Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1800 kk brutto - onko Ok palkka?

Vierailija
04.02.2020 |

Jotenkin sairasta kuvitella, että ao summalla tulisi toimeen. Eli minusta ei ole sopivaa. Miten Sinusta?

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tuun ihan hyvin toimeen tonnin nettotuloilla, joten mulle olis oikein hyvä palkka.

Vierailija
22/69 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähihoitajan sijaisen palkka. Ei hyvä, mutta tuolla mennään. Valmistumisen jälkeen peruspalkka nousee 2220 euroon...

Ei oo kyllä peruspalkka 2220! 2045.. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1800€/kk on pieni palkka, mutta ei siitä tosiaan paljonkaan veroja mene. Ja onhan tuo nyt paljon enemmän kuin työmarkkinatuki. Toki jos on jo töissä ja saa vaikkapa 2500€/kk, niin pitäisi olla aika painavat perusteet, että lähtisi vaihtamaan 1800€/kk työhön. Sitten jos ei ole vielä töitä, niin eikö tuo ole jo eteenpäin menoa? Ei sitä tarvitse ajatella elinkautisena, se on yksi askel eteenpäin. Jos haluaa parempaa palkkaa, niin sitten opiskelee lisää ja tai yrittää edetä työpaikallaan paremmin palkattuihin tehtäviin. Joissain paikoissa voi ylitöilläkin paikata pientä palkkaa.

Vierailija
24/69 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tuun ihan hyvin toimeen tonnin nettotuloilla, joten mulle olis oikein hyvä palkka.

Montako tuntia töitä olisit valmis tekemään tuon palkan eteen?

Vierailija
25/69 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuplana tuo nettona minulla. Eli ei tod.

Vierailija
26/69 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokopäivätyötä on todella pieni palkka. Mistään työstä ei pitäisi maksaa noin vähän.

Jokainen työläinen joka työskentelee sen 8h/pvä pitäisi saada vähintään 2000€.

Oli työ mikä hyvänsä.

Siinähän olikin ideaa tosiaan. Työstä kuuluu maksaa sen verran että ihminen saa siitä fiksun korvauksen.

Vierailija
27/69 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No saan vähän päälle tuon nyt kotona ollessa liiton rahoilla. Eli työttömänä. Eli on vähän jos töitäkin tekis. Ja ihan perusduunari olen itsekin, jolta loppui työt hetkeksi.

Keskimääräinen ansiosidonnainen on monta sataa pienenpi kuin tuo mitä sinä saat, jotain 1300€/brutto.

Vierailija
28/69 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähihoitajan sijaisen palkka. Ei hyvä, mutta tuolla mennään. Valmistumisen jälkeen peruspalkka nousee 2220 euroon...

Ei oo kyllä peruspalkka 2220! 2045.. :(

itse asiassa on Keusoten alueella.

Vierailija
29/69 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua 7 vuotta sitten aloituspalkkani 1800 katkeroitti. Ehkä sen takia lähinnä koska työpaikassa oli ihmisiä jotka tienasi enemmän tekemällä vähemmän töitä, sellaista työtä, millä ei ollut yritykselle sen merkittävämpää arvoa kuin minunkaan työllä. Siinä kun itse raataa ja yrittää keskittyä töihinsä alkaa vituttamaan lähimaastossa aikaansa kuluttava ja pyörivä, enemmän tienaava työntekijä, jolla ei ole mitään tekemistä. Varsinkin silloin kun kutsuu vielä kahvittelupiirinsä tuntikausiksi jauhamaan kaikenlaista turhaa siihen kuunteluetäisyydelle.

Voiko tämmöistä olla joku ehkä ihmettelee? Voi oikeasti. Ehkä suurin osa firmoista on sen verran tarkkoja että tämmöisestä ei maksella palkkoja, mutta kyllä näitä löytyy enemmän kuin myönnetään, enemmän kuin halutaan edes kenenkään tietävän.

