehet ollaan mettällä ja kalassa sekä töissä.
Nautitaan kun ei akkoja vinkumassa.
Deittailumarkkinat ovat Suomessa täysin rikki. Joskus kauan sitten pystyi vielä helposti löytämään seuraa Cityn ja Sinkut-sivuston kautta.
Ikävä sanoa, mutta tällä hetkellä helpointa on hommata kumppani uökomailta.
Suunnilleen kaikkia ilmaisia käytin viimeksi, kun hain aktiivisesti parisuhdetta. Happy Pancake voisi olla hyvä sinulle, ehkä myös OkCupid.
M31
Vierailija kirjoitti:
Suoli24 pelkkää saastaa, Eliittikumppanit täysin kuollut, mitä seuraavaksi kokeilen?
Älä tuomitse🙂
Onhan meitä vakavaa suhdetta haluavia vaikka missä, se vaan on sinun homma osata erottaa meidät muista.
Olemalla itse aktiivinen vaikutat siihen miten asiat menee tai ketä löydät.
Jos passiivisen notkut jossain niin sillä maksimoit miehistä ne jotka yrittävät kontaktiin kaikkien naisten kanssa. Siitä sitten on seurauksena että petyt miehiin ja teet Av-palstalle aloituksen aiheesta mistä löytää miehen joka haluaa vakavan suhteen🙂
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Olen kysymääsi kohderyhmää ja olen ihan yhtä ulapalla asiasta. Tällä hetkellä ei ole toimivaa tapaa kohtuullisella aikapanostuksella.
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä tuomitse🙂
Onhan meitä vakavaa suhdetta haluavia vaikka missä, se vaan on sinun homma osata erottaa meidät muista.
Jos passiivisen notkut jossain niin sillä maksimoit miehistä ne jotka yrittävät kontaktiin kaikkien naisten kanssa. Siitä sitten on seurauksena että petyt miehiin ja teet Av-palstalle aloituksen aiheesta mistä löytää miehen joka haluaa vakavan suhteen🙂
Moni nainen on kirjoittanut profiilinsä ettei etsi seksiseuraa tai että etsii vakavaa parisuhdetta tms. Minäkin olen kirjoittanut jotain sen tapasta. Ei vaan kuitenkaan koskaan tule mulle niiltä mätchiä.
Se johtuu varmaan siitä koska kun nainen etsii jotain vakavaa niin se okeasti tarkoittaa että etsii jotain vakavaa 185cm+ miehen kanssa joka on komea ja varakas. Eihän elämä ole mitään ilman sitä omaa mersubemaria, isoa ok taloa ja chanelin laukkuja. Ja kun nainen taas etsii seksiseuraa niin sen ei tarvitse tyytyä alle kympin mieheen koska tarjontaa siihen tarkoitukseen on pilvin pimein. Voi vaan avata tinderin ja tilata sen miehen kotiin samalle illalle kuten pitsan. Paitsi että pizza maksaa jotain.
Tuon takian olen ollut cherryblossomissa ja thaicupidissa. Tosin aika turhia nuo kun paikan päällä voi vaan heittää kelle tahansa random kauniille tytölle että mennäänks paneen ja ne lähtee pikku rahalla.
Vierailija kirjoitti:
Deittailumarkkinat ovat Suomessa täysin rikki. Joskus kauan sitten pystyi vielä helposti löytämään seuraa Cityn ja Sinkut-sivuston kautta.
Ikävä sanoa, mutta tällä hetkellä helpointa on hommata kumppani uökomailta.
Tavallinen suomalainen mies on pelkkää jätettä suomalaisilla deittimarkkinoilla. Naiset välttää viimeiseen asti kun on niitä jännittäviä lähin idän ja afrikan miehiä tarjolla, komeita julkkiksia, tatskattuja salimakeja jne.
En käytä mitään deittisovellusta, koska sieltä niistä ei löydy vakavasti otettavia naisia.
Olen suoli24ssa ja tinderissä. Olen raitis, akateeminen koulutus, finanssialalla eli tienaan hyvin, käyn salilla 3x viikossa, haen vakavaa suhdetta. Ihan hiljaista kuitenkin on. Miksi sinä ap et ole ottanut minuun yhteyttä?
Kännykkäapeissa vain Tinder koska muissa ei oikein ole suomalaisia käyttäjiä. Ne harvat jotka löytyvät ovat myös tinderissä.
Tinderin ongelma taas on että jos hakee parisuhdetta ei saa matchejä jollei ole todella hyvännäköinen. Rimat on asetettu niin korkealle ja tinderissä naisilla löytyy vaihtoehtoja loputtomasti.
Vierailija kirjoitti:
Olen suoli24ssa ja tinderissä. Olen raitis, akateeminen koulutus, finanssialalla eli tienaan hyvin, käyn salilla 3x viikossa, haen vakavaa suhdetta. Ihan hiljaista kuitenkin on. Miksi sinä ap et ole ottanut minuun yhteyttä?
Miehen kuuluu tehdä aloita
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä tuomitse🙂
Moni nainen on kirjoittanut profiilinsä ettei etsi seksiseuraa tai että etsii vakavaa parisuhdetta tms. Minäkin olen kirjoittanut jotain sen tapasta. Ei vaan kuitenkaan koskaan tule mulle niiltä mätchiä.
Se johtuu varmaan siitä koska kun nainen etsii jotain vakavaa niin se okeasti tarkoittaa että etsii jotain vakavaa 185cm+ miehen kanssa joka on komea ja varakas. Eihän elämä ole mitään ilman sitä omaa mersubemaria, isoa ok taloa ja chanelin laukkuja. Ja kun nainen taas etsii seksiseuraa niin sen ei tarvitse tyytyä alle kympin mieheen koska tarjontaa siihen tarkoitukseen on pilvin pimein. Voi vaan avata tinderin ja tilata sen miehen kotiin samalle illalle kuten pitsan. Paitsi että pizza maksaa jotain.
Tuon takian olen ollut cherryblossomissa ja thaicupidissa. Tosin aika turhia nuo kun paikan päällä voi vaan heittää kelle tahansa random kauniille tytölle että mennäänks paneen ja ne lähtee pikku rahalla.
Anteeksi mitä? Cherryblossomista löytyy järjestään ukrainalaisia naisia ja thaicupista thaikkuja. KUMPIKIN etsii maksukykyistä miestä. Missä maailmassa jotkut oikein elää 🙄
En missään kun ei niistä yhdestäkään oikeasti parisuhdetta haluavaa naista löytynyt.
M37
Tinder
M38