Mikä on paras lomakohde jossa olet olltut?
Kommentit (26)
Karhuvuori kotkassa. Matkustan sinne puolen vuoden välein viikoksi :)
Rio de Janeiro silloin kun Copacabanan ja Ipaneman vedet vielä olivat puhtaampia. Kristuspatsas, flavelat ihan kaupungin keskustan läheisyydessä, Kristuspatsas, hyvää ruokaa, mielettömän halpaa ja tietysti karnevaalit, mikä on elämys vailla vertaa.
Kotilomailu parasta
Terv. Kotikissa
Thaimaa. Syyn osaatte varmaan arvata.
m31
Zell Mosel, Ihanin majatalo. Kauniit maisemat. Opastus paikkakunnan historiaan. Ja se paras moselinlaakson oma viini.
Birtavarrelta pikkuteitä tunturiin. Siellä yötön yö, ja nouseva kuu, auringon nousu ja teletappimaisemat pakkasyössä, kun lampaat saapuvat. voitte koittaa :D
Tokio. Joku taika siinä vain on, että sinne haluaa aina uudestaan. Kolme kertaa olen käynyt.
Matkailija kirjoitti:
Rio de Janeiro silloin kun Copacabanan ja Ipaneman vedet vielä olivat puhtaampia. Kristuspatsas, flavelat ihan kaupungin keskustan läheisyydessä, Kristuspatsas, hyvää ruokaa, mielettömän halpaa ja tietysti karnevaalit, mikä on elämys vailla vertaa.
Alas on sitten vajonnut. Nykyisin rio on likainen, rähjäinen ja todella kallis paikka. LeBlon poikkeus, se on vaan kallis.
Brasiliassa on ihme tuontitullit ja ei ne niistä huolimatta itse valmista mitään joten joku shampookin on tuplat suomen hinnasta. Ravintolat ja hotellit noissa lomakohteissa ovat ihan suomihinnoissa kun hölmöt turistit maksavat mitä pyydetään.
Matkailija kirjoitti:
Montako niitä on siellä?
Malediivit.
Varmaan siksi, että hotelli oli niin ekslusiivinen. Olen esim. Ollut Mauritiuksella, emmekä kumpikaan tykänneet. Hotelli oli samoin viiden tähden, mutta se viimeinen silaus puuttui.
Olemme matkanneet 50+ maassa, eikä paikalliset olot enää nappaa. Ne matkat on jo tehty.
PowerPark!