Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen lähti karkuun kun kuuli miten paljon mulla on ollut naisia

Vierailija
04.02.2020 |

Nainen katosi jäljettömiin kun kerroin että olen oman ikäisiäni keskivertomiehiä ihan reilusti useita kertoja kokeneempi naisten kanssa. Kun kuuli että olen ollut tieten yli 60 naisen kanssa hän otti ritolat. Ihan tavallisen näköinen lyhyt alle 170cm tappi olen, aina onnistunut vain olemaan naisten mieleen ja saamaan sellaisen kivan alkuvaikutelman.

Kommentit (195)

Vierailija
41/195 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin opin kerrasta. Vastaa vain jotain sopivaa, oli kokemusta 0 tai liikaa.

Vierailija
42/195 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kyllä sekin tietää, että myn lukuni on suurehko (reippaasti yli 60), muttei me asiasta sen tarkemmin puhuta. Elämä on tässä ja nyt, mitä entisistä."

Kyllä se menneisyys kertoo ihmisestä jotain. Ei välttämättä sitä, että jatkossakin p*nisi monia, mutta kyllä se kertoo luonteesta tiettyjä asioita. Se nyt vaan on näin.

Niinkun mitä? Että pitää ihmisistä ja nauttii seksistä? Mun miehellä on ollut yli 200 naista ennen mua eikä haittaa yhtään. Onpahan kokeillut. Enkä mäkään neitsyt ollut kun tavattiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/195 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä yhteydessä tämä oli tuotava ilmi?

Vierailija
44/195 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Määrä ei kompensoi laatua. Jos teistä ap ja 1 johonkin olisi, joku olisi teidät napannut omakseen. Eli ilmeisen huonoja olette.

Sori, olen ollut naimisissa jo monta vuotta. t. Nr 1

Se todistaa vain, että vaimosi on sinua paljon parempi ihminen ja sinä henkisesti epäkypsä.

Vierailija
45/195 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

hupsista kirjoitti:

"Eikä tuo 60 ole periaatteessa edes paljon, jos olet vaikka 10 vuotta ollut aktiivinen seksuaalisesti."

No kyllä se on, 6 eri ihmistä per vuosi eli joka toinen kuukausi.

Ei se munkaan mielestä ole paljon. Jo viime viikonloppuna oli viisi miestä, ei niitä tarvitse vain joka toinen kuukausi hankkia.

Kuusi ihmistä vuodessa on vähän.

Vierailija
46/195 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille ei kannata puhua totta vaan sitä mitä naiset haluavat kuulla. Itse tajusin tämän jo 15-vuotiaana.

Vierailija
47/195 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minullakin ollut, parin pitkän parisuhteen välissä ja jälkeen, kymmeniä kumppaneita, eikä läheskään kaikki niistäkään yhdenillanjuttuja. Tuo "et kelpaa kellekään pidemmän päälle" ei siis päde, ainakaan kaikkiin. Jotkut vaan tykkää seksistä ja omat kriteerit parisuhdekumppanille on melko korkeat.

En ala lukumäärillä retostella, mutta jos kysyy niin pitää olla valmis vastaukseen :)

Vierailija
48/195 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin lähtisin...

Vierailija
49/195 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kyllä sekin tietää, että myn lukuni on suurehko (reippaasti yli 60), muttei me asiasta sen tarkemmin puhuta. Elämä on tässä ja nyt, mitä entisistä."

Kyllä se menneisyys kertoo ihmisestä jotain. Ei välttämättä sitä, että jatkossakin p*nisi monia, mutta kyllä se kertoo luonteesta tiettyjä asioita. Se nyt vaan on näin.

Kertoo sen että pitää seksiä luonnollisena osana elämää, muttei sitä saadakseen halua lyöttäytyä yhteen kenen kanssa tahansa. Miksiköhän ihmiset pettää...

Annetaan sinkkuihmisten harrastaa :)

Vierailija
50/195 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On minullakin ollut, parin pitkän parisuhteen välissä ja jälkeen, kymmeniä kumppaneita, eikä läheskään kaikki niistäkään yhdenillanjuttuja. Tuo "et kelpaa kellekään pidemmän päälle" ei siis päde, ainakaan kaikkiin. Jotkut vaan tykkää seksistä ja omat kriteerit parisuhdekumppanille on melko korkeat.

En ala lukumäärillä retostella, mutta jos kysyy niin pitää olla valmis vastaukseen :)

Miten ja millä tavalla pitäis olla valmis vastaukseen? Ei tarvitse olla, ja sen jälkeen voi tehdä omat päätöksensä just sen mukaan kun itsestä parhaalle tuntuu.

Vierailija
51/195 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Määrä ei kompensoi laatua. Jos teistä ap ja 1 johonkin olisi, joku olisi teidät napannut omakseen. Eli ilmeisen huonoja olette.

Sori, olen ollut naimisissa jo monta vuotta. t. Nr 1

Se todistaa vain, että vaimosi on sinua paljon parempi ihminen ja sinä henkisesti epäkypsä.

Sori uudestaan. Olen nainen. t. Nr 1

Vierailija
52/195 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miehet luulevat olevansa sankareita tollai mutta surkeita vätyksiä..."

