Nainen lähti karkuun kun kuuli miten paljon mulla on ollut naisia
Nainen katosi jäljettömiin kun kerroin että olen oman ikäisiäni keskivertomiehiä ihan reilusti useita kertoja kokeneempi naisten kanssa. Kun kuuli että olen ollut tieten yli 60 naisen kanssa hän otti ritolat. Ihan tavallisen näköinen lyhyt alle 170cm tappi olen, aina onnistunut vain olemaan naisten mieleen ja saamaan sellaisen kivan alkuvaikutelman.
Kommentit (195)
Vierailija kirjoitti:
Koko kylän poljettavat mopot kuuluvat toisilleen, ne seksuaalisesti suositut miehet ja naiset, siis sen jälkeen, kun koko kylä on ensin nautiskellut heidän antimistaan (jos sitä nyt voi nautinnoksi sanoa - - ei voi, eiköhän se enneminkin ole suoritus). Koska tällaiset rajattomat jakorasiat tylsistyvät helposti rajallisiin ja jakamattomiin, niin yhdessä he voivat ehkä helpommin torjua sitä tylsistymistä ja tuntea tasavertaisuutta kokemuksestaan ja kokemuksistaan.
Suurin osa naisista ja miehistä tietää sen, ettei häntäheikeistä ja -heikittäristä ole vakaviin, syvempiin suhteisiin. Ennen muinoin se yhteisön 'tieto' näkyi vain rumasti naisten hritteluna ja lutkitteluna ja miehille hymähtelyinä (helppoheikki). Silloin kun tarvittiin lapsia ja perheitä ja siten kunnollisia, sitoutuvia, luotettavia vanhempia niitä tuottamaan ja hoitamaan, jotta Suomi saatiin nousuun. Lieneekö nyt edessä hieman samanlainen konservatiivisuuden aalto, kun syntyvyys on laskenut kriittisiin sfääreihin, eikä suurin osa ihmisistä halua tänne totaalisesti eri kulttuureista tulevaa porukkaa pohjoisen väestön tilalle.
Missä Perähikiällä ja millä vuosisadalla, sä oikein elät?!? Tsiisus mitä körttiläistä sontaa!
Tuskin kukaan nainen haluaa miestä, jonka sukukalleus on upotettu jokaiseen kylän naiseen. Tiiäs vaikka saisi kaikkien kylän muiden naisten pöpöt omaan kroppaansa.
Vierailija kirjoitti:
Huh, onneksi erosin kirjoitti:
Mun exä oli kans ollut yli sadan naisen kanssa, joskus laskin että miten usein piti olla uusi nainen, että tuo määrä täyttyi. Jaoin määrän niillä vuosilla, kun hän oli ollut seksuaalisesti aktiivinen ja tulos oli, että joka 1-2. kuukausi oli uusi nainen. Tähän seksuaalisesti aktiiviseen aikaan sisältyi myös parisuhteita, joissa varmaan hetken "p*ni vain yhtä", joten todellisuudessa joinain kausina oli varmasti joka viikonloppu uusi pano. Ällöttävää. Tämä vaivasi aina minua, itselläni kun ei ole ollut edes yhdenillanjuttuja.
Mies oli lyhyt, kompleksinen ja todella mustasukkainen, selvästi siis paikkasi huonoa itsetuntoaan p*nemalla kaikkia jotka sai. Jos meinaan yli sataa naista p*nee kahden kaupungin sisällä, niin tuskin jokainen nainen on kovin laadukas... Sukupuoliherpes oli ainakin tarttunut matkaan.
Kuulostaa ihan mun eksältä. Kaikki muut täsmää paitsi sukupuoliherpes, mun eksällä oli ollut klamydia. Hänen sanojensa mukaan. Kuinka pitkään seurustelitte? Ollaankohan oltu saman tyypin kanssa?
Ainakin tämä eksäni oli kykenemätön oikeaan parisuhteeseen ja tuntemaan rakkautta. Joten yhdistän kyllä oman kokemukseni mukaan seksuaalisesti leväperäiset ihmiset kiintymyssuhdehäiriöstä kärsivään joukkoon, jotka eivät kykene aitoon parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Koko kylän poljettavat mopot kuuluvat toisilleen, ne seksuaalisesti suositut miehet ja naiset, siis sen jälkeen, kun koko kylä on ensin nautiskellut heidän antimistaan (jos sitä nyt voi nautinnoksi sanoa - - ei voi, eiköhän se enneminkin ole suoritus). Koska tällaiset rajattomat jakorasiat tylsistyvät helposti rajallisiin ja jakamattomiin, niin yhdessä he voivat ehkä helpommin torjua sitä tylsistymistä ja tuntea tasavertaisuutta kokemuksestaan ja kokemuksistaan.
