Kerätään tähän ketjuun ÄRSYTTÄVIÄ TRENDISANOJA/SANONTOJA
Nämä nyt tulee ainakin mieleen: milleniaali tunteiden sanoittaminen rajapinta tulokulma
Kommentit (1313)
Loppuviimeks. Niin että mitäköhän tarkoittaa???
My truth, mun totuuteni. Aivan järjettömän ärsyttävää kun joka ohjelmassa jokainen kertoo nykyään oman totuutensa. Ei yksipuolinen totuus ole mikään totuus!
Käyttäjä9658 kirjoitti:
"Sateenkaareva" kun tarkoitetaan seksuaalivähemmistöön (tai joskus sukupuolivähemmistöön...) kuuluvaa.
Ai v i t t u että ottaa hermoon joka ikinen kerta kun näen tuon jossain tekstissä. Niin typerä, mukanokkela sanaväännös, jota etenkin kirjallisuuspiirien/harrastajien kirjoituksissa ja esim. twitterissä näkee ihan liikaa. Kyllä vituttais jos joku viittaisi minuun tuolla termillä, sanoisin takas että en mä oo mikään kaareva, mä oon ihan vaan homo.
Luin mukanokkelan munakokkelaksi monta kertaa ja ajattelin että siinäpä hyvä muka nokkelaa kuvaava sana!
Pitää hakee rillit.
Pistää, pistäminen.
Minne ihmeeseen on hävinnyt ihan hyvä verbi panna? Näyttää siltä, että ainakin Helsingin Sanomat (ja muutkin saman konsernin ulkaisut) ja Yleisradio (ja neidit) ovat panneet panna-verbin pannaan, ja sen seurauksena ei sitten enää kukaan uskalla/kehtaa käyttää panna-verbiä. Tokihan paneminen slangikäytössä tarkoittaa myös sukupuoliyhteyttä, ja onhan sillä merkitystä, että paneeko vai pistääkö sian kuoliaaksi, mutta asiayhteydestä verbin merkitys kyllä käy ilmi hyvin selvästi, ja pääsääntöisesti panna-verbiä pitäisi käyttää useimmissa tapauksissa lapsellisen pistää verbin-asemesta.
Parhautta, ei mennyt kuin strömössä, moikku, ettei nyt vaan sattuisi mitään, miten meni noin niinkuin omasta mielestä, huikea, voimaannuttava, ottaa koppi
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sanonta mutta se kun tehdään sormilla sydän on ÄRSYTTÄVÄÄ.
Niin on!
Koskelan epäillyt kirjoittivat tyyliin jokaisessa viestissä "iha hies". Täh?? Ällöttävää, ja mitä se edes tarkoittaa??
Heppui kirjoitti:
Elikkäs
Aikas
Pauttiarallaa
Tiäkkö
Hyi tästä tuli mieleen kun yksi tapailemani henkilö kirjoitti aina "tiä". Tiän, en tiä, tiäkkös. AINA. Meinas hajota pää, onneks en oo enää missään tekemisissä!
Clinique moisture surge 72hour autoreplenishing hydrator
The real housewives of Dallas
Paradontax extra fresh complete protection
YM YM englannin kieliset tuotteet/ohjelmat joita ei ole suomennettu !!
Vierailija kirjoitti:
Koskelan epäillyt kirjoittivat tyyliin jokaisessa viestissä "iha hies". Täh?? Ällöttävää, ja mitä se edes tarkoittaa??
Ebin, salee, wallahi
Itsensä toteuttaminen.
Pitkässä juoksussa.
Kaikkee muuta pannaan, paitsi ruokaa laitetaan. Tämä olis hyvä muistaa.
Sitku sä meet ja sitku sä teet... sä sitä ja sä tätä. Perkeleetäkö ne kaikki tietää mitä minä?
Eniten edelleenkin ärsyttää kakista eniten sanonta " itse asiassa."
Jotkut käyttää tota joka toisena sanontona ja luulevat ilmeisesti olevan fiksuja.
Samikset :D