Mitä videoita katsotte YouTubesta?
Haluaisin löytää mielenkiintoisia videoita. Ei kiinnosta nämä trenditubettajat vaan haluaisin löytää hyviä ruuanlaitto, leivonta, matkailu jne videoita
Kommentit (6265)
Pöydänvalmistusvideoita ja oopperoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin tee sinne tili. Sitten etsit videoita mistä pidät, tilaat kanavia joista pidät ja ennen pitkää sivusto mukautuu makuusi.
Mukautuu liikaakin.
Totta. se vika noilla algoritmeilla on.
Itse eksyin jostain syystä????? Tik Tokissa johonkin provenäjä algoritmin ilmeisesti (täynnä trollien juttuja.. ja mistä tiedän, että ovat trolleja? Eivät ikinä vastaa takaisin, toisin kuin normaalitileillä yleensä)
Ja juutuubista saan nyt koko ajan konservatiivien juttuja.
Ei siinä sinällään mitään pahaa, tykkään haastaa omia ajatuksiani,mutta olisi hyvä saada vastavuoroisesti "toiseltakin" kentältä tietoa.
Niin ja olen täysin aikuinen. Mietin välillä miten nuoret ja lapset pystyvät ajattelemaan kriittisesti, kun aikuisetkaan eivät pysty.
toki joidenkin esim. eläinvideoiden kohdalla ei ole niin vaaraksi.
Mutta mitä katson? Yleensä jään jumittamaan tiettyyn sisältöön,kunnes alan aktiivisesti etsiä ihan toisenlaista.
Ger man y's first Leo pard arr ives in Uk rai n e; E u rope ang ers Pu tin with 178 old-gen tan ks vow
Wrong Ways To Introduce A Character - Troy DeVolld
"India is a trusted partner," says Finland's Trade Minister
Killed By Her Millionaire Ex-Lover | The FBI Files | Real Crime
Kirjoittaa päiväkirjaa rakastajastaan, oikeasti? Miksi joku tekee niin?
Fathers Who Kill: The Jersey Slayings (True Crime Documentary) | Real Crime
Vierailija kirjoitti:
Tässäpä noita olisi
Fatman keittiössä:
Nainen elää yksin vuorissa:
PERINTEINEN AZERBAIDZANIA AAMIAINEN - Tandoori-leipää ja munia:
Tuossa alimmassa kissa ja koira vehtaavat alussa
Mulla meni maku tohon Kənd Həyatıiin, kun suosion jälkeen alkoi nopeesti nousta kulissikämppää ja jos monen sorttista pörpylää ja istutusta pihalle. Eihän ihmiset mitään moderneja juttuja näistä hae, vaan mahdollisimman aitoa ja maanläheistä tunnelmaa yhdistettynä hyviin ruokiin. Lisäksi lemmikit vaihtui jatkuvasti. Mistä lie ne koirat oli oikeasti kotoisin. Ne ensimmäiset jaksot oli parhaita, varsinkin ne jotka tehtiin vuorilla upeissa maisemissa.
Oikestihan kukaan ei tiedä, mitä aitoa näissä oikeasti on. Uskoo ken tahtoo, että nämä miljoonien seuraajien tubettajat asuu yhä edelleen jossain pikkumörskässä vuorilla.
Itse seurasin ja seuraan jonkun verran vieläkin ton Kənd Həyatın kilpailijaa, eli Wildernes Cookingia. Ihan kivoja ruokia tekee sekin, mutta eihän sekään siinä kämpässä asu vaan koko hoito on pelkkä kuvauskulissi. Se pässi on kyllä ihan hauska. Formaatti siis aika samanlainen kuin kilpailijallaan, eli ruokia tehdään Azerbaizanin maaseudulla ja lemmikit, sekä hyötyeläimet pyörii jaloissa. Kenen eläimiä sitten lienevätkään.
Vierailija kirjoitti:
Banks admit the COLLAPSE is coming and they don't want YOU to know about it | Redacted News
Tuolla kans hehkutetaan tuota kanavaa, Suomessa kohtalaisen suosittu? https://www.tampereensanomat.fi/uutiset.html?221629
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin tee sinne tili. Sitten etsit videoita mistä pidät, tilaat kanavia joista pidät ja ennen pitkää sivusto mukautuu makuusi.
