Risoja läppäreitä
Mä olen säästänyt kolme risaa läppäriäni. Kaksi niistä on kosketusnäyttöisiä (toinen win 10 ja toinen win 8), lisäksi on yksi vanhempi, jossa on vielä cd-asema.
Ostaako kukaan risoja läppäreitä? Haluaisin vain eroon niistä laatikoita tukkimasta.
Kommentit (10)
Nyt pitää sanoa että KVG! EI tullut mieleen googlettaa sanoilla "ostetaan rikkinäisiä tietokoneita"
Tuon verran pitää älytä itse.
Elektroniikkajätteen (eli rikkoutuneet laitteet) voi myös viedä mihin tahansa liikkeeseen joka sen tapaista myy, eli tässä mikä tahansa pulju joka myy läppäreitä, oli se Gigantti tai Prisma tai mikä tahansa tietokoneliike, heille kuuluu lain mukaan velvollisuus vastaanottaa tuota romua ja toimittaa se edelleen kierrätykseen. Yleensä laitteista kierrätetään vain metalli, ellei tilanne ole parantunut parin viime vuoden aikana.
Torissa on ainakin jatkuvasti osto-ilmoituksia rikkinäisistä koneista ja varmasti joku ostaa varaosiksi, jos laitat myyntiin.
Muista vain kirjoittaa selvästi, että koneet ovat rikki ja ota myös screenshotit ilmoituksesta, jossa tämä näkyy, ettei jälkeenpäin tarvitse tapella, jos joku ei viitsinyt lukea ilmoitusta ja luuli ostavansa toimivia koneita ja uhkailee oikeustoimilla huijauksen takia.
Meniskö tämmöset edes varaosiksi?