Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Logged in -yle areena sarja

Vierailija
04.02.2020 |

Onko kukaan katsonut?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen ihmisen elämä on täynnä valintoja. Jos valitsee väärin, käy näin. Koulukiusaamisen syyksi ei kaikkea voi vierittää. Helppo elää kun tietää että itse ei tarvitse tehdä mitään, kyllä yhteiskunta pitää pojistaan huolen.

Vierailija
62/65 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorten miesten syrjäytyminen on tosiasia kirjoitti:

Moni näistä miehistä ei olkisi syrjäytynyt, jos olisvat saaneet edes vähän tyttöystävän ja seksiä. Mutta tytöt halus seurustella vaan kovien kundien kanssa

Menepä ensin itse tarjoamaan persettäsi näille kavereille jos reikä kerran pelastaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua suututti ainoastaan se isokokoinen vauveli, jonka pyykit äiskä pesi sillä aikaa kun tämä mussutti purkkikaupalla jäätelöä. Sitten naureskelee, että menee vasta töihin, jos tuet pienenee ja alkaa laihtumaan. Voi jumatsukan hemmetti!!! Siinä oli todellinen loiseläjä. Uskomatonta, että kehtaa!

Se on sen suojautumismekanismi. Koulukiusaamistausta ja paha syrjäytyminen on syönyt itsetunnon ja -luottamuksen täysin. Syömällä saa mielihyvähormonia. Varmasti vakava masennuskin taustalla, koska asuntokin on tuossa kunnossa.

Vierailija
64/65 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Macce kirjoitti:

Jokaisen ihmisen elämä on täynnä valintoja. Jos valitsee väärin, käy näin. Koulukiusaamisen syyksi ei kaikkea voi vierittää. Helppo elää kun tietää että itse ei tarvitse tehdä mitään, kyllä yhteiskunta pitää pojistaan huolen.

Näin on. Nämä luuserit ovat aikanaan tehneet väärät valinnat. Turha nyt sitten nillittää kun ovat syrjäytyneet.

Vierailija
65/65 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta voi syyttää muita ja yhteiskuntaa jne, mutta näitä tyyppejä kuvaa parhaiten sana entitled. 

Hyvin tehty, vanhemmat!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän