Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen lähti karkuun kun kuuli miten paljon mulla on ollut naisia

Vierailija
04.02.2020 |

Nainen katosi jäljettömiin kun kerroin että olen oman ikäisiäni keskivertomiehiä ihan reilusti useita kertoja kokeneempi naisten kanssa. Kun kuuli että olen ollut tieten yli 60 naisen kanssa hän otti ritolat. Ihan tavallisen näköinen lyhyt alle 170cm tappi olen, aina onnistunut vain olemaan naisten mieleen ja saamaan sellaisen kivan alkuvaikutelman.

Kommentit (195)

Vierailija
21/195 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä opit jatkossa olla kertomatta. Tai sit et

Vierailija
22/195 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se järkyttyi, että löytyy niin paljon epätoivoisia naisia joille olet kelvannut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/195 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko niissä 60:ssä yhtään jolle ei tarvinnut maksaa?

Vierailija
24/195 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On asioita joista ei ikinä puhuta totta. Mm kuinka monta naista on ollut, jos on vähän naisia, nainen pitää luuserina. Jos paljon niin olet taas iljettävä pildehaukka. Mutta jälkimmäinen silti aina parempi.

Ikinä ei pidä paljastaa että käyttänyt maksullisia.

Ja sitten kun tuon möläyttää humalassa tai riidan aikana, niin se siitä parisuhteesta. Valehtelun ansiosta vastapuoli saattaa kertoa tuon muillekin.

Vierailija
25/195 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko niissä 60:ssä yhtään jolle ei tarvinnut maksaa?

Olisko n. 55 olleet ei maksullisia. Kaikkeahan pitää kokeilla kerran. Ap

Vierailija
26/195 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseltä on ainakin useampi nainen kysellyt, että monenko kanssa on tullut oltua silleen. Olen sitten vastannut rehellisesti ja reaktiot ovat vaihdelleet. Vaikka seurustelin nuorena pitkään, niin kyllähän niitä menevälle sinkkumiehelle kertyy parisenkymmentä vuodessa, vaikkei harrasteeseen sen kummemmin panosta.

Vierailija
27/195 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on siinä kun tautiset visvakikulit haluaa puhtaita naisia ja niille ei kelpaa samanlaiset horatsut kuin itse ovat. Katsele saman tasoisia naisia jotka myös kantaa hp-virusta ja ties mitä satiaisia. Älä yritä itseäsi parempia.

Vierailija
28/195 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä oli kans ollut yli sadan naisen kanssa, joskus laskin että miten usein piti olla uusi nainen, että tuo määrä täyttyi. Jaoin määrän niillä vuosilla, kun hän oli ollut seksuaalisesti aktiivinen ja tulos oli, että joka 1-2. kuukausi oli uusi nainen. Tähän seksuaalisesti aktiiviseen aikaan sisältyi myös parisuhteita, joissa varmaan hetken "p*ni vain yhtä", joten todellisuudessa joinain kausina oli varmasti joka viikonloppu uusi pano. Ällöttävää. Tämä vaivasi aina minua, itselläni kun ei ole ollut edes yhdenillanjuttuja.

Mies oli lyhyt, kompleksinen ja todella mustasukkainen, selvästi siis paikkasi huonoa itsetuntoaan p*nemalla kaikkia jotka sai. Jos meinaan yli sataa naista p*nee kahden kaupungin sisällä, niin tuskin jokainen nainen on kovin laadukas... Sukupuoliherpes oli ainakin tarttunut matkaan.

Vierailija
29/195 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena ajattelisin, että miehessä on jotain vikaa, kun se on niin monia yrittänyt, mutta vieläkin on vapaana. Oma mieheni on nyt ollut yli 20 vuotta onnellisesti naimisissa sen nro kakkosen kanssa. Ei ole tarvinnut kokeilla useampaa, kun hyvä löytyi.

Vierailija
30/195 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin juoksisin pakoon. Ihan siitä syystä, että arvomaailmamme eivät kohtaa.

On parempi, että haet itsellesi naisen, joka myös harrastaa irtosuhteita. Win-win.

Vierailija
31/195 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi, en ihmettele yhtään, jos nainen ottaa hatkat. Eikä tuo 60 ole periaatteessa edes paljon, jos olet vaikka 10 vuotta ollut aktiivinen seksuaalisesti. Vaan se lähinnä ällöttää, että KUKA oikeesti menee paljastamaan tuollaisia asioita potentiaaliselle puolisoehdokkaalle. Mä olen nainen ja olen harrastanut 20 vuoden aikana seksiä useamman kuin yhden kanssa, mutta en ole koskaan kenellekään tarkkoja lukuja kertonut, koska ne ovat omia henkilökohtaisia asioita.