Me kaikki tiedämme ja muistamme Casanovan, joten eipä yleistetä liikaa.

Vierailija
53/195 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ja millä tavalla pitäis olla valmis vastaukseen? Ei tarvitse olla, ja sen jälkeen voi tehdä omat päätöksensä just sen mukaan kun itsestä parhaalle tuntuu.

Tottakai. Mutta joku karkuun juokseminen oman utelun päätteeksi on aika lapsellista.

Itse arvostan enemmän ihmisiä jotka oikeasti etsii sen seksuaalisestikin sopivan kumppanin vaikka sitten montaa kokeilemalla, kuin että lyöttäydytään siveästi yhteen, petytään ja sitten ehkä petetään. Näitä näkee etenkin miehissä ihan liikaa, hyörisivät mieluummin sinkkuina menemään.

Vierailija
54/195 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko nainen yksinkertaisesti saanut liian kovat suorituspaineet, kun oletti ap:n saaneen myös huippuhyvää seksiä elämänsä aikana? Ap:llä on keskivertoa enemmän vertailukohteita.

Vierailija
55/195 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miehet luulevat olevansa sankareita tollai mutta surkeita vätyksiä..."

Me kaikki tiedämme ja muistamme Casanovan, joten eipä yleistetä liikaa.

Ensimmäinen assosiaatio siitä herrasta on sukupuolitaudit.

Vierailija
56/195 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, onneksi erosin kirjoitti:

Mun exä oli kans ollut yli sadan naisen kanssa, joskus laskin että miten usein piti olla uusi nainen, että tuo määrä täyttyi. Jaoin määrän niillä vuosilla, kun hän oli ollut seksuaalisesti aktiivinen ja tulos oli, että joka 1-2. kuukausi oli uusi nainen. Tähän seksuaalisesti aktiiviseen aikaan sisältyi myös parisuhteita, joissa varmaan hetken "p*ni vain yhtä", joten todellisuudessa joinain kausina oli varmasti joka viikonloppu uusi pano. Ällöttävää. Tämä vaivasi aina minua, itselläni kun ei ole ollut edes yhdenillanjuttuja.

Mies oli lyhyt, kompleksinen ja todella mustasukkainen, selvästi siis paikkasi huonoa itsetuntoaan p*nemalla kaikkia jotka sai. Jos meinaan yli sataa naista p*nee kahden kaupungin sisällä, niin tuskin jokainen nainen on kovin laadukas... Sukupuoliherpes oli ainakin tarttunut matkaan.

Kuulostaa ihan mun eksältä. Kaikki muut täsmää paitsi sukupuoliherpes, mun eksällä oli ollut klamydia. Hänen sanojensa mukaan. Kuinka pitkään seurustelitte? Ollaankohan oltu saman tyypin kanssa?

Vierailija
57/195 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ensimmäinen assosiaatio siitä herrasta on sukupuolitaudit."

Tuo on totta. Sukupuolitauteihin kuoltiin tuohon maailmanaikaan yleisesti. Onnistuiko jotenkin selvittämään tämän asian ennen panoja? Siinäpä vasta kysymys.

Vierailija
58/195 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko kylän poljettavat mopot kuuluvat toisilleen, ne seksuaalisesti suositut miehet ja naiset, siis sen jälkeen, kun koko kylä on ensin nautiskellut heidän antimistaan (jos sitä nyt voi nautinnoksi sanoa -  - ei voi, eiköhän se enneminkin ole suoritus). Koska tällaiset rajattomat jakorasiat tylsistyvät helposti rajallisiin ja jakamattomiin, niin yhdessä he voivat ehkä helpommin torjua sitä tylsistymistä ja tuntea tasavertaisuutta kokemuksestaan ja kokemuksistaan. 

Suurin osa naisista ja miehistä tietää sen, ettei häntäheikeistä ja -heikittäristä ole vakaviin, syvempiin suhteisiin. Ennen muinoin se yhteisön 'tieto' näkyi vain rumasti naisten hritteluna ja lutkitteluna ja miehille hymähtelyinä (helppoheikki). Silloin kun tarvittiin lapsia ja perheitä ja siten kunnollisia, sitoutuvia, luotettavia vanhempia niitä tuottamaan ja hoitamaan, jotta Suomi saatiin nousuun. Lieneekö nyt edessä hieman samanlainen konservatiivisuuden aalto, kun syntyvyys on laskenut kriittisiin sfääreihin, eikä suurin osa ihmisistä halua tänne totaalisesti eri kulttuureista tulevaa porukkaa pohjoisen väestön tilalle.

Vierailija
59/195 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko nainen yksinkertaisesti saanut liian kovat suorituspaineet, kun oletti ap:n saaneen myös huippuhyvää seksiä elämänsä aikana? Ap:llä on keskivertoa enemmän vertailukohteita.

Tämä se taitaa näillä k-karusellinaisista höpöttävillä tyypeilläkin olla syynä.

Vierailija
60/195 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isojen poikien tietotoimiston mukaan Casanova menetti heti kiinnostuksensa naiseen, kun oli saanut tältä pesää.

Mielessä siinsi jo uusi valloitus.