Laskiaispulla vai runebergintorttu?
Kumpiko maistuu paremmalta, laskiaispulla vai runebergintorttu?
Kommentit (29)
Laskiaispulla vadelmahillolla. Niitä saa harmittavan harvoin kun sisällä on aina öklöä mansikkahilloa.
Vierailija kirjoitti:
Runebergintorttu, mitä enemmän alkoholisen hajuinen ja makuinen, sitä parempi.
Täysin samaa mieltä!
Vierailija kirjoitti:
Ruotsissa ei kuulemma tunneta laskiaispullaa millään hillolla.
Suomenruotsalainen kaverini pyysi jossain ruotsalaisessa kahvilassa sellaista koska ei pidä mantelista, niin henkilökunta ja muut asiakkaat hiljenivät ja näyttivät kauhistuneilta. "Eihän sellainen ole laskiaispulla", olivat ruotsiksi saaneet soperrettua! :D Kaveri joutui perääntymään kahvilasta vähin äänin että sori kun kysyin :DD
en tiedä ruotsista, mutta eräs tanskalainen tuttuni sanoi tietävänsä hyvin tämän herkun (näytin hälle kuvan ja reseptin) . Sanoi, että laskiaispullia myydään tanskassakin. en vain kuolemaksinekaan nyt muista millä nimellä tanskalaiset niitä kutsuivat.
Runeberi ehdottomasti, en ole yhtään pullan ystävä
Vierailija kirjoitti:
oon tehnyt n. 2 miljoonaa runebergintorttua, ei oikee maistu enää, ällöttää se haju. Laskiaispulla hillolla maistuu aina!
Oletko sinä töissä jossain leipomossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olen kerran maistanut ruuneberin torttua ja en ole tykännyt. En syö jos tarjotaan.
Niissä on kyllä laatueroja paljon. Huonoimpia ei tekisi mieli edes runebergintortuiksi kutsua.
Omaan makuuni kaupasta saatavat ovat liian makeita. Itse tekemällä tulee parempia.
Olen samaa mieltä. Kaikki maistamani kaupan tortut ovat olleet huonoja, suurin ongelma yleensä kuivuus. Ei voi puhua samana päivänäkään itse tehtyjen kanssa.
Eikö kukaan syö laskiaispullaa sekä hillolla että mantelimassalla? 😄 Meillä aina näin syöty ja en voi ikinä ostaa kahvilasta tms. laskiaispullaa, koska yksi täyte puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan syö laskiaispullaa sekä hillolla että mantelimassalla? 😄 Meillä aina näin syöty ja en voi ikinä ostaa kahvilasta tms. laskiaispullaa, koska yksi täyte puuttuu.
Näin myös meillä aina tehty, sekä hilloa että mantelimassaa pulliin.
oon tehnyt n. 2 miljoonaa runebergintorttua, ei oikee maistu enää, ällöttää se haju. Laskiaispulla hillolla maistuu aina!