Mitä videoita katsotte YouTubesta?
Haluaisin löytää mielenkiintoisia videoita. Ei kiinnosta nämä trenditubettajat vaan haluaisin löytää hyviä ruuanlaitto, leivonta, matkailu jne videoita
Kommentit (6264)
Namin elämä (japanilainen)
PlanD (korealainen)
Tykkään, kun kokkaavat, sisustavat ja esittelevät muutenkin omaa elämäänsä. On myös visuaalisesti kauniita videoita. Oon saanu monta hyvää ruokaideaakin.
Katselen myös amerikkalaisia pidätysvideoita, mutta niissä ei oo mitään kaunista :D
Tucker Carlson | Why prosperity begets self destruction?
The UNCOVERED Truth About The Deep State With Mike Benz | The Winston Marshall Show #021
Famous Cardiac Surgeon's Stories of Near Death Experiences in Surgery
Itse olen seurannut pidempään Estee Lalondea, hänen vlogejaan ja hän on aika kiva seurattava. Hän on mennyt kihloihin ja nyt piti mennä naimisiin, mutta nyt ovat ilmeisesti eronneet. Estee ei ole vielä julkisesti puhunut erosta, mutta kihlasormus on kadonnut... Mielenkiintoisia nämä viimeisimmät videot häneltä.
Why I Speak Ru.ssian: The English Version
Skeittivideoita joissa on mm-tason huippuja
Jason Momoa. Mainokset, haastattelut ja klipit on omia suosikkeja, jos elokuvia ei lasketa.
Scientists Discovered An Ancient Mega structure On A Mountain Humans Could Never Build
*FREAK WAVES* Ei sovi herkille tai lapsille, voi sisältää riskitilanteista kuvia. Keskustelua vaarallisista aalloista Etelä-Amerikassa. Hyvä varoitusvideo.
Strangest encounter ever! #shorts #fyp #snow #wow #snowboarding https://youtube.com/shorts/63U4bcbiL2E?si=8VAoLRRkk2e0-BFG
kommenttiosio 🤣
The Way Orcas Prepare for Death Has Shocked the World. Ei herkille! Tai jos itket helposti ja nuha.
What It Takes to Run One of the Best Bakeries in the U.S. The Experts
US Government Brainwashing Expert on Trump Shooting & Human Hacking
Pari luo kalleimmat ja hyper-realistisimmat nuket: BJD alusta loppuun Lutsenko
Initiates of the Flame (1922) by Manly P. Hall
Tucker Carlson | demonic' forces at work, World War III 'really close'