Suurin osa naisista ja miehistä tietää sen, ettei häntäheikeistä ja -heikittäristä ole vakaviin, syvempiin suhteisiin. Ennen muinoin se yhteisön 'tieto' näkyi vain rumasti naisten hritteluna ja lutkitteluna ja miehille hymähtelyinä (helppoheikki). Silloin kun tarvittiin lapsia ja perheitä ja siten kunnollisia, sitoutuvia, luotettavia vanhempia niitä tuottamaan ja hoitamaan, jotta Suomi saatiin nousuun. Lieneekö nyt edessä hieman samanlainen konservatiivisuuden aalto, kun syntyvyys on laskenut kriittisiin sfääreihin, eikä suurin osa ihmisistä halua tänne totaalisesti eri kulttuureista tulevaa porukkaa pohjoisen väestön tilalle.
Tämäkin entinen ja nykyinen "kyläpyörä" oli 2v selibaatissa koska kumppani oli haluton. Sen parisuhteen jälkeen olen harrastanut seksiä juuri niin paljon kun olen halunnut mukavan tyypin tullessa kohdalle. Eikä se todellakaan ole ollut kummankaan osapuolen mielestä mitään suorittamista ;)
Että ihan turha väittää ettei seksuaalisesti aktiivinen ihminen pysty sitoutumaan. Seksittömyys ei ollut todellakaan ainoa syy eroon.
Konservatiivisuus heille ketkä siitä tykkää ja vapaus muille...
Minusta olisi ihanaa olla yhden kerran jonkun panomiehen kanssa. Siinähän sitä oppia on tullut, kun naisia on ollut paljon. Mutta yksi yö riittäisi hyvin, en haluaisi jatkaa minkään kyläpyörän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
"Miehet luulevat olevansa sankareita tollai mutta surkeita vätyksiä..."
Me kaikki tiedämme ja muistamme Casanovan, joten eipä yleistetä liikaa.
Casanovalle kelpasivat miehetkin ja sai lapsen tyttärensä kanssa. Nykyaikana tuollaiselle käytökselle löytyy ihan diagnoosikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tollasia yleensä edes kerrotaan??
Mulla on miehiä ollut yli 200, muutama nainen, muutama kimppasessio. Olen ollut melkoisen hurja :D
Nykyinen mies jos saisi tietää kaiken tuon, tottakai hänen käsityksensä musta muuttuisi samantien. Eipä taatusti kysele, enkä aio koskaan kertoa. Noi on menneisyyttä.
Varmaankin siksi että toivotaan toisen arvomaailman olevan samanlainen kuin itsellään, tai ollaan huolissaan omasta seksuaaliterveydestä. Poikkeuksena ne, jotka itse ovat keränneet kokemuksia mutta kumppani ei saisi olla tehnyt samoin.
Totesithan itsekin että miehen käsitys muuttuisi sinusta jos kertoisit. Jos toinen kysyy ja siihen valehtelee päästäkseen suhteeseen mihin itse haluaa, ylenkatsoo toisen oikeutta päättää millaisessa suhteessa hän haluaa olla. Jos oma halu on peruste valehteluun tässä asiassa, missä kaikessa muussa se toistuu... Eli parempi vaikka sanoa ettei halua puhua tuosta asiasta, ja toinen tekee päätöksensä sitten sen perusteella.
Näin juuri. Miksi valehdella tällaisessa asiassa? Varsinkin jos valehtelee vielä niin, että vähättelee tai pienentelee kokemuksiaan. Miksi ihmeessä? Jos seksi on tärkeää ja pitää sitä nimenomaan yhtenä 'nautinta-aineista' (viinan, tupakan, huumeiden yms ohella), niin luulisi silloin olevan erittäin tärkeää, että rinnalla olisi samanhenkinen kaveri - eikä suinkaan sellainen, jolle pitäisi esittää jotenkin pidättyvämpää kuin on tai joka olisi sellainen, jolle seksi on jotain enemmän kuin vain hetken hupi. Eihän silloin olla samalla aaltopituudella, se mikä toiselle on jotain rynkytystä tai jyystöä voi toiselle olla kokonaisvaltaisempi asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseltä on ainakin useampi nainen kysellyt, että monenko kanssa on tullut oltua silleen. Olen sitten vastannut rehellisesti ja reaktiot ovat vaihdelleet. Vaikka seurustelin nuorena pitkään, niin kyllähän niitä menevälle sinkkumiehelle kertyy parisenkymmentä vuodessa, vaikkei harrasteeseen sen kummemmin panosta.
