Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen lähti karkuun kun kuuli miten paljon mulla on ollut naisia

Vierailija
04.02.2020 |

Nainen katosi jäljettömiin kun kerroin että olen oman ikäisiäni keskivertomiehiä ihan reilusti useita kertoja kokeneempi naisten kanssa. Kun kuuli että olen ollut tieten yli 60 naisen kanssa hän otti ritolat. Ihan tavallisen näköinen lyhyt alle 170cm tappi olen, aina onnistunut vain olemaan naisten mieleen ja saamaan sellaisen kivan alkuvaikutelman.

Kommentit (195)

Vierailija
1/195 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Ei 60 mun mielestä ole edes paljon. t. +200

Vierailija
2/195 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/195 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit nainen ja sinulla olisi edes puolet tuosta määrästä miehiä niin sinua sanoittaisiin rumilla nimillä.  

Vierailija
4/195 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miespuolinen kyläpyörä, en huolisi itselleni vaikka olisit muuten kuinka ihana ja komea tahansa. 

Vierailija
5/195 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussi Parviainen lopetti laskemisen tuhanteen - vuosikymmeniä sitten...

Vierailija
6/195 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Olkoon vaikka tuhat tai kymmenen mutta häntäheikki on häntäheikki ja se ei todellakaan ole naisten kannalta meriitti. Miehet luulevat olevansa sankareita tollai mutta surkeita vätyksiä jotka eivät osaa/pysty/kykene sitoutumaan.

Jääneet ilman äidin rakkautta ja sitä pitää naisista etsiä.

Vierailija
7/195 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei... ja pointtisi oli?

a) luulet saavasi kaikki naiset jotka haluat (virheellisesti, koska et saanut tätäkään naista)

b) olet lyhyt ja sinulla on jonkunasteinen Napoleon-kompleksi

c) olet mäntti joka retostelee kumppaniensa määrällä

d) kaikki yllämainitut

Vierailija
8/195 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitoutumiskyvytön mieshåra ei ole naisten ihannemies. Te olette kuin vessapaperia, jolla pyyhitään kerran ja heitetään pois.

Vierailija
9/195 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei... ja pointtisi oli?

a) luulet saavasi kaikki naiset jotka haluat (virheellisesti, koska et saanut tätäkään naista)

b) olet lyhyt ja sinulla on jonkunasteinen Napoleon-kompleksi

c) olet mäntti joka retostelee kumppaniensa määrällä

d) kaikki yllämainitut

Oikea vastaus: d

Vierailija
10/195 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ihminen kokee tarpeelliseksi kertoa tuollaisia asioita? Minäkin olisin lähtenyt. En tuon lukeman takia vaan siksi, että sinusta on normaalia kertoa tuollaisia asioita.

Vierailija
11/195 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrä ei kompensoi laatua. Jos teistä ap ja 1 johonkin olisi, joku olisi teidät napannut omakseen. Eli ilmeisen huonoja olette.

Vierailija
12/195 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jussi Parviainen lopetti laskemisen tuhanteen - vuosikymmeniä sitten...

Jussi ei osannut laskea muutenkaan. Ja sehän on vanha känkkä jo. Itte oon vasta 34v ap

Vierailija
13/195 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilenpä, että lukumäärä sinänsä ei ollut se ongelma, vaan se, miten taitamaton olit kaikista naisistasi huolimatta. Kun et ole mitään tähän asti oppinut, niin tuskin opitkaan, eli olet silkkaa ajanhaaskausta. 

Vierailija
14/195 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itsellä on paljon vähemmän tuota historiaa, niin reaktio on helppo ymmärtää. Jonkun yhtä kokeneen naisen kanssa tuota ongelmaa ei varmaan ole.

Vierailija
15/195 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määrä ei kompensoi laatua. Jos teistä ap ja 1 johonkin olisi, joku olisi teidät napannut omakseen. Eli ilmeisen huonoja olette.

Kuuleppa! Täällä ap on yhden kans naimisissa ja 3xisä. Mutta katsoa saa, koskea ei, jos on kumi välissä ei koske😛

Vierailija
16/195 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa ehkä miehen, joka muistaa hänen nimensä seksin jälkeen.

Vierailija
17/195 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin olisin lähtenyt. Tuon ikäisenä (34) minulla oli ollut vasta kaksi miestä, jälkimmäinen 15-vuotisesta avioliitosta.

Vierailija
18/195 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaan toi kutonen tosta edestä.pois niin mä luulen, että ollaan lähempänä totuutta.

Vierailija
19/195 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On asioita joista ei ikinä puhuta totta. Mm kuinka monta naista on ollut, jos on vähän naisia, nainen pitää luuserina. Jos paljon niin olet taas iljettävä pildehaukka. Mutta jälkimmäinen silti aina parempi.

Ikinä ei pidä paljastaa että käyttänyt maksullisia.

Vierailija
20/195 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori, olen ollut naimisissa jo monta vuotta. t. Nr 1