Vierailija
32/195 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseltä on ainakin useampi nainen kysellyt, että monenko kanssa on tullut oltua silleen. Olen sitten vastannut rehellisesti ja reaktiot ovat vaihdelleet. Vaikka seurustelin nuorena pitkään, niin kyllähän niitä menevälle sinkkumiehelle kertyy parisenkymmentä vuodessa, vaikkei harrasteeseen sen kummemmin panosta.

Mitä mieltä olisit yhtä menevästä naisesta?

Vierailija
33/195 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen ihminen kokee tarpeelliseksi kertoa tuollaisia asioita? Minäkin olisin lähtenyt. En tuon lukeman takia vaan siksi, että sinusta on normaalia kertoa tuollaisia asioita.

Tämä. Ei haittaisi pätkääkään kuinka monta naista on elämässäsi ollut, mutta kuka kertoo tuollaisesta? En tiedä montako naista miehelläni on ollut, ihan sama. Kyllä sekin tietää, että myn lukuni on suurehko (reippaasti yli 60), muttei me asiasta sen tarkemmin puhuta. Elämä on tässä ja nyt, mitä entisistä.

Vierailija
34/195 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin olisin lähtenyt. Tuon ikäisenä (34) minulla oli ollut vasta kaksi miestä, jälkimmäinen 15-vuotisesta avioliitosta.

Huh. Ton ikäisenä mulla oli ollut ehkä 80 miestä. Niistä jopa osa pitkiäkin seurustelusuhteita.

Vierailija
35/195 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eikä tuo 60 ole periaatteessa edes paljon, jos olet vaikka 10 vuotta ollut aktiivinen seksuaalisesti."

No kyllä se on, 6 eri ihmistä per vuosi eli joka toinen kuukausi.

Vierailija
36/195 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tollasia yleensä edes kerrotaan??

Mulla on miehiä ollut yli 200, muutama nainen, muutama kimppasessio. Olen ollut melkoisen hurja :D

Nykyinen mies jos saisi tietää kaiken tuon, tottakai hänen käsityksensä musta muuttuisi samantien. Eipä taatusti kysele, enkä aio koskaan kertoa. Noi on menneisyyttä.

Vierailija
37/195 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

hupsista kirjoitti:

"Eikä tuo 60 ole periaatteessa edes paljon, jos olet vaikka 10 vuotta ollut aktiivinen seksuaalisesti."

No kyllä se on, 6 eri ihmistä per vuosi eli joka toinen kuukausi.

No joo, mutta kun tälleen Helsingin yöelämässä nuorena likkana tuli pörrättyä, niin oli niitäkin miehiä, jolla oli viikonloppuna molempina iltoina eri naikkonen 😅 että riippuu mihin vertaa. Toki nyt kuulostaa isolta määrältä, jos on näin 10 vuotta ollut yksi ja sama ihminen.

Vierailija
38/195 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllä sekin tietää, että myn lukuni on suurehko (reippaasti yli 60), muttei me asiasta sen tarkemmin puhuta. Elämä on tässä ja nyt, mitä entisistä."

Kyllä se menneisyys kertoo ihmisestä jotain. Ei välttämättä sitä, että jatkossakin p*nisi monia, mutta kyllä se kertoo luonteesta tiettyjä asioita. Se nyt vaan on näin.

Vierailija
39/195 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saatana. Ei kyllä saasta kelpaisi.

Vierailija
40/195 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tollasia yleensä edes kerrotaan??

Mulla on miehiä ollut yli 200, muutama nainen, muutama kimppasessio. Olen ollut melkoisen hurja :D

Nykyinen mies jos saisi tietää kaiken tuon, tottakai hänen käsityksensä musta muuttuisi samantien. Eipä taatusti kysele, enkä aio koskaan kertoa. Noi on menneisyyttä.

Varmaankin siksi että toivotaan toisen arvomaailman olevan samanlainen kuin itsellään, tai ollaan huolissaan omasta seksuaaliterveydestä. Poikkeuksena ne, jotka itse ovat keränneet kokemuksia mutta kumppani ei saisi olla tehnyt samoin. 

Totesithan itsekin että miehen käsitys muuttuisi sinusta jos kertoisit. Jos toinen kysyy ja siihen valehtelee päästäkseen suhteeseen mihin itse haluaa, ylenkatsoo toisen oikeutta päättää millaisessa suhteessa hän haluaa olla. Jos oma halu on peruste valehteluun tässä asiassa, missä kaikessa muussa se toistuu... Eli parempi vaikka sanoa ettei halua puhua tuosta asiasta, ja toinen tekee päätöksensä sitten sen perusteella.