Kerätään tähän ketjuun ÄRSYTTÄVIÄ TRENDISANOJA/SANONTOJA
Nämä nyt tulee ainakin mieleen: milleniaali tunteiden sanoittaminen rajapinta tulokulma
Kommentit (1313)
"Porukat" kun tarkoitetaan vanhempia. Mitkä helvetin porukat? Kuulostaa ihan tosi vajaalta minun korvaan, mistä ihmeestä edes tullut noin pöljä nimitys kutsua vanhempia porukoiksi.
Lähden etäilemään
Tarkoittaa lähden ruokakaupan kautta kotiin puuhaamaan jotain kiinnostavaa.
Kontaktointi, aikooko muija vetää kontaktimuovit tiskiin vai soittaa jollekin?
Just, toi PORUKAT on sietämätön ilmaisu! Kuka tietää, mistä ihmeestä se on peräisin?
Vierailija kirjoitti:
Appi merkityksessä sovellus: se on puolison isä.
Mobiilisovellus: turha pidentää sanaa, sillä asiayhteydestä kyllä tietää, ettei puhuta soveltamisesta tms.
Aplikaatio: turhaa englantia ja pidempi sana kuin sovellus.
Koulussa ensi kirja on äppinen. Vaimon isä taas on äppiukko.
Ei ole sanonta mutta se kun tehdään sormilla sydän on ÄRSYTTÄVÄÄ.
Vierailija kirjoitti:
Ulostulo. Miksei voi käyttää tilanteesta riippuen esimerkiksi sanoja kannanotto tai mielipide.
Ulostulo on kuin syösyvä ripuli.
"Niin sanotusti" Toimittajat ja tv-ihmiset tunkevat joka paikkaan, joihin se ei välttämättä kuulu. Yritetään vain tehdä "fiksu" vaikutelma. Vaikutus on päinvastainen.
"Sateenkaareva" kun tarkoitetaan seksuaalivähemmistöön (tai joskus sukupuolivähemmistöön...) kuuluvaa.
Ai v i t t u että ottaa hermoon joka ikinen kerta kun näen tuon jossain tekstissä. Niin typerä, mukanokkela sanaväännös, jota etenkin kirjallisuuspiirien/harrastajien kirjoituksissa ja esim. twitterissä näkee ihan liikaa. Kyllä vituttais jos joku viittaisi minuun tuolla termillä, sanoisin takas että en mä oo mikään kaareva, mä oon ihan vaan homo.
Vierailija kirjoitti:
Ruuhkavuodet
Tämä piti itsekin vastata, mutta oli jo ensimmäisessä vastauksessa.
Hyvin ovat kommentoijat saaneet kopin tästäkin otsikosta.
Vierailija kirjoitti:
Joo palataan!
Tästä on vielä pahempi versio:
Palataan astialle!
Aaargh. :D Edellinen esimieheni viljeli tuota joka välissä ja kävi niin hermoon.
Viisi kautta viis.
Rötvätä.
Lähetään rakentamaan pala kerrallaan.
Blenderi