Vierailija
30/69 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläpäin missä asun niin paras palkkani 10v työuralla on ollut 2097e bruttona... Eli ei paljoa enempää ja se oli valtion työpaikka.

Vierailija
31/69 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli sama 1800e bruttopalkka amk:sta valmistumisen jälkeen vuonna 2012. Otin paikan vastaan, vaikka ansiosidonnainen olisi ollut suurempi. Ehdin olla ennen työn vastaanottamista työttömänä viikon. Tuon jälkeen en päivääkään ja bruttopalkka nykyään on 3300e. Näinköhän olisi näin, jos olisin sitä suurempaa ansiosidonnaista jäänyt kotiin nostamaan...

Vierailija
32/69 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole ikinä saanut noin isoa palkkaa. Olisin rikas jos saisin noin paljon.

Vierailija
33/69 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saanut tuon 1050€ kuukaudessa netto, eikä minulta mitään puutu.

Asun Helsingissä vastike 260 ja jää yli 700 kaikkeen muuhun.

Vierailija
34/69 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1800 brutto, eli vajaa 1500 netto.

Vuokra stadissa 800 (kela hoitaa as.tuki plus toimarilla) ja kela maksaa toimarilla lääkkeet, kotivakuutuksen ja sähkön, noin 100/kk, työkkärit netto 520/kk.

Eli tolla palkalla sun kk "palkka" on työttömyyteen verrattuna 80€/kk.

Tsemppiä duuniin!

Pikku jeesi hommilla tai vaikka pullojen keruulla pystyy helposti parempaan.

Vierailija
35/69 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minua 7 vuotta sitten aloituspalkkani 1800 katkeroitti. Ehkä sen takia lähinnä koska työpaikassa oli ihmisiä jotka tienasi enemmän tekemällä vähemmän töitä, sellaista työtä, millä ei ollut yritykselle sen merkittävämpää arvoa kuin minunkaan työllä. Siinä kun itse raataa ja yrittää keskittyä töihinsä alkaa vituttamaan lähimaastossa aikaansa kuluttava ja pyörivä, enemmän tienaava työntekijä, jolla ei ole mitään tekemistä. Varsinkin silloin kun kutsuu vielä kahvittelupiirinsä tuntikausiksi jauhamaan kaikenlaista turhaa siihen kuunteluetäisyydelle.

Voiko tämmöistä olla joku ehkä ihmettelee? Voi oikeasti. Ehkä suurin osa firmoista on sen verran tarkkoja että tämmöisestä ei maksella palkkoja, mutta kyllä näitä löytyy enemmän kuin myönnetään, enemmän kuin halutaan edes kenenkään tietävän.

TÄMÄ !! Ei voi mitään, mut vituttaa!!

Vierailija
36/69 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tolla pärjäs yhden hengen taloudessa ja fiksulla rahankäytöllä jäi säästöönkin.

Vierailija
37/69 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ok palkka kokopäivätyöstä millään alalla.

Vierailija
38/69 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tolla pärjäs yhden hengen taloudessa ja fiksulla rahankäytöllä jäi säästöönkin.

Jep. Itse tein AMK:sta valmistuttuani töitä 1600e palkalla ja säästöön jäi ihan mukavasti. Sain osteltua kaiken minkä halusinkin.

Vierailija
39/69 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut noin paljon koskaan vaikka olin 10v vakituisena. Pystyin kuitenkin ostamaan talon.

Vierailija
40/69 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain tuota palkkaa 1,5 vuotta vuosina 2017-2018. Vakituinen, oman alan työ, johon vaadittiin työkokemusta ja ylempää korkeakoulututkintoa. Olen siis maisteri ja tehtävä vastasi koulutustani.

Aivan järkyttävän huono palkka. No, minä lähdin aivan muulle alalle, sain heti yli 1000 euroa enemmän bruttona palkkaa - palkka nousi yli kolmen tonnin. Koulutusta vastaava työ oli stressaavaa ja ajatustyötä vaativaa, tämä nykyinen on pelkkää lomailua toimistotyössä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan