Menikö Tuiskulla överiksi uuden videon/biisin kanssa?
Onko Antilla varaa vetää vitsiksi tuollakin aiheella vai onko jo mautonta häneltäkin?
Kommentit (907)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän tälläisestä nyt kukaan muu kuin kenties tosiuskovainen järkyty. Päiskyn kommentteja odotellessa.
Mutta se, että alentaa oman yleisönsä (koska hänhän se on joku stara olevinaan) suu auki polvilleen, on todella halpamaista.
Jos tekee satiiria idiooteista, jotka kulkevat massana idolinsa perässä ilman omia aivoja, kyllä tämä anatude Suomessa tulee ensimmäisenä mieleen semmoisesta idolista. Eli ihan tässä mätkii omaa sikaa, vaikka varmaan selittelee vierasta moikivansa.
Vai ovatko Antin fanit todella niin sinisilmäisiä ja vedetettävissä, että uskovat Antin tässä tarkoittavan niitä kaikkia muita kuin heitä? No, kenties heillä on samanlainen egoharha kuin Antilla.
Miksi nykykristittyjen pitäisi olla hampaattomia ja vaan lammasmaisesti niellä kaikki loukkaukset ja samalla ottaa vastaan kiltisti hiljaa epäreilua arvostelua kuinka ei olla muka tarvpeeksi suvaitsevaisia ja sallivia kaiken maailman hörhöille?
Sori, mutta video oli mauton.
Kai sitä ny hitto soikoon muitakin aiheita on maailma täysi , kuin "Päiskyn kommentteja odotellessa" -sisällöllä. Voi helkkari sentään tää on mun mielestä väärin.
Hierotaan suotta uskisten naamaan törkyä.
Halpamaista ja mielikuvituksetonta.
Tietävät että me käännetään toinen poski. Jumala on kehottanut jättämään koston itselleen.
kristitty
Yhtäkkiä itsensä ja näkemyksiensä puolustaminen onkin "kostoa"?
Ei ole.
Kuule ihminen saa sanoa että nyt riittää ja naama kiinni jo, jos sulle tärkeitä arvoja surutta latetaan halvalla.
Eikä se mitään kostoa ole vaan sitä että seisoo eniten rakastamansa asiansa takana.
Ihan osuvaa. Suurin osa uskontoihin kuuluvista ei ensinnäkään elä uskonsa mukaisesti, eli ovat tekopyhiä. Toiseksi tän biisin voi myös rinnastaa mainiosti myös yhteiskuntaan, jossa jokainen ylentää itsensä alentamalla muut. 99% on tekopyhiä p aski aisia, uskoon ja uskomattomuuteen katsomatta. Joten jos kolahtaa, niin syytä voi katsoa peilistä.
Kun ei ole taitoa ja osaamista tehdä muuta, niin on pakko lähteä "kohauttamaan" näin mauttomasti, mutta tätähän se Antin ura on viimeisimmän paluun jälkeen ollut, joten ei yllätä että tämä uusinkin paluu hoidettiin näin.
Noloa Antti, todella noloa.
Vierailija kirjoitti:
Tästä tulee samanlaista myötähäpeää kuin siitä Cheekin Chekkonen- vitsistä/laulusta.
Äläs ny. Huippulyriikkaa. Esimerkiksi se legendaarisen nerokas riimi:
jos mää oisin sää niin kyl määki oisin mun kaa.
.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kovinkaan helposti hämmenny. Nyt hämmennyin vähän huonolla tavalla.
Jotenkin tuntuu pahalta se ajatus, että nyt pilkataan asiaa joka on monille niin iso ja merkittävä osa elämää.
Vaikka mulle ei, niin silti jäi vähän hölmö olo.Siis mitä tässä pilkataan? Ihmisiä, jotka sokeasti seuraa jotain henkilöä vailla järjen häivää? Miksi sellaisia ei saisi pilkata? Vai pilkataanko tässä edes ketään? Keekkiä ehkä? Vai onko tämä ihan vain hassu musavideo?
Olen kristitty. Serkkuni on homo. Hän on minulle hyvin rakas ja tärkeä ihminen, kuin oma veli tai lapsi.
En tiedä mitä hän ajattelee Tuiskun videosta, mutta hän tietää ihan varmasti, miten surullinen olen siitä.
Aikoinaan puhuttiin hyvin paljon uskonasioista.
Kuuluuko sitten tuollainen pilkkaaminen sateenkaariväen agendaan, en tiedä.
Olen ihan lamaantunut. Ei ole enää mitään sanottavaa.
Tuntuu tosi pahalta.
Vierailija kirjoitti:
Ihan osuvaa. Suurin osa uskontoihin kuuluvista ei ensinnäkään elä uskonsa mukaisesti, eli ovat tekopyhiä. Toiseksi tän biisin voi myös rinnastaa mainiosti myös yhteiskuntaan, jossa jokainen ylentää itsensä alentamalla muut. 99% on tekopyhiä p aski aisia, uskoon ja uskomattomuuteen katsomatta. Joten jos kolahtaa, niin syytä voi katsoa peilistä.
Kato ku ny ei oikein kolahtanu.
Lähinnä tuli halu kääntää Antille toinen poskensa.
Persposkensa.
Jeesushan tosiaan oli siinä videolla. Silmät pyöreinä ja hämmentyneenä seuraa, kuinka porukka fanittaa jotain pop-tähteä ja tekee mitä tämä käskee. Se Tuiskun hahmohan on just näitä nykymaailman pop-tähtiä ja tosi-tv-tähtiä joita jengi palvoo ja seuraa kuin uskonnollisia johtajia. Ja jotka on ihan per**stä siellä kulissien takana. Niiden omat joukotkin alkaa jo kyllästyä tähden palvelemiseen.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Musta on mahtavaa että Tuiskulla on pokkaa tehdä ihan mitä vaan!
Jollakin on kuulemma ollu pokkaa työntää porkkana persieseen. Mut ei se tehny ku tosi harvaan vaikutuksen.
Ole uskossasi vahva. Täällä ei uskossaan vahvoja ole nähtävillä. Ei sellainen kai täällä kävisi vinkumassa, todennäköisesti ei olisi katsonut koko videota. Ristiriitaa
Lähinnä nolottaa Antin puolesta. Mauton setti ja kulunut aihe.
Vierailija kirjoitti:
Ole uskossasi vahva. Täällä ei uskossaan vahvoja ole nähtävillä. Ei sellainen kai täällä kävisi vinkumassa, todennäköisesti ei olisi katsonut koko videota. Ristiriitaa
Miksi uskossaan vahva ei seuraisi vähän mitä ympärillä tapahtuu?
dire straits kirjoitti:
meta-mfetamiini ja ho-mous
sitä se tekee
http://www.kot-ipetr-ipaa-vola.com/ant-titui-skujuma-lanpi-lkka.html?fb…
Antti Tuiskun Valittu kansa nimisen kappaleen sanat:
Valittu kansani kuunnelkaa
Antti Tapani teidät pelastaa
Teidän ei tarvi ku polvistuu
Avata napit ja avata suu
Synnit on annettu anteeksi
Lääkkeet on maksettu valmiiksi
Vapaasti sen kun nyt sähläätte
Antti ei helvettiin tuomitse
Halleluja, käpälät ylös sä seuraat mua
Halleluja, sukkikset alas mä seuraan sua
Omilla aivoilla ei tarvi miettiä mitään
Kun tottelet Anttii
Halleluja, valittu kansani
Aamen, aamen, aamen
Motherfucking aamen
Eikä sun tarvitse huolestuu
Ihmiset korkeintaan loukkaantuu
Vaik tosi törkeesti käyttäydyt
Kukaan ei kuitenkaan kuole nyt
Juu että annappa mennä vaan
Kaiken sun sikailun anteeks saat
Lampaani olette turvassa
Antti Tapaninne polvella
Halleluja, käpälät ylös sä seuraat mua
Halleluja, sukkikset alas mä seuraan sua
Omilla aivoilla ei tarvi miettiä mitään
Kun tottelet Anttii
Halleluja, valittu kansani
Aamen, aamen, aamen
Motherfucking aamen
Jokainen varmasti tulla saa
Vähintään kahdesti tulla saa
Aamen, aamen, aamen, aamen
Korjaus: Halleluja, sukkikset alas mä siunaan sua
Vierailija kirjoitti:
Spedekin sen tiesi että uskonnot jätetään viihteestä pois.
Kekkoslandian aikoina olisi varmasti ollut luvassa menolippu Siperiaan, jos olisi uskaltanut uskontoa rienata. Ja tukkahan Spedeltä oli jo valmiiksi pois....
Elämme nyt eri aikoja.
Vierailija kirjoitti:
Niin, mitä haet tuolla? En ole katsonut videota, enkä aio katsoa.
Mitä haluaisit minun vastaavan sinulle?
Puppelipojat uhoo tykimmin! Ei paljoa minua kiinnosta. Kunhan soittelee niitä hanureitaan vain aikuisten kesken, eikä rupea pedoksi kuten Sillanpää ja Loman...
Antin sliipattu vaalea kampaus on huikea - siitä pisteet!
Muuten aika selkeästi Madonnan jalanjäljillä hoipertelua. Jotenkin noloa katsottavaa, vaikka kenties Antilla on tässä joku sanoma takana.
Sen sanon vielä, että vaikka kuinka olisi omasta mielestään timmi ja täydellisen kropan omaava, niin alastoman vartalon näyttäminen on vaan jotenkin niin kornia. Kyllä vaatteet päälläkin näkee, että tyyppi on tikissä, jos näin on. Ja aina löytyy jostain vielä parempia ja lihaksikkaampia ja tiukempia kroppia. Ei kannata nolata itseään näyttämällä liikaa paljasta pintaa. Vaikka tekohetkellä ajatus tuntuisi mahtavalta, niin lyön vetoa, että jälkeen päin hävettää.
En jaksa lukea kaikkia kommentteja, mutta odotan innolla mitä Päivi Räsänen tästä sanoo.
Itse biisi ja video, loistavaa! Ei se haittaa vaikkette suurin osa ymmärrä, rakkaat lampaat <3
Vierailija kirjoitti:
Biisin teemasta tuli mieleen Spektin Se ei mee niin -kappale.
Toi spektin biisi ja musavideo on vaan 100000x paremmin onnistunut.
Tämä ketju on uskomatonta luettavaa! Suurin osa kommentoijista ei ymmärrä yhtään mistä tässä biisissä lauletaan.
Taisi Antti osua tekopyhiin silmänpalvojiin.
niinhän me kaikki :)