Menikö Tuiskulla överiksi uuden videon/biisin kanssa?
Onko Antilla varaa vetää vitsiksi tuollakin aiheella vai onko jo mautonta häneltäkin?
Kommentit (907)
Vierailija kirjoitti:
Oksettava, mä en yhtään tykkää tästä uudesta tyylistä, uran alussa oli vielä sellainen suloinen arka poika ja nykyään joku öljytty narsisti...
Ei nyt 35-vuotiaan kokeneen artistin tarvi olla mikään sulonen arka poika enää, mutta tää yhä härskimpään ja härskimpään menevä ulkomusiikillinen yritys herättää kohua alkaa kyllä etoa. Ihan kaikki suomiartistit, jotka koittaa jollain naurettavalla kikkailulla saada huomiota ärsyttää.
Ei mutta miehiä on polvilteen pyllyt paljaana ja toiset miehet öljyävät Anttia.
Vierailija kirjoitti:
En jaksanut avata linkkiä mutta onko sillä videossa dildo persiissä?
Minusta tuo oli niin rienaava, että en pystynyt pakottautumaan katseluun. Hyi yögh*
T 50 sekkaa sain katottua
Video nyt ei herätä oikeastaan mitään tunteita mutta voi luoja mitä paskaa tuo itse biisi 😂
Vierailija kirjoitti:
Hienoa että joskus joku uskaltaa kritisoida kristinuskoa. Hyvä ana tude.
Kai se on toi islam, jota ei uskalleta kritisoida.
Artisti, joka haluaa biisillä siis pilkata häntä jumaloivia fanejaan? Mikäs ihmeen järki siinä logiikassa on? Sehän on sama, kuin K-kauppias haukkuis omia asiakkaitaan - nehän vaihtas kauppaa. Eikö Antti siis arvosta fanejaan? Ihan ilman jumalanpilkka-aspektiakaan tää biisi ei nyt lyriikaltaan ihan aukee. Sääli, että tästä artistista, jolla olis kaikki ulkoiset avut maailmalle saakka ei vaan puhkea tähteä, kun biisit on ihan sitä. Kuka vakavasti otettava muusikko kehtaa tunnustaa nää ”Mä hiihdän” ja ”Saanko mä soittaa sun hanurii?” tuotoksikseen?
Tuo video on samanlainen illuminatikuvasto kuin Peto on irtikin.
Sen lauluja laulat, kenen leipää syöt.
Vähän kuin West/Kardashianien eilinen kodin esittely. Illuminatityypeille normaalia, muiden silmiin outoa tai ahdistavaa.
Tylsä biisi, tylsä video. Harmi.
Taisi tulla Tuiskun jengille paha virhearviointi. Video on vastenmielinen ja biisi kaiken lisäksi tylsä.
Eniten kylläkin kummastuttavat Youtubessa yltiöihastuneet ja innostuneet kehumiset ja kiittämiset.
Vierailija kirjoitti:
Taisi tulla Tuiskun jengille paha virhearviointi. Video on vastenmielinen ja biisi kaiken lisäksi tylsä.
Eniten kylläkin kummastuttavat Youtubessa yltiöihastuneet ja innostuneet kehumiset ja kiittämiset.
Superfanit yrittää viimeiseen asti katsoa pinkkien lasien läpi.
Noloa Emma-Gaalallekin, jos Tuisku on tuon biisin kanssa yllätysesiintyjä. Mutta nolo gaalahan se on jo muutenkin.
Ihan hauskaa vaihtelua. Kristinuskoon ei pitäisikään suhtautua millään muulla tavalla, juurikin noin naurettavaa touhua. Toivottavasti alentaa muidenkin kynnystä vastaavaan
Ei mennyt. Anttihan sanoi:Kappaleissa kyseenalaistetaan suuria auktoriteetteja ja sitä kautta myös ihmisiä, jotka asettuvat korkeampaan asemaan arvostelemaan muita, Antti kuvailee tiedotteessa. Sitähän tuo on, joku kohottaa itsensä diktaattoriksi, joku cardashianiksi 😅 Ihmiset palvoo pop-täyttä ja tosi-tv tähtiä. Hienosti tiivisti.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hauskaa vaihtelua. Kristinuskoon ei pitäisikään suhtautua millään muulla tavalla, juurikin noin naurettavaa touhua. Toivottavasti alentaa muidenkin kynnystä vastaavaan
Miksi toisten elämänkatsomuksen pilkkaaminen on mitenkään hyväksyttävää? Mikä meitä ihmisiä oikein vaivaa.
Ilmeisesti biisillä halutaan saada kuuntelijat miettimään. En osaa sanoa onko sanoma onnistunut, mutta eilen satuin lukaisemaan median tiedotteen, jossa kerrottiin uuden albumin kappaleiden kyseenalaistavan suuria auktoriteetteja ja niihin uskovia pilkkaamatta ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi toisten elämänkatsomuksen pilkkaaminen on mitenkään hyväksyttävää? Mikä meitä ihmisiä oikein vaivaa.
Ei se olekaan hyväksyttävää jos kyse on jostain harmittomasta asiasta, mutta kyllä minä ainakin koen tarpeelliseksi lisätä tietoisuutta kaikesta sairaasta ja vahingollisesta. Iso osa maailman kärsimyksestä johtuu uskonnoista ja niihin liittyvästä kontolloinnista ja muusta henkisestä sairaudesta. Juurikin tuon näköistä touhua kuin tuossa Tuiskun videossa, mutta aivopestyt eivät näe sitä itse.
Olisi saanut jäädä tekemättä. Osoittaa suurta arvostelukyvyn puutetta. Ei jatkoon!
Taidat olla aika yksinkertainen. Ei biisi kritisoi kristinuskoa/uskovia, vaan Antin omaa seuraajien laumaa, joille hän on 'jumala'. Fanit on niin hölmöjä, etteivät tätä tajua.
Ja yleisemmin biisi/video on parodia tähtikultista, jossa se stara on jumalaan verrattavissa oleva ihmeellinen olento.
Itse kappaleesta sanon, että tylsä ja jotenkin nolo. Kaikkien puolesta, myötähäpeä.