Mitä mieltä olisit yhtä menevästä naisesta?
Noh, yksi kyselijöistä oli ollut yli sadan miehen kanssa, mutta ei hänellä silti kasvanut sarvia päässä tai tupsua persiissä. Henkilökemiat eivät silloin vain kohdanneet kevyttä iloittelua suuremmin. Ei tuo itselle mikään kynnyskysymys ole mihinkään suuntaan, mutta "vaikeampien" kanssa olen päätynyt suhteeseen ja suhdekokeiluihin.
Itse ihastun tulisesti hyvin harvoin, mutta innostun toki kepeämmin lähes päivittäin. Ja kun innokkaita naisia pörrää ympärillä, niin en ymmärrä mikä tekee ssseksistä sitten niin likaista. Henkisen matkanikin taivalsin jo nuorempana psykedeelipäissäni, niin en nää selibaatin tuovan mun fantastiseen elämään mitään lisäarvoo.
Tuhti rakkaus silti maistuisi.
Ei mun mielestä sen välille voi vetää yhtäläisyyttä, että olisi jotenkin kokeilunhaluisempi jos on ollu paljon seksikumppaneita ja että näille seksi olisi tärkeämpää. Olen halukas nainen, mutta en halua panna jokaisen vastaantulijan kanssa. En tunne himoa ja yhteenkuuluvuutta kenen tahansa kanssa. Suhteessa olen kokeilunhaluinen, utelias ja haluan seksiä usein. Rakastan seksiä, mutta haluan sitä vain ihmisen kanssa, jonka kanssa on tunneyhteys. En kykene yhden illan suhteisiin enkä halua seksitauteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miehet luulevat olevansa sankareita tollai mutta surkeita vätyksiä..."
Me kaikki tiedämme ja muistamme Casanovan, joten eipä yleistetä liikaa.
Casanovalle kelpasivat miehetkin ja sai lapsen tyttärensä kanssa. Nykyaikana tuollaiselle käytökselle löytyy ihan diagnoosikin.
Jännnämies? Astronautteja ei silloin tainnut vielä olla, mutta mites kalsarimalleja?
Mitä just luin? Siis oikeastikko joku voi täällä määritellä kuinka monen ihmisen kanssa saa tai ei saa harrastaa seksiä xDDD.. tsiisus. Taitaa vaan kateelliset ja puuttelliset täällä huudella siksi koska ei onnistu saamaan ketään. Itse olen kaunis/hoikka nainen ja rakastana seksiä ja kaikkea muuta nautinnollista hedonistin tavoin. En koe siinä mitään väärää. Se ei tee minusta mitään tunnevammaista tai nymfomaania, että haluan katsella komeita miehiä ja samalla nauttia heistä kun olen sinkku. Pitkiä suhteita on takana ja koskaan en ole pettänyt. Ihan yhtä hurjasti olen seksiä harrastanut vain yhden ihmisen kanssa. Mistä keskiajalta oikein olette? Tälläkin hetkellä sinkku ja tinder laulaa. Jokaista miestä en huoli, koska sieltä ehkä 2% täyttää oman vaatimustason, mutta kun löytyy nii todellakin voin hänen kanssaan seksiä harrastaa. En myöskään alkaisi koskaan seurustella jonkun kokemattoman ja haluttoman miehen kanssa.
N27
Vierailija kirjoitti:
Mitä just luin? Siis oikeastikko joku voi täällä määritellä kuinka monen ihmisen kanssa saa tai ei saa harrastaa seksiä xDDD.. tsiisus. Taitaa vaan kateelliset ja puuttelliset täällä huudella siksi koska ei onnistu saamaan ketään. Itse olen kaunis/hoikka nainen ja rakastana seksiä ja kaikkea muuta nautinnollista hedonistin tavoin. En koe siinä mitään väärää. Se ei tee minusta mitään tunnevammaista tai nymfomaania, että haluan katsella komeita miehiä ja samalla nauttia heistä kun olen sinkku. Pitkiä suhteita on takana ja koskaan en ole pettänyt. Ihan yhtä hurjasti olen seksiä harrastanut vain yhden ihmisen kanssa. Mistä keskiajalta oikein olette? Tälläkin hetkellä sinkku ja tinder laulaa. Jokaista miestä en huoli, koska sieltä ehkä 2% täyttää oman vaatimustason, mutta kun löytyy nii todellakin voin hänen kanssaan seksiä harrastaa. En myöskään alkaisi koskaan seurustella jonkun kokemattoman ja haluttoman miehen kanssa.
N27
Aika harva täällä sitä on määritellyt. Sinä voit toteuttaa ja pitää normaalina sellaista seksuaalisuutta kuin itse haluat. Ja niin voivat kaikki muutkin. Parisuhteeseen ei kuitenkaan pitäisi joutua haluamattaan sellaisen kanssa jolla tuo "normaali" on erilainen.
Mun mielestä se kertoo enemmän ihmisestä ja mielenterveydestä, että on seurustellut todella monen kanssa, kuin se onko harrastanut tunteetonta seksiä monen kanssa ja seurustellut harvan kanssa. Jos ihminen pystyy rakastumaan ja vaihtamaan parisuhdetta lennosta, niin sillähän nyt on joku korvien välissä jotain vikana, kuin ihmisellä joka harrastaa ja sitten sitoutuu harkiten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N27
No ei tietenkään, mutta kokemuksesta myös nämä ihmiset ketkä menneisyydestä ja seksikumppaneista utelevat, ovat juuri niitä sairaalloisen mustasukkaisia, jotka sitten menevät kännyköille ilman lupaa ja niin edes päin.. Olin vain yllättynyt miten täällä tuomitaan, kuin 1500-luvulla ihmiset, jotka haluavat useammin seksiä kuin toiset. Minulle on ihan sama vaikka joku istuisi koko elämänsä jalat ristissä kotona, mutta sellaisen on turha tulla opettamaan elämää ihmiselle, joka on elänyt.
Aika harva täällä sitä on määritellyt. Sinä voit toteuttaa ja pitää normaalina sellaista seksuaalisuutta kuin itse haluat. Ja niin voivat kaikki muutkin. Parisuhteeseen ei kuitenkaan pitäisi joutua haluamattaan sellaisen kanssa jolla tuo "normaali" on erilainen.
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Ei 60 mun mielestä ole edes paljon. t. +200
Samaa ajattelin.
T: n. 200 (N44)
Näin seuraavalla kerralla:
—olen maannut kuudenkymmenen naisen kanssa
—täh? Mä taidän tästä nyt läh...
—he kaikki pitivät minua läpikotaisena ja, hmmm... erittäin perusteellisena.
—okei. En mä nyt kuit...
—kuiskaan sinulle jotain.
—no joo, mut sit mä kyllä...
—sösyy, sömäpell (je suis j’emappelle)
—oih, tehdään se nyt!
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä se kertoo enemmän ihmisestä ja mielenterveydestä, että on seurustellut todella monen kanssa, kuin se onko harrastanut tunteetonta seksiä monen kanssa ja seurustellut harvan kanssa. Jos ihminen pystyy rakastumaan ja vaihtamaan parisuhdetta lennosta, niin sillähän nyt on joku korvien välissä jotain vikana, kuin ihmisellä joka harrastaa ja sitten sitoutuu harkiten.
Mt-häiriöisistä löytyy kyllä molempia käyttäytymismalleja, sekä yliseksualisoitumista näkyen suurina seksikumppanimäärinä, että kykenemättömyytenä olla ilman parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
N27
TIS..mikä kausi?Tumma vai vaalee?
Harvempi varmaan kirjaimellisesti juoksee karkuun. Tässäkin asiassa pitäisi ymmärtää ihmisten olevan erilaisia. Tekstisi perusteella sinun mielestäsi paras tapa on harrastaa seksiä eri ihmisten kanssa kunnes seksuaalisesti sopiva ihminen löytyy. Joku toinen ei halua kerätä kymmeniä panokokemuksia. Ihmiset eivät ajattele samalla tavalla tästäkään, eikä sen erilaisen ihmisen valinnan ylenkatsominen sitä muuta. Eikä ne kymmenet panotkaan ehkäise pettämistä, siihen taipuvaiset eivät kokeilemalla välttämättä parane.