1800 kk brutto - onko Ok palkka?
Jotenkin sairasta kuvitella, että ao summalla tulisi toimeen. Eli minusta ei ole sopivaa. Miten Sinusta?
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Ei se veroprosentti iso olekaan, vaan tiedättekö paljonko työntekijä maksaa esim eläkemaksuja + muita sivukuluja itse?? Ovat yht melk 10%!!!
Työnantaja maksaa myös järkyttävät sivukulut.
Vierailija kirjoitti:
Kokopäivätyötä on todella pieni palkka. Mistään työstä ei pitäisi maksaa noin vähän.
Jokainen työläinen joka työskentelee sen 8h/pvä pitäisi saada vähintään 2000€.
Oli työ mikä hyvänsä.Siinähän olikin ideaa tosiaan. Työstä kuuluu maksaa sen verran että ihminen saa siitä fiksun korvauksen.
Samaa mieltä, kuinka on mahdollista pitää ihmistä töissä maksamatta tälle palkkaa jolla tulisi toimeen. Ei ihan suhteessa.
Ai saa vai? Lh peruspalkka 1900-2000e..
Pärjää tuolla ja jää säästöökin, jos nyt ei ihan hullu tuhlailija ole. Muutaman vuoden sain tuon suuruista palkkaa ja toteutin kyllä jatkuvasti mielitekojakin, en todellakaan kituutellut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähihoitajan sijaisen palkka. Ei hyvä, mutta tuolla mennään. Valmistumisen jälkeen peruspalkka nousee 2220 euroon...
Ei oo kyllä peruspalkka 2220! 2045.. :(
Tule pois sieltä yksityiseltä.
Mä saan reilun 450 e/viikko bruttona, veroja ei mene juuri mitään. Palkkaan sisältyy verotonta kilometrikorvausta n 90 euroa per viikko.
Siivoustyö vuokratyöfirman kautta, mutta mulla on pitkäaikainen vakikohde, ollut jo marraskuusta ja jatkuu niin kauan kun mua itseäni huvittaa. Vuokratyöfirma on ihan mahtava, kyselevät koko ajan kuulumisia ja jaksamisia. Muistuttavat, että en ole sinänsä kiinni missään ja jos kyllästyttää niin katsotaan jotain muuta.
35-tuntinen työviikko, ma-pe. Aloitan aamukuudelta, jää loppupäivä vapaaksi :) Toimistoja ja sosiaalitiloja, eli ei yhtään rankkaa - sekä työpari, että toimistoyhteisö on ihan mahtavaa ja työtäni arvostetaan.
Ja vaikken edes yllä tuonne 1800 e/kk niin pärjään oikein hyvin, vaikka asuinmaassani asuminen on hieman kalliimpaa kuin Suomessa. Olen aina elänyt melko vaatimattomasti, mutta luomulaatuisesta ruoasta en tingi, eikä mun tarvitse. Luomulaatuinen ruoka taas on jopa edullisempaa, kuin tavallinen Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Pärjää tuolla ja jää säästöökin, jos nyt ei ihan hullu tuhlailija ole. Muutaman vuoden sain tuon suuruista palkkaa ja toteutin kyllä jatkuvasti mielitekojakin, en todellakaan kituutellut.
Jos kykenit tuolla elättämään vielä lapsenkin - niin hyvin hoidettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kalliita mielitekoja ei siedä kyllä tuolla palkalla olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kalliita mielitekoja ei siedä kyllä tuolla palkalla olla.
Hyvin todettu.
Pitäisi olla laitonta noin pieni palkka
Vierailija kirjoitti:
Amiksen käynyt saa tonnin parempaa ja siitä ylöspäin.
Niin jos osaa lukea ja tehdä jotain mitä työnantaja vaatii nykyiset amislaiset ei näitä taida osata.
Vierailija kirjoitti:
Ihan paska palkka!!!
Eikä ole!
T. Petteri
Vierailija kirjoitti:
Lähihoitajan sijaisen palkka. Ei hyvä, mutta tuolla mennään. Valmistumisen jälkeen peruspalkka nousee 2220 euroon...
Miettiä sopii.
Tuo brutto 1800 - 2300e on koulutetun (yo) peruspalkka ja ehkä pysyvä palkka, jos tekee pelkästään päivävuoroa esim poliklinikoilla.
Mietitään.
Olen nuori, 1800 kuulostaisi hyvältä nyt, moni pätkätyöläinen saa vain 1300-1500 euroa palkaa jos sitäkään
On hyvä, varsinkin jos asumiskustannukset 1600€.
Tulot ja menot ratkaisee , mulle riittäisi ihan hyvin tuollainen palkka, toisille ei mikään.Vuodessa tuosta jäisi helposti seitsemän tonnia säästöön.
Vierailija kirjoitti:
On hyvä, varsinkin jos asumiskustannukset 1600€.
YKSIN? 😁
Älä huijaa.
Aloitus mulla tuo teollisuudessa ..ammattitaidon karttuessa nyt yhdeksän vuoden jälkeen tuplat.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään ole.
Täytyy olla jotain todella yksinkertaista työtä, mikä ei vaadi minkäänlaista koulutusta. Jo amiksen käyneelle tuo on kertakaikkisesti huono palkka.
Amiksen käyneet tienaa omien sanojensa mukaan vähintään 5000 e/kk. Suomalaiset liksat ovat siis aivan maailman huipputasoa. Harvalla on palkka enää alle tuon.
Tämä ei ole siis mikään tilasto vaan ihan normi duunareiden itse kertoma lähtöpalkan taso.
Ei se veroprosentti iso olekaan, vaan tiedättekö paljonko työntekijä maksaa esim eläkemaksuja + muita sivukuluja itse?? Ovat yht melk 10%!!!