Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on paras lomakohde jossa olet olltut?

Vierailija
04.02.2020 |

vaihtoehdoksi toiselle ketjulle

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Malediivit.

Varmaan siksi, että hotelli oli niin ekslusiivinen. Olen esim. Ollut Mauritiuksella, emmekä kumpikaan tykänneet. Hotelli oli samoin viiden tähden, mutta se viimeinen silaus puuttui.

Olemme matkanneet 50+ maassa, eikä paikalliset olot enää nappaa. Ne matkat on jo tehty.

Mitä tämä tarkoittaa? Että ette halua tutustua enää eri maissa paikalliseen elämään? 

Vierailija
22/26 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Malediivit.

Varmaan siksi, että hotelli oli niin ekslusiivinen. Olen esim. Ollut Mauritiuksella, emmekä kumpikaan tykänneet. Hotelli oli samoin viiden tähden, mutta se viimeinen silaus puuttui.

Olemme matkanneet 50+ maassa, eikä paikalliset olot enää nappaa. Ne matkat on jo tehty.

Mitä tämä tarkoittaa? Että ette halua tutustua enää eri maissa paikalliseen elämään? 

Eipä juuri haluta. Kyllä me Maurituksella otettiin taksi saaren ympäri, ja opas vei meidät paikallista katsomaan. Tuli vain fiilis, että tää on niin nähty. Olisko nähty sri lankassa, tai etelä-Intiassa tai etelä-afrikassa. Aika intialaistyyppistä oli, mutta ei kuitenkaan sellaista kuin pohjois-intiassa kuin pakistanissa.

Me saamme nykyään nautintomme täydellisyydestä. Enää ei reppureissata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madeira

Vierailija
24/26 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matera, Italia

Vierailija
25/26 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Malediivit.

Eipä juuri haluta. Kyllä me Maurituksella otettiin taksi saaren ympäri, ja opas vei meidät paikallista katsomaan. Tuli vain fiilis, että tää on niin nähty. Olisko nähty sri lankassa, tai etelä-Intiassa tai etelä-afrikassa. Aika intialaistyyppistä oli, mutta ei kuitenkaan sellaista kuin pohjois-intiassa kuin pakistanissa.

Me saamme nykyään nautintomme täydellisyydestä. Enää ei reppureissata.

okei

Vierailija
26/26 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menorca vuonna 2005. Silloin sinne ei tainnut Suomesta olla matkoja/suoria lentoja. Itse selvitettiin, miten pääsee ja varattiin hotelli soittamalla. Menorcalla on omia eläinlajeja, mahtavia juustoja, oma lintukoto-tunnelmansa. Turismi on rajoitettua. Pääkaupunki Mahonissa oli silloin isot festivaalit. Pyöräilimme ympäri maaseutua. Maisemat oli upeat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän