Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lihavalle miehelle ei kelpaa lihava nainen?

Vierailija
05.02.2020 |

Olen lihava nainen ja kuitenkin syön terveellisesti ja liikun paljon. Elämäntavat on terveelliset, mutta rasva on juuttunut vyötärölle. Olen silti iloinen ja menevä, itsenäinen ja joustava ihminen.

Olen huomannut, että vaikka mies kiinnostuisi minusta profiilin perusteella ja pyytää ulos, niin sittenkin luonne miellyttää mutta olen liian lihava (eivät he tätä ääneen sano, mutta sen huomaa katseesta kyllä). Olen myös kertonut avoimesti olevani xxl kokoa jo ennen treffeille menoa.

Sitten kun myöhemmin kuulen samasta tyypistä (koska olen niin mukava luonne, he haluavat pitää mua kaverina, kuinka raivostuttavaa!) niin heillä on joku hoikka nainen tyttöystävänä. Osa kertoo etsivänsä vaimoa Aasiasta.

Itsellänikin on painonpudotus projektina, mutta tulokset tulevat hitaasti, enkä ole kateellinen tietenkään.

Miksi lihavalle suomalaiselle miehelle ei kelpaa lihava suomalainen vaimo, vaan vaihtoehtona on hakea ulkomailta hoikka vaimo, jollei löydä hoikkaa suomalaista vaimoa?

Minä haluaisin suomalaisen miehen, enkä hoikkaa ulkomaalaista miestä. Eikä haittaa ylipainokaan, luonne on tärkein. Voidaan vaikka yhdessä lähteä lenkille ja urheilemaan. Ei tietenkään TARVITSE olla lihava, mutta varmaan harva hoikka ihminen erikseen lihavaa ymmärtää.

Kommentit (228)

Vierailija
21/228 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla liian pienet tissit? Mikään ei ole niin rumaa kuin lihava nainen pienillä rinnoilla, olis edes kunnon kannut.

Vierailija
22/228 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vain kiihota. Siinäpä se lyhykäisyydessään.

No toki tämän ymmärrän, eihän lihava keski-ikäinen mies minuakaan ulkoisesti kiihota. Kuitenkin kun tunteita on toista kohtaan, kiihottaa yhteinen läheisyys. En oikeastaan halua miestä, jolle kiihottumiseen vaaditaan vain ulkonäkö. En nimittäin välttämättä ole kauaa lihava, mutta en myöskään nuori. En halua ryppyjen ja harmaiden hiusten vuoksi etsiä jälleen uutta puolisoa. Haluan kumppanin jonka kanssa jakaa turvallista ja tasaista arkea.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/228 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuviulu on luotaantyöntävä, mutta niin on myös lihava nainen. Pieni vatsa voi olla seksikäs, varsinkin jos pitää anaaliseksistä

Mites nää liittyy toisiinsa?

Vierailija
24/228 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin minun tuntemille lihaville miehille kelpaa lihava nainen... Ehkä joillekin ei sitten kelpaa ja luultavasti tällaiset nirsot jäävätkin sitten yksin. Sama koskee naisiakin. Monesti tuollaisilla nirsoilla on jotain ongelmia omakuvan kanssa eli nähdään itsensä jotenkin parempana.

Vierailija
25/228 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olet ylipäänsä onnistunut pääsemään treffeille? Minulla on Tinderissä kymmenittäin mätsejä, mutta kun mainitsee ylipainon, juttu loppuu siihen.

Vaihda ne yläviistosta otetut ja posket lommolle imetyt profiilikuvat realistisiin niin tuo ongelma poistuu ja saat matcheja niiltä ketkä ovat sinut kokosi kanssa. Tai laihduta.

Vierailija
26/228 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iisakki Isännöitsijä kirjoitti:

Onko sulla liian pienet tissit? Mikään ei ole niin rumaa kuin lihava nainen pienillä rinnoilla, olis edes kunnon kannut.

Tämä seksiasia varmaan monia sitten mietityttää, kun se tässäkin monessa kommentissa nousee esille. Olen ihan sopusuhdassa mainitsemasi asian kanssa, ts. yhtä lihava joka puolelta.

Mitä taas asentoihin tulee, niin en tiedä millaisia ongelmia lihavilla voisi olla. Minä kyllä taivun monenlaisiin asentoihin eikä läskit ole koskaan ollut tiellä mm. lähetyssaarnaajassa. On tietenkin asentoja jotka ei tunnu välttämättä mukavalta, mutta eiköhän yleensäkin ihmisillä ole asentoja jotka eivät tunnu mukavilta. Sanoisin verraten aiempaan kokemukseen laihana ihmisenä, seksi ei tunnu hankalammalta.

Ap

Vierailija
27/228 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vain kiihota. Siinäpä se lyhykäisyydessään.

No toki tämän ymmärrän, eihän lihava keski-ikäinen mies minuakaan ulkoisesti kiihota. Kuitenkin kun tunteita on toista kohtaan, kiihottaa yhteinen läheisyys. En oikeastaan halua miestä, jolle kiihottumiseen vaaditaan vain ulkonäkö. En nimittäin välttämättä ole kauaa lihava, mutta en myöskään nuori. En halua ryppyjen ja harmaiden hiusten vuoksi etsiä jälleen uutta puolisoa. Haluan kumppanin jonka kanssa jakaa turvallista ja tasaista arkea.

Ap

No 99% miehistä nyt vaan ovat valtaosin visuaalisia seksuaalisen kiihottumisen suhteen. Sille nyt ei mitään voi, mutta toki monet syttyy myös vähän pyöreämmästäkin.

Vierailija
28/228 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten olet ylipäänsä onnistunut pääsemään treffeille? Minulla on Tinderissä kymmenittäin mätsejä, mutta kun mainitsee ylipainon, juttu loppuu siihen.

Vaihda ne yläviistosta otetut ja posket lommolle imetyt profiilikuvat realistisiin niin tuo ongelma poistuu ja saat matcheja niiltä ketkä ovat sinut kokosi kanssa. Tai laihduta.

Joo, en ole tällaisia kuvia ottanut ikinä. Olen ihan tavallinen nainen, ei tekoripsiä, tekokulmia, tekohiuksia, tekotissejä tai muutakaan. Onkohan se sitten se ongelma?

Kuten tuossa aloituksessakin kerroin, niin laihdutankin. Se vaan ei ihan hetkessä tapahdu se muutos. Ja sitten seuraava ulkonäköongelma onkin vanheneminen. Mitenkäs sen piilottaisi pois?

Ap

Vierailija
29/228 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän piireissä pyörit tai mitähän tarkoitat lihavuudella. Minun tuntemani miehet kyllä juteltaessa sanovat, että eivät kiinnostu/kiihotu ylipainoisista naisista, mutta käytännössä heille se ylipaino tarkoittaa sitten jo ihan todella, todella lihavaa ihmistä, jolle liikkuminen on jo vaikeaa jne. Selvästi ylipainoinenkin on monelle miehelle vielä hoikka.

Vierailija
30/228 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ainakin minun tuntemille lihaville miehille kelpaa lihava nainen... Ehkä joillekin ei sitten kelpaa ja luultavasti tällaiset nirsot jäävätkin sitten yksin. Sama koskee naisiakin. Monesti tuollaisilla nirsoilla on jotain ongelmia omakuvan kanssa eli nähdään itsensä jotenkin parempana.

Joo, tämähän se varmaan on. Itse mietin sitäkin, että minuakin vaikka +20kg lihavammat miehet kertoo nauraen etteivät todellakaan ole aikeissa vähentää sipsien syömistä tai kaljoittelua tms. En ole sellaista tietenkään olettanutkaan, enkä odota kenenkään tekevän muutoksia itsessään vaikka alkaisimmekin suhteeseen, mutta tämän vastauksen saan usein kun kerron että käyn pitkällä lenkillä joka toinen päivä ja herkuttelen vain lauantaina, että se on sellainen elämäntaparemontti johon olen ryhtynyt. Että osa lihavista miehistä varmaan torjuu minut siksikin, että luulevat joutuvansa itsekin laihduttamaan.

Siihen se aasialainen vaimo onkin hyvä ratkaisu. Niin paljon kuin aasialaisia ystäviäni kunnioitankin, niin he kyllä monesti haukkuvat lihavaa miestään porsaaksi eivätkä pidä ulkomuodosta. Silti eivät miehelle sano mitään, vaan ruokkivat niillä miehen epäterveellisillä lempiruoilla. Itse en ole koskaan ajatellut ottaa vastuuta kenenkään muun aikuisen ruokailuista, en ainakaan viitsisi tehdä kahta ruokaa päivittäin.

Ap

Vierailija
31/228 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ylipainoinen, en ole deittipalveluissa. Seuraa on riittänyt.

Vierailija
32/228 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sekin vaikuttaa miten ne läskit on kertyneet... Jos naisella on esimerkiksi jäätävä maha, tasapaksu torso ja sitten taas kroppaan nähden olematon peppu ja ohuet jalat ja pienet tissit, niin ei sytytä. Jos taas miehillä läski kertyy miestisseiksi ja "naisellisiin" paikkoihin, niin onhan sekin kaameaa.

Vierailija
33/228 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle on vaan sattunut ne kaikkein oudoimmat yksilöt ja ei mikään ihme jos jostain treffipalstoilta seuraa haet, itse miehenä en katso kokoa vaan ihmistä ja kun rauhassa tutustutaan ja kenties ihastutaan ja jopa rakastutaan niin se oma kumppani on se paras kaikessa, myös siinä seksissä kun sen aika tulee. Itse ainakin haluan ensin tutustua naiseen ennen kuin seksiä aletaan harrastamaan, silloin se on toisen huomioon ottavaa ja molemmille tyydyttävää yhdessä olemista ja läheisyyttä

Vierailija
34/228 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sekin vaikuttaa miten ne läskit on kertyneet... Jos naisella on esimerkiksi jäätävä maha, tasapaksu torso ja sitten taas kroppaan nähden olematon peppu ja ohuet jalat ja pienet tissit, niin ei sytytä. Jos taas miehillä läski kertyy miestisseiksi ja "naisellisiin" paikkoihin, niin onhan sekin kaameaa.

Reidet ja lantio taitaa suurimman kuormituksen alla olla, aika tasaisesti on muuten kertynyt.

Ap

Vierailija
35/228 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi miestä, jolle _kelpaan_. Ja mitä ihmisten mieltymyksiin tulee, niin ne ovat syvässä ja vaikeasti muutettavissa eikä niitä edes pidä muuttaa. Minä en koe haluttavana hoikkia/hinteliä miehiä enkä miehiä joilla on leveä lantio. Siihen ei auta, vaikka mies olisi kuinka mukava.

Jokaisella on oikeus etsiä sellainen kumppani, jota kohtaan tuntee intohimoa.

Vierailija
36/228 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. En ole itse pyytänyt ketään treffeille, vaan minulle tulee yhteydenottoja. Ja koska en etsi aktiivisesti seuraa, jää osa niistäkin huomaamatta kun ei muista aina katsoa kaikkia ilmoituksia. Kyllä mä treffeille pääsen ja siellä on aina hauskaa ja nauretaan ja juttu luistaa. Mutta lähtiessä aina kaverihalaus ja sitten tulee viesti etti olla valmiita mihinkään vakavaan. Muuta en oikein keksi, kuin tuon ylipainon mistä tämä juontaisi.

Olen kyllä pahoillani sinunkin puolestasi.

Ap

Ei välttämättä sittenkään johdu ylipainosta... Itse deittailin joku vuosi sitten ja oli monetkin hyvät, juuri kuvailemasi kaltaiset treffit. Mutta ei vaan sytyttänyt, vaikken useammastakaan miehestä olisi voinut nimetä syytä, ulkoista tai sisäistä. Ei vaan tullut sitä tunnetta, ja syyksi sanoin aina kemian puutteen. Nyt jälkeenpäin olen tajunnut etten vain ollut oikeasti vielä valmis eron jälkeen. Näin saattaa hyvin olla tapailemiesi miestenkin kohdalla, ei heidän tunne-elämänsä loppujen lopuksi niin erilaista ole eivätkä lähtökohtaisesti pahoja vaikka tämänkin sivuston keskusteluissa yritetään niin väittää. Onnea deittailuun, kyllä se vielä natsaa 😊

N39

Vierailija
37/228 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ylipainoinen, en ole deittipalveluissa. Seuraa on riittänyt.

Lisään vielä että n.30kgn ylipaino ei kummemmin vaikuta liikkumiseen ja minulla on isot rinnat. Mutta onko miehet todella niin yksinkertaisia? :D

Vierailija
38/228 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ainakin löytänyt ylipainoisena miehiä enkä ole kokenut tuollaisia tilanteita mistä kirjoitat.

Ehkä meillä on vaan erilainen miesmaku. Itse tykkään hieman pyöreistä, mutta kilteistä ja rauhallisista miehistä, joilla ei ole tapana arvostella ketään ulkonäön perusteella. Omille kumppaneilleni ulkonäkö on ollut aika toissijainen asia.

Vierailija
39/228 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. En ole itse pyytänyt ketään treffeille, vaan minulle tulee yhteydenottoja. Ja koska en etsi aktiivisesti seuraa, jää osa niistäkin huomaamatta kun ei muista aina katsoa kaikkia ilmoituksia. Kyllä mä treffeille pääsen ja siellä on aina hauskaa ja nauretaan ja juttu luistaa. Mutta lähtiessä aina kaverihalaus ja sitten tulee viesti etti olla valmiita mihinkään vakavaan. Muuta en oikein keksi, kuin tuon ylipainon mistä tämä juontaisi.

Olen kyllä pahoillani sinunkin puolestasi.

Ap

Ei välttämättä sittenkään johdu ylipainosta... Itse deittailin joku vuosi sitten ja oli monetkin hyvät, juuri kuvailemasi kaltaiset treffit. Mutta ei vaan sytyttänyt, vaikken useammastakaan miehestä olisi voinut nimetä syytä, ulkoista tai sisäistä. Ei vaan tullut sitä tunnetta, ja syyksi sanoin aina kemian puutteen. Nyt jälkeenpäin olen tajunnut etten vain ollut oikeasti vielä valmis eron jälkeen. Näin saattaa hyvin olla tapailemiesi miestenkin kohdalla, ei heidän tunne-elämänsä loppujen lopuksi niin erilaista ole eivätkä lähtökohtaisesti pahoja vaikka tämänkin sivuston keskusteluissa yritetään niin väittää. Onnea deittailuun, kyllä se vielä natsaa 😊

N39

On toki vaihtoehto tämäkin, mutta jos useamman vuoden aikana tapaa vain miehiä joilla käy näin, alkaa se kieltämättä epäilyttää.

Itse en ole koskaan salamarakastunut ensitreffeillä. Mukaviin ihmisiin voin tutustua paremmin ja sitä kautta sitten saattaa herätä kiinnostus parisuhteeseen. Ehkä kuvailisin enemmän sen olevan puoleltani aluksi kiinnostumista ihmisestä sekä kunnioituksesta häneen. Tämän vaiheen jälkeen vasta saatan alkaa tuntea ihastumisen tunteita, joten ensitreffeiltä en ole tosiaan koskaan lähtenyt ihastuneena kotiin. Vaaditaan toiset ja ehkä kolmannetkin treffit. Niitä vain ei ole aikoihin kuulunut!

Hassua asiasta tekee sen, että minun kohdalla ei olla valmiita suhteeseen, mutta parin viikon kuluttua kyllä ollaan, eri ihmisen kanssa. Itse olen sanonut tilanteen tullessa, etten usko meidän sopivan kovin hyvin yhteen. Miksi valehdella toiselle?

Ap

Vierailija
40/228 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ainakin löytänyt ylipainoisena miehiä enkä ole kokenut tuollaisia tilanteita mistä kirjoitat.

Ehkä meillä on vaan erilainen miesmaku. Itse tykkään hieman pyöreistä, mutta kilteistä ja rauhallisista miehistä, joilla ei ole tapana arvostella ketään ulkonäön perusteella. Omille kumppaneilleni ulkonäkö on ollut aika toissijainen asia.

Minäkin pidän kilteistä ja rauhallisista miehistä. Olen iloinen ettet ole joutunut kokemaan samaa kuin minä!

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä