Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaava toistuu. Ja toistuu. Ja toistuu. Ja toistuu

Vierailija
06.02.2020 |

En voi käsittää mikä siinä on, että miehet käyttäytyvät aina näin. Riippumatta siitä missä tapaamme, mitä teen tai jätän tekemättä. Olen rehellisesti sanottuna yrittänyt kaikkea. Oma itseni olen aina kuitenkin.

Tämänhetkinen mies osaa olla oikein ihana ja kiltti, mutta sitten väsyneenä hän saattaa yhtäkkiä olla kuin täysin eri ihminen. Joskus ei ymmärrä yhtään mitä sanon (pieni kielimuuri, ei paha.) Ja minusta tuntuu kuin puhuisin jollekin retulle. Saatan kirjaimellisesti toistaa miehen omia sanoja, eikä mene millään jakeluun että mitä ihmettä oikein puhun.

Yritin eilen soittaa, kun halusin kysyä suoraan että mitä v*ttua tämä nyt on. Jankkasi väsymystä. Joo, se ei ole mikään tekosyy kohdella minua noin arvaamattomasti. Sitten kun mies sanoi bye ja goodbye pariin viestiini, tuli mitta täyteen ja sanoin, että sano vielä kerran noin niin et kuule minusta enää ikinä mitään. Ja sanoin myös, että minun kanssani ei leikitä noin. Yksi eksä harrasti tuota hyvästien jättöä ties miten monta kertaa. Lopulta en tiennyt enää että olemmeko yhdessä vai emmekö. Ero oli lopulta helpotus, koska se jatkuva epävarmuus loppui.

Mutta kumma kun tämä sama kaava toistuu joka ikisen miehen kanssa. Aina ulkonäköä hehkutetaan, mutta sitten kohdellaan minua arvaamattomasti ja olen kuin lelu, jota voi vähän testailla ja välillä sanoa hyvästejä ja sitten perua ne.

En tajua mikä hitto siinä on. Sitä ulkonäön hehkutusta olen kuullut koko elämäni ajan, ihan loputtomasti. Ehkä sitten vaikutan joltain?? Ja minua yritetään näpäyttää jostain, mistä lie. En minä muutakaan syytä keksi.

Kommentit (110)

Vierailija
61/110 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin hyvännäköiset naiset vetävät puoleensa pleijereita ja pinnallisia miehiä, joille ulkonäkö on erittäinkin tärkeää. Sellaisia, jotka ovat itsevarmoja, tekevät alotteita ja pyörittävät kaikkea. Semmoisten miesten kanssa suhteista ei meinaa tulla yhtään mitään. Kokemusta on.

Ja se lisäksi, että ap:lla sattuu olemaan kiivas ja epävarma luonne sekä ap jankkaa IHAN LIIKAA, niin se saa nuo pleijerit siirtymään seuraavalle apajalle.

Koska he voivat.

Vierailija
62/110 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaako niille jänn.ämiehille aina levitä?

Hus, tämä on aikuisten keskustelu.

Et kieltänyt asiaa :)

Älä jaksa. En muitakaan kakaroiden höpinöitä jaksa kommentoida.

Jaksoit kuitenkin kommentoida sanoaksesi, ettet jaksa kommentoida; et siltikään kieltänyt asiaa :)

Kuules nyt, sä esittelet aikuisten keskusteluun satuhahmon ja sitten ihnettelet kun aikuiset ei jaksa keskustella sun kanssa satuhahmoista ja lähteä mukaan lapselliseen jankkaamiseen joka ei johda mihinkään järkevään lopputulokseen. Sama kun mun pitäisi nyt kommentoida sitä onko ap mahdollisesti antanut teräsmiehelle ja siitäkö ongelmat johtuu. Oikeassa aikuisten elämässä ei ole jakoa jänniin ja kiltteihin. Jos sulla olisi ollut parisuhteita ymmärtäisit miten lapsellinen olet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/110 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaksoit kuitenkin kommentoida sanoaksesi, ettet jaksa kommentoida; et siltikään kieltänyt asiaa :)

Mitä se auttaa? Teillä on silti nämä omat uskomuksenne joita jankkaatte päivittäin vaikka mitä vastaisi.

Eri

Eihän sitä edes suoraan koskaan kielletä :)

Vierailija
64/110 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole itsekään väsyneenä parhaimmillani, mutta minusta tuntuu ihan käsittämättömältä, että toista aletaan ignoorata väsymyksen takia. Minkä takia ei voi kirjoittaa paria kivaa sanaa ja sanoa, että pitäisi nukkua nyt.

Koska käyttäydyt kuin pieni lapsi. Ehkä toinen haluaa keskittyä johonkin muuhun. Vaikka filmiin tai ruuanlaittoa tai mihin tahansa muuhun ja sinä olet "nykimässä hihasta" kokoajan viesteillä. Siihen kyllästyy vähitellen.

Juuri tällaiset muutaman sanan huomioimiset ovat ärsyttäviä. Olisi pakko tehdä tai haluaisi tehdä jotain muuta ja toinen hakee ihan turhaa huomiota ja sitten vielä loukkaantuu, jos ei sitä anna. Miehet vaikuttavat väsyneiltä äideiltä, jotka kymmenen esittelykerran jälkeen sanovat lapselleen, että nätti piirros, mutta äiti on nyt väsynyt ja leikkii nukkuvansa.

Vierailija
65/110 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tuo että kun yritin kysyä asiaa, ei vaivautunut vastaamaan. Soitin, koska tiedän ettei mies nauti tekstailusta. Mutta ei, mies ignooraa puheluni tarkoituksella. Siitä suutuin ja aloin miettiä, että jaksanko tällaista tulevaisuudessa. Väsymys ei ole mikään syy kohdella toista noin arvaamattomasti. Ihan kuin mies määräisi kaikesta yksin.

Mitä arvaamatonta siinä on, jos ei illalla vastaa puhelimeen?

Miksi soitit monta kertaa uudestaan, kun ei vastannut? Näkeehän se yhdestäkin, että olet soittanut, soittaa takaisin kun ehtii/jaksaa.

Siksi, että hän ignoorasi tarkoituksella. Heti kun minä soitan niin ei kelpaa puhua. Muuten kyllä.

Vierailija
66/110 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuessa voi hyvinkin kehua toisen ulkonäköä, jos siihen on aihetta. Pelkkä ulkonäkö ei kuitenkana takaa, että syntyy kiinnostusta ja ihastumista. Miten kauan sitten haluaa toista roikottaa tapailussa, jos itsellä ei herää ihastumista?

Vierailija
67/110 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole itsekään väsyneenä parhaimmillani, mutta minusta tuntuu ihan käsittämättömältä, että toista aletaan ignoorata väsymyksen takia. Minkä takia ei voi kirjoittaa paria kivaa sanaa ja sanoa, että pitäisi nukkua nyt.

Koska käyttäydyt kuin pieni lapsi. Ehkä toinen haluaa keskittyä johonkin muuhun. Vaikka filmiin tai ruuanlaittoa tai mihin tahansa muuhun ja sinä olet "nykimässä hihasta" kokoajan viesteillä. Siihen kyllästyy vähitellen.

Juuri tällaiset muutaman sanan huomioimiset ovat ärsyttäviä. Olisi pakko tehdä tai haluaisi tehdä jotain muuta ja toinen hakee ihan turhaa huomiota ja sitten vielä loukkaantuu, jos ei sitä anna. Miehet vaikuttavat väsyneiltä äideiltä, jotka kymmenen esittelykerran jälkeen sanovat lapselleen, että nätti piirros, mutta äiti on nyt väsynyt ja leikkii nukkuvansa.

Minä en tekstaile jatkuvasti, mielestäni sanoin juuri että pärjään vallan mainiosti yksin. Poistin whatsapin viime yönä, koska miestä ei kiinnostanut vastata ja alkoi v*tuttaa. Miettiköön nyt sitten että miten saa minuun yhteyden. Joko soittaa tai sitten ei.

Vierailija
68/110 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuules nyt, sä esittelet aikuisten keskusteluun satuhahmon ja sitten ihnettelet kun aikuiset ei jaksa keskustella sun kanssa satuhahmoista ja lähteä mukaan lapselliseen jankkaamiseen joka ei johda mihinkään järkevään lopputulokseen. Sama kun mun pitäisi nyt kommentoida sitä onko ap mahdollisesti antanut teräsmiehelle ja siitäkö ongelmat johtuu. Oikeassa aikuisten elämässä ei ole jakoa jänniin ja kiltteihin. Jos sulla olisi ollut parisuhteita ymmärtäisit miten lapsellinen olet.

Paras oli tää kun täällä ensin vuosia hoettiin että biledani sitä ja tätä ja kyllä on jännä ja pelimies jadda jadda. Seuraavassa hetkessä biledani on jossain tositv:ssä naisensa kanssa ja itkee kun nainen on läheisissä väleissä toisen miehen kanssa. Mikä beta cuck nämä samat miehet huutaa. Tervetuloa todellisuuteen sieltä satumaailmastanne.

Vierailija
69/110 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ihan siis tilini poistin, en sitä pelkkää was-kuvaketta :) ku joku nyt seuraavaksi luulee, että poistin sen logon puhelimesta ja luulen että se poistaa whatsapin.

Vierailija
70/110 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitoutumiskammo ei ole aitoa itsenäisyyttä. Aidosti itsenäinen ihminen osaa ja uskaltaa myös ottaa vastuuta asioista.

Vierailija
71/110 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutustuessa voi hyvinkin kehua toisen ulkonäköä, jos siihen on aihetta. Pelkkä ulkonäkö ei kuitenkana takaa, että syntyy kiinnostusta ja ihastumista. Miten kauan sitten haluaa toista roikottaa tapailussa, jos itsellä ei herää ihastumista?

Ei miehen käytöksessä ole muuten mitään vikaa, päinvastoin hän on kohdellut minua oikein suloisesti ja välittävästi. Mutta jos hänen luonteensa muuttuu noin dramaattisesti väsyneenä, en tiedä haluanko olla hänen kanssaan.

Vierailija
72/110 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitoutumiskammo ei ole aitoa itsenäisyyttä. Aidosti itsenäinen ihminen osaa ja uskaltaa myös ottaa vastuuta asioista.

Öh???? :D

Ap

Vierailija
73/110 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ihan siis tilini poistin, en sitä pelkkää was-kuvaketta :) ku joku nyt seuraavaksi luulee, että poistin sen logon puhelimesta ja luulen että se poistaa whatsapin.

Wa*

Ja nyt nukun hetken.

Vierailija
74/110 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuules nyt, sä esittelet aikuisten keskusteluun satuhahmon ja sitten ihnettelet kun aikuiset ei jaksa keskustella sun kanssa satuhahmoista ja lähteä mukaan lapselliseen jankkaamiseen joka ei johda mihinkään järkevään lopputulokseen. Sama kun mun pitäisi nyt kommentoida sitä onko ap mahdollisesti antanut teräsmiehelle ja siitäkö ongelmat johtuu. Oikeassa aikuisten elämässä ei ole jakoa jän.niin ja kilt.teihin. Jos sulla olisi ollut parisuhteita ymmärtäisit miten lapsellinen olet.

Jän.nä mies ja kilt.timies eivät ole satuhahmoja vaan ihmistyyppejä :)

Vierailija
75/110 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en tekstaile jatkuvasti, mielestäni sanoin juuri että pärjään vallan mainiosti yksin. Poistin whatsapin viime yönä, koska miestä ei kiinnostanut vastata ja alkoi v*tuttaa. Miettiköön nyt sitten että miten saa minuun yhteyden. Joko soittaa tai sitten ei.

Se nyt puuttuisi, että tekstailet jatkuvasti. Hyväksy se, että silloin kun sinulle sopii, ei sovi aina muille. Vaikka sinulle sopisi aina kun muille sopii. Ja kyllä, tuollainen whats app poistelu on todella lapsellista. Mistä sinä tiedät miksi hän ei vastannut? Ihmisillä on muutakin tärkeää, kun sinulle tekstaaminen.

Vierailija
76/110 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se auttaa? Teillä on silti nämä omat uskomuksenne joita jankkaatte päivittäin vaikka mitä vastaisi.

Eri

Koska maailma ei ole tuollainen pienen lapsen mustavalkoinen joko tai missä te liian eristäytyneet miehet elätte. Ei tuollaisia jaotteluja voi tehdä oikeassa elämässä. Kumpi se bile-Dani nyt on, jännä vai beta cuck? Kumpaakin versiota olen Danista kuullut miesasiamiehen suusta.

Vierailija
77/110 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on miekkoshullu. Tällä kertaa jätti käyttämättä miekkos-sanaa jotta hänet voitaisiin ottaa vakavammin.

Vierailija
78/110 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on miekkoshullu. Tällä kertaa jätti käyttämättä miekkos-sanaa jotta hänet voitaisiin ottaa vakavammin.

Mikä miekkoshullu?

Vierailija
79/110 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Koska maailma ei ole tuollainen pienen lapsen mustavalkoinen joko tai missä te liian eristäytyneet miehet elätte. Ei tuollaisia jaotteluja voi tehdä oikeassa elämässä. Kumpi se bile-Dani nyt on, jännä vai be.ta cuc.k? Kumpaakin versiota olen Danista kuullut miesasiamiehen suusta.

Bile Dani oli ainakin näennäisesti kkong, mutta be.taantui. Tosi a.lfa ei antaisi naisensa olla toisen miehen kanssa niin "läheisissä väleissä" että alkaa itkemään

Vierailija
80/110 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten joku jo kirjoitti, melko lailla lapsellista toimintaa. Ap, alat kuulostaa epävakaalta jolla on suhteettomat tunnereaktiot vähän kaikkeen ja olematon impulssikontrolli kun triggeröidyt. Ymmärrän ettei ole kiva kuulla itsestään tällaista, mutta sinuna ottaisin kuitenkin kopin ja rupeaisin miettimään asioita.