Mukautuu liikaakin.
Itse eksyin jostain syystä????? Tik Tokissa johonkin provenäjä algoritmin ilmeisesti (täynnä trollien juttuja.. ja mistä tiedän, että ovat trolleja? Eivät ikinä vastaa takaisin, toisin kuin normaalitileillä yleensä)
Ei siinä sinällään mitään pahaa, tykkään haastaa omia ajatuksiani,mutta olisi hyvä saada vastavuoroisesti "toiseltakin" kentältä tietoa.Niin ja olen täysin aikuinen. Mietin välillä miten nuoret ja lapset pystyvät ajattelemaan kriittisesti, kun aikuisetkaan eivät pysty.
Mutta mitä katson? Yleensä jään jumittamaan tiettyyn sisältöön,kunnes alan aktiivisesti etsiä ihan toisenlaista.
Itse neuvoisin näin.
Selvittäisin ensiksi hänelle poliittiset kuviot mahdollisimman tarkasti linjalla Kiina, Venäjä, USA, Eurooppa ja Suomi. En asettuisi tukemaan mitään poliittista linjaa tai puoluetta missään.
Tietenkin selvittäisin esim. mihin tyyliin Venäjä tekee propagandaa, mihin tyyliin USA tekee propagandaa, sitten EU ja Suomi. En haukkuisi ketään, en asettuisi kenenkään puolelle, en sensuroisi tietoa.
Kun tietää laajemman perspektiivin, voi nopeasti siirtyä yksityiskohtiin.
Neuvoisin äärimmäisen kriittiseen ja analyyttiseen ja puolueettomaan ajatteluun.
Tuossa olisi lähtökohta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukautuu liikaakin.
Ei siinä sinällään mitään pahaa, tykkään haastaa omia ajatuksiani,mutta olisi hyvä saada vastavuoroisesti "toiseltakin" kentältä tietoa.Niin ja olen täysin aikuinen. Mietin välillä miten nuoret ja lapset pystyvät ajattelemaan kriittisesti, kun aikuisetkaan eivät pysty.
Itse neuvoisin näin.
Selvittäisin ensiksi hänelle poliittiset kuviot mahdollisimman tarkasti linjalla Kiina, Venäjä, USA, Eurooppa ja Suomi. En asettuisi tukemaan mitään poliittista linjaa tai puoluetta missään.
Tietenkin selvittäisin esim. mihin tyyliin Venäjä tekee propagandaa, mihin tyyliin USA tekee propagandaa, sitten EU ja Suomi. En haukkuisi ketään, en asettuisi kenenkään puolelle, en sensuroisi tietoa.
Kun tietää laajemman perspektiivin, voi nopeasti siirtyä yksityiskohtiin.
Neuvoisin äärimmäisen kriittiseen ja analyyttiseen ja puolueettomaan ajatteluun.
Tuossa olisi lähtökohta.
Jatkuu. Osoittaisin hänelle miten tietoa sensuroidaan ja minkä maailmankuva mikäkin taho antaa ihmisille. Ja mikä TÄRKEINTÄ: Sanoisin hänelle, että älä ikinä luota yhteenkään poliitikkoon. Kertoisin miten politiikka on ujutettu kaikkialle ja yleisesti ottaen poliitikot useinkin pilaavat kaikki instanssit.
Ja suomalaisille erityisesti olisi selvitettävä Suomen historia sodan jälkeen ja miten NL kaappasi vallan joka alueella Suomessa ja mitä siitä seurasi. Ja miten se vaikutti koko yhteiskuntaan ja edelleenkin vaikuttaa. Laittaisin esille tärkeimmät dokumentit asiasta.
Katson hyviä hengellisiä ohjelmia.
Ismon englantilaisia sketsejä, (suomalisissa kiroilee niin paljon etten halua moista kuulla, ei ole hauskaa.)
Mirandaa.
Documenttejä.
Lintu ja kissavideoita.
Tervyteen liittyvä asioita ja handi grafts.
Katson Tubesta mitä tahansa, koska telkusta ei yleensä tulee mitään kiinnostavaa. Tubesta löytyy kaikkea.
Katson tosi paljon youtubea. Viimeiseksi katsoin elokuvan Humiseva Harju.