Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaadin todistusta sukupuolitautitesteistä

Vierailija
05.02.2020 |

Tämä saattaa nyt ihmetyttää teitä, jotka jakelette kaikille ja jotka harrastatte irtosuhteita kepein perustein.

Olen itse pitkän (9 vuotta) suhteen päätyttyä käynyt sp-tautitesteissä ihan varmuuden vuoksi, jotta voidaan tulevaisuudessa rakkauteni kanssa aloittaa puhtaalta pöydältä. Edellytän samaa myös mieheltä, että hän on käynyt testeissä. Minulle ei kuitenkaan riitä sana, vaan vaadin että hän näyttää siitä todistuksen mustaa valkoisella, joko paperisena tai tietokoneen näytöltä. Tässä pitää muistaa, että hiv-testin tulos voidaan luotettavasti ottaa vasta 3-4 kk kuluttua mahdollisesta tartunta-ajankohdasta.

Tuon ajan pitäisi siis olla mieluiten selibaatissa, sillä kondomi ei ole 100% suoja. Jos ei ole ollut selibaatissa, mutta kondomi käytössä, niin sitten harkintani mukaan tutustun mieheen rauhassa vähän pidempään ilman seksiä, ja sittenkin kondomi käyttöön, kunnes suhde on vakaa ja opin luottamaan häneen ja hän minuun.

Mites moni mies arvostaa tällaista?

Miten moni juoksisi karkuun?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos mies on neitsyt?

Aika harva on. En purematta nielisi tuota selvitystä. 

Tosin sen varmaan voi huomata jo päälle päin miehen käyttäytymisestä. 

Mun mies oli. :D En minäkään sitä kerrasta niellyt, mutta usko minua, kyllä sen huomaa. Ensimmäiseen kolmeen kuukauteen ei onnistunut ollenkaan kun raasu melkein vapisi jännityksestä.

/7

Siis 7. kommentin kirjoittaja? Syytät ketjun aloittajaa ylemmyydentunnosta, kerrot harrastaneesi lukusia irtosuhteita ja kuvailet miestäsi raasuksi, koska hän ei ole?

Just..

Täh?

Raasu siksi, että jännitti niin tolkuttomasti. Enemmän se häntä harmitti ja haittasi kuin minua.

/7

Vierailija
22/35 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja jos kuvitellaan, että eroasin nykyisestä 10v liitostani ja alkaisin tapailla muita naisia, olisin ikionnellinen jos joku nainen suhtautuisi sukupuoliterveyteen tuollaisella pieteetillä.

Kun on viettänyt vuosikymmenen saman ihmisen kanssa, ei pahemmin tarvi tuollaisia pohtia. Sen sijaan jos olisin vapailla markkinoilla, todellakin kiinnostaisi ettei toisella ole mitään tauteja. Menisin ehdottomasti testeihin, jos uusi kumppani niin pyytäisi. Jos ei pyytäisi, ehdottaisin itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja jos kuvitellaan, että eroasin nykyisestä 10v liitostani ja alkaisin tapailla muita naisia, olisin ikionnellinen jos joku nainen suhtautuisi sukupuoliterveyteen tuollaisella pieteetillä.

Kun on viettänyt vuosikymmenen saman ihmisen kanssa, ei pahemmin tarvi tuollaisia pohtia. Sen sijaan jos olisin vapailla markkinoilla, todellakin kiinnostaisi ettei toisella ole mitään tauteja. Menisin ehdottomasti testeihin, jos uusi kumppani niin pyytäisi. Jos ei pyytäisi, ehdottaisin itse.

Niin, paitsi jos kumppanisi on pettanyt. 

Itse kavin 16 vuoden monogaamisen suhteen jalkeen testeissa, ihan vaan silta varalta etta. Puhtaat ne tosin oli, mutta halusin aloittaa (lahes kirjaimellisesti) puhtaalta poydalta. 

Vierailija
24/35 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Testataanko sukupuolitaudit myös suusta?

Kyllä, ainakin pyydettäessä (jos ei terveydenhuollon ammattilainen itse älyä ehdottaa, niin kannattaa pyytää. Nielusta otetaan pumpulitikulla näyte (nieluerite). 

Vierailija
25/35 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

AP, googlaapa HIV:n tartuntatodennakoisyys. Tama mielessapitaen, olet kylla aika neuroottinen. (Ellei partnerisi sitten ole tyyliin jostain Etela-Afrikasta, joissa HIV-tapauksia on prosentuaalisesti erittain paljon enemman kuin vaikka Suomessa.) 

T: kaikille jakanut ja irtosuhteita harrastanut nainen, joka kuitenkin on aina kayttanyt ehkaisya ja vaatinut testit molemmilta ennen kumin poisjattamista, ja jonka testitulokset ovat aina olleet puhtaat

Jonkun kohdalle ne yksittäistapauksetkin sattuvat. En näe mitään järkeä alkaa laskea jotain todennäköisyyksiä tällaisissa asioissa... Testaaminen kun on onneksi suhteellisen vaivatonta ja sinne menemiseen ei tarvita kovin korkeaa kynnystä. 

Vierailija
26/35 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako sp-tautitesteistä muka jonkun kirjallisen todistuksen? Olen joskus nuorena käynyt, mutta en muista, että sieltä mitään lappuja olisi saanut.

Vierailija
27/35 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin tauti eli kondylooma ei näy testeissä.

Tyhmää tuo ap:n puhe "kaikille jakamisesta". Usko nyt että nainenkin ottaa seksissä.

Testit molemmille aina jos uusi suhde, tottakai.

Vierailija
28/35 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako sp-tautitesteistä muka jonkun kirjallisen todistuksen? Olen joskus nuorena käynyt, mutta en muista, että sieltä mitään lappuja olisi saanut.

Saa pyydettäessä. 

Vierailija
29/35 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä, mutta tämä ei takaa sitä, että kumppani olis luotettava ja testitulokset myös pysyisi puhtaana. Jos odotutat seksiä hiv-tuloksen kanssa 3-4kk, niin mistä ihmeestä tiedät ettei toinen ole siinä välissä pannut muita? Lisäksi kun tiedetään, että ainakin 50% suhteissa petetään jossain vaiheessa, niin kumin jättäminen pois ei ole oikeastaan missään vaiheessa turvallista,vaikka alun varotoimenpiteet olisi kuinka perusteelliset.

Vierailija
30/35 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa jättää nuo afrikkalaiset väliin jos pelkää hiviä. Riskialuetta.

Vierailija
31/35 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä nyt sitten on niin pahaa jos syöt vähän antibiootteja jos tulee jotain?

Vierailija
32/35 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa jättää nuo afrikkalaiset väliin jos pelkää hiviä. Riskialuetta.

Kyllä tässä ihan suomalaisista puhuin. 

Hiv mainittu erikseen, koska testataan verestä ja vasta-aineiden muodostumiseen menee aikaa. Esim. klamydia ja tippuri voidaan testata paljon aikaisemmin, muistaakseni jo viikon tai ainakin kahden kuluttua tartunnasta. 

Vierailija
33/35 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahin tauti eli kondylooma ei näy testeissä.

Tyhmää tuo ap:n puhe "kaikille jakamisesta". Usko nyt että nainenkin ottaa seksissä.

Testit molemmille aina jos uusi suhde, tottakai.

Tarkoitin molempia sukupuolia, en pelkästään naisia... (en tiedä mistä sait sen käsityksen)

Vierailija
34/35 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen käy testeissä ja sen jälkeen paukuttamaan horoa paljaalla

"Joo puhdas oon, kato vaiks"

:D

Vierailija
35/35 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinähän vaadit.

Aivan,ei kaikki ole tautipesiä,jakorasioita.Kertoo paljolti ITSESTÄSI,eipä ole puhtaat jauhot pussissasi,kaiketi olet saanut näpeillesui.......

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä