Kaava toistuu. Ja toistuu. Ja toistuu. Ja toistuu
En voi käsittää mikä siinä on, että miehet käyttäytyvät aina näin. Riippumatta siitä missä tapaamme, mitä teen tai jätän tekemättä. Olen rehellisesti sanottuna yrittänyt kaikkea. Oma itseni olen aina kuitenkin.
Tämänhetkinen mies osaa olla oikein ihana ja kiltti, mutta sitten väsyneenä hän saattaa yhtäkkiä olla kuin täysin eri ihminen. Joskus ei ymmärrä yhtään mitä sanon (pieni kielimuuri, ei paha.) Ja minusta tuntuu kuin puhuisin jollekin retulle. Saatan kirjaimellisesti toistaa miehen omia sanoja, eikä mene millään jakeluun että mitä ihmettä oikein puhun.
Yritin eilen soittaa, kun halusin kysyä suoraan että mitä v*ttua tämä nyt on. Jankkasi väsymystä. Joo, se ei ole mikään tekosyy kohdella minua noin arvaamattomasti. Sitten kun mies sanoi bye ja goodbye pariin viestiini, tuli mitta täyteen ja sanoin, että sano vielä kerran noin niin et kuule minusta enää ikinä mitään. Ja sanoin myös, että minun kanssani ei leikitä noin. Yksi eksä harrasti tuota hyvästien jättöä ties miten monta kertaa. Lopulta en tiennyt enää että olemmeko yhdessä vai emmekö. Ero oli lopulta helpotus, koska se jatkuva epävarmuus loppui.
Mutta kumma kun tämä sama kaava toistuu joka ikisen miehen kanssa. Aina ulkonäköä hehkutetaan, mutta sitten kohdellaan minua arvaamattomasti ja olen kuin lelu, jota voi vähän testailla ja välillä sanoa hyvästejä ja sitten perua ne.
En tajua mikä hitto siinä on. Sitä ulkonäön hehkutusta olen kuullut koko elämäni ajan, ihan loputtomasti. Ehkä sitten vaikutan joltain?? Ja minua yritetään näpäyttää jostain, mistä lie. En minä muutakaan syytä keksi.
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tuo että kun yritin kysyä asiaa, ei vaivautunut vastaamaan. Soitin, koska tiedän ettei mies nauti tekstailusta. Mutta ei, mies ignooraa puheluni tarkoituksella. Siitä suutuin ja aloin miettiä, että jaksanko tällaista tulevaisuudessa. Väsymys ei ole mikään syy kohdella toista noin arvaamattomasti. Ihan kuin mies määräisi kaikesta yksin.
Mitä mies sitten sanoi jonka perään soittelit?
???
Ap
Ap, sinulla on tosiaan sokea piste itsesi kanssa. Suosittelen, että pyydät kavereiltasi näkemystäsi omasta toiminnastasi, ja otat vastaan palautteen täysin hiljaa, täysin puolustelematta.
Sieltä se vastaus kysymykseesi löytyy.
Hyviä jatkoja sinulle!
Vierailija kirjoitti:
Ja tuo että kun yritin kysyä asiaa, ei vaivautunut vastaamaan. Soitin, koska tiedän ettei mies nauti tekstailusta. Mutta ei, mies ignooraa puheluni tarkoituksella. Siitä suutuin ja aloin miettiä, että jaksanko tällaista tulevaisuudessa. Väsymys ei ole mikään syy kohdella toista noin arvaamattomasti. Ihan kuin mies määräisi kaikesta yksin.
Mitä arvaamatonta siinä on, jos ei illalla vastaa puhelimeen?
Miksi soitit monta kertaa uudestaan, kun ei vastannut? Näkeehän se yhdestäkin, että olet soittanut, soittaa takaisin kun ehtii/jaksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
???
Ap
No siis jos oikein ymmärsit mies oli sanonut tai tekstannut jotain johon halusit lisäselvennystä ja sen takia soittelit perään. Minkä mies ignoorasi.
Kannattaako niille jänn.ämiehille aina levitä?
Vierailija kirjoitti:
Hus, tämä on aikuisten keskustelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
???
Ap
No siis jos oikein ymmärsit mies oli sanonut tai tekstannut jotain johon halusit lisäselvennystä ja sen takia soittelit perään. Minkä mies ignoorasi.
Olimme riidelleet ja hän tuli luokseni lyhyellä varoitusajalla. Halasimme ja hän sanoi kaivanneensa minua ja rakastavansa. Olin ihan että mitä hittoa juuri kuulin, en osannut sanoa siihen mitään. Tähän yritin saada selvennystä. En saanut. Paitsi viestin, että en rakasta sinua ja sydänsilmäemojin perään. Ja tästä hermostuin että mitä v**tua pelleilet kanssani. En luule kenenkään rakastavan hetken tapailun jälkeen, mutta hän itse sanoi niin ja halusin kysyä että miksi hän sanoi niin.
Ja sitten alkoi mussutus väsymyksestä. En jaksa tuollaista sekopäistä pelleilyä. Ei tuossakaan miehen viestissä ollut mitään järkeä. Sama kuin minä sanoisin livenä, että olet ihana. Sitten viestissä sanoisin, että et ole ihana😍
Öh... Huoh.
Sun piti jo lopettaa keskustelu, mutta jatkat ja jatkat ja jatkat jankuttamista. Jos tämä on toimintatapasi miestenkin kanssa, niin en ihmettele yhtään että hommat kusee.
Vierailija kirjoitti:
Sun piti jo lopettaa keskustelu, mutta jatkat ja jatkat ja jatkat jankuttamista. Jos tämä on toimintatapasi miestenkin kanssa, niin en ihmettele yhtään että hommat kusee.
Ja jälleen syyllistämistä. Voitte itse olla hiljaa, jos ette halua että minäkään sanon mitään. Totta kai kommentoin noihin täysin järjettömiin johtopäätöksiinne, jotka eivät pidä paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
???
Ap
Olimme riidelleet ja hän tuli luokseni lyhyellä varoitusajalla. Halasimme ja hän sanoi kaivanneensa minua ja rakastavansa. Olin ihan että mitä hittoa juuri kuulin, en osannut sanoa siihen mitään. Tähän yritin saada selvennystä. En saanut. Paitsi viestin, että en rakasta sinua ja sydänsilmäemojin perään. Ja tästä hermostuin että mitä v**tua pelleilet kanssani. En luule kenenkään rakastavan hetken tapailun jälkeen, mutta hän itse sanoi niin ja halusin kysyä että miksi hän sanoi niin.
No jospa rakastaa, jotkut ihastuvat nopeasti, niin ehkä siksi sanoi.
Vaikutat hitusen epävakaalta, jos hermostut siitä, että seurustelukumppani sanoo rakastavansa 😲
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kieltänyt asiaa :)
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten alkoi mussutus väsymyksestä. En jaksa tuollaista sekopäistä pelleilyä. Ei tuossakaan miehen viestissä ollut mitään järkeä. Sama kuin minä sanoisin livenä, että olet ihana. Sitten viestissä sanoisin, että et ole ihana😍
Öh... Huoh.
Huomasi, että hermostuit rakkaudentunnustuksesta, joten kielsi sen. Emoji kuitenkin paljastaa, ettei kielto ole totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä jaksa. En muitakaan kakaroiden höpinöitä jaksa kommentoida.
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat avauksen perusteella rasittavalta. Ihmiset suhteen alussa voivat tarvita omaakin aikaa.
Haluaisin minäkin viestitellä ja jutella ihastukseni kanssa melkein koko ajan, mutta koska hän ei ole niin kiinnostunut, en viitsi turmella melko lupaavaa alkua roikkumalla ja vaatimalla huomiota jatkuvasti. On jossain määrin toiminut, hän ottaa minuun päin herkemmin yhteyttä, harvoin tosin. Ainoa mistä yritän pitää huolen, on vastata hänen viesteihinsä suht nopeasti, koska kertoi edellisen suhteen kaatuneen hitaaseen ja katkonaiseen viestittelyyn.
🤦♀️ Älä tee näin. Älä ole hölmö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öh... Huoh.
Huomasi, että hermostuit rakkaudentunnustuksesta, joten kielsi sen. Emoji kuitenkin paljastaa, ettei kielto ole totta.
Voihan myös olla että meni överiksi koko rakkausjuttu ja nyt haluaisi vaan ignooraa koko jutun. Pitäisi tietää enemmän minkälainen ihminen mies on. Ap on selvästi melkoisen intensiivinen tapaus eikä varsinaisesti lähesty asioita huumorilla, joten helppo ymmärtää että miestä "väsyttää".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
???
Ap
Sanoi siksi että saisi alapäätä... älä anna jos et halua, äläkä ole yhteydessä tälläisten kanssa.
Sellainen käytös jatkuu jonka itse sallii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaksoit kuitenkin kommentoida sanoaksesi, ettet jaksa kommentoida; et siltikään kieltänyt asiaa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaksoit kuitenkin kommentoida sanoaksesi, ettet jaksa kommentoida; et siltikään kieltänyt asiaa :)
Mitä se auttaa? Teillä on silti nämä omat uskomuksenne joita jankkaatte päivittäin vaikka mitä vastaisi.
Eri
Ihanko oikeasti jaottelet ihmiset noin? :D Miehet sitä ja naiset tota. Hohhoijaa...
Ap