Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko löysän ihon vatsasta leikata pois ilman että napaa siirretään?

Vierailija
07.12.2024 |

3 isokokoisen vauvan jälkeen vatsanahkaa on liikaa. Rasvaa ei  ja lihakset alla timmit. Mutta se pieni nahkareppu häiritsee...

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko on viimeisestä synnytyksestä? Yleensä iho palautuu kyllä entiselleen muutamassa vuodessa. 

Vierailija
2/16 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauanko on viimeisestä synnytyksestä? Yleensä iho palautuu kyllä entiselleen muutamassa vuodessa. 

15v, tämä reppu ei enää palaudu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein. Kirurgi tekee uuden navan.

Vierailija
4/16 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Napa säilyy nykyisellä paikallaan. Vatsanahka kiristetään alas karvoituksen reunaan, liiat pois ja navalle tehdään ihoon uusi reikä. 

Tikit ns. bikinilinjaan ja navan ympärille, josta ne eivät näy. 

Vierailija
5/16 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sit mä pidän tän repun, enkä ikinä näyttäydy missään ilamn vaatteita.  Ajatus uuden navan rakentamisesta on liian pelottava.

Vierailija
6/16 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pannikulektomia on pienin näistä vatsan kiristyksistä. Siinä ei siirretä napaa eli voi jäädä aika alas. Turhaan pelkäät sitä navan siirtämistä. Uus napa, oikealla kohdalla on parasta mun nykyisessä leikatussa vatsassa.

Vierailija
7/16 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pannikulektomia on pienin näistä vatsan kiristyksistä. Siinä ei siirretä napaa eli voi jäädä aika alas. Turhaan pelkäät sitä navan siirtämistä. Uus napa, oikealla kohdalla on parasta mun nykyisessä leikatussa vatsassa.

Sinulla siis hyviä kokemuksia?

Olen tainnut lukea liikaa kauhukertomuksia pieleen menneistä korjauksista.

Vierailija
8/16 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Mulle tehtiin pari vuotta sitten, kun laihdutin -60 kg. Olen erittäin tyytyväinen.

Vierailija
9/16 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Napa säilyy nykyisellä paikallaan. Vatsanahka kiristetään alas karvoituksen reunaan, liiat pois ja navalle tehdään ihoon uusi reikä. 

Kyllä se paikallaan pysyy, mutta se on kirurgin tekemä. Tiedän kyllä miten abdomiplastia tehdään kun minulle se on tehty. Eikä se ole mikään pieni ja siisti leikaus, olet kuin sika jouluna kun ne vetää auki. On lähes puolen metrin arpi vatsan alaosassa ja todellakin näkyy vuosia. Vasta noin 6-7 vuoden kohdalla alkoi arpi olla sellainen ettei sitä raskausarvista juuri erota. Napa on kuin aurinko säteinen, kun siihen jää pienet pisteet tikeistä. Mutta kyllä se aina sen vastenmielisen roikon voittaa mikä tunki ulos pikkuhousujen lahkeista.

Vierailija
10/16 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä tasan palaudu kun ihan kunnolla roikkuu. Varsinkin jos iho on arpeutunut.

Vierailija
11/16 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa oudolta jos joku siirtää napaa. Ei pitäisi siirrellä. Onko ammattitaito ihan kohdillaan jos napaa siirrellään omituisesti. Joillakin on kolo navan kohdalla ja hyvä niin. Pitäisi voida sopia ettei napaa siirrellä, että paikka on riittävän luotettava jossa toimenpide ja asiat kunnossa. Huonoon huijaripaikkaan ei pidä mennä vaikkapa ulkomailla. Eri asia on jos joku haluaa pullistuvan navan pois ja tilalle siistimmän, edelleen sama kohta.

Vierailija
12/16 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jättäisin navan kokonaan pois ja vaihtaisin nimeksi Aatami tai Eeva. Olis cool.

Vierailija
13/16 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sitä napaa tarvitaan? Napanöyhdän saamiseksi?

Kaverini ei halunnut uutta napaa, kun häneltä laihdutusleikkauksen ja laihtumisen jälkeen poistettiin löysät vatsanahkat. 

Vierailija
14/16 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sit mä pidän tän repun, enkä ikinä näyttäydy missään ilamn vaatteita.  Ajatus uuden navan rakentamisesta on liian pelottava.

Tuossa yllä sulle just kerrottiin, että nykyinen napa säilyy ja vain vatsanahka siirretään. Iho siirtyy, navan paikka ja napa ei siirry. Iho avataan navan ympäriltä ja alhaalta, kiristetään alas ja navalle tehdään uusi reikä kiristettyyn ihoon normaalille korkeudelle. Napa on ja pysyy. 

Sulla on jokin päähänpinttymä, joka estää sua tajuamasta, että mitään uutta napaa ei tehdä  ja lopputulos on luonnollinen.

Ja ethän sinä tätä tajua edes kirurgin konsultaatiossa. Kuvittelet, että sun napa siirtyy häpykarvojen sekaan :D

Vierailija
15/16 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsan löysää ihoa tarkoitit? Oletko katsonut, mitä kävi tälle bloggaajalle ensimmäisen lapsen jälkeen? Nyt hän onnekseen sai vuosien jälkeen kaksoset ja melkoinen onni oli hänelle.

https://img.ilcdn.fi/6we2r2Kon6ZlcbdaAwVU9zkQyB4=/full-fit-in/920x0/img…

Vierailija
16/16 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se paikallaan pysyy, mutta se on kirurgin tekemä. Tiedän kyllä miten abdomiplastia tehdään kun minulle se on tehty. Eikä se ole mikään pieni ja siisti leikaus, olet kuin sika jouluna kun ne vetää auki. On lähes puolen metrin arpi vatsan alaosassa ja todellakin näkyy vuosia. Vasta noin 6-7 vuoden kohdalla alkoi arpi olla sellainen ettei sitä raskausarvista juuri erota. Napa on kuin aurinko säteinen, kun siihen jää pienet pisteet tikeistä. Mutta kyllä se aina sen vastenmielisen roikon voittaa mikä tunki ulos pikkuhousujen lahkeista.

Mikä älykääpiö sinäkin mahdat olla?

Tietenkin jää arpi mutta sinne missä pöksyt sen peittää.  Vai kirmaatko alastibyleisön nähden?Tietenkin nahan irrottaminen lihaksista on iso leikkaus. Useimmiten plastiikkakirurgia on sitä.

Mä en ehkä osaa kuvitella teidän kokoanne. Se altisti jättivauvoille: lihavuuden aiheuttama raskausdiabetes.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi