Kerätään tähän ketjuun ÄRSYTTÄVIÄ TRENDISANOJA/SANONTOJA
Nämä nyt tulee ainakin mieleen: milleniaali tunteiden sanoittaminen rajapinta tulokulma
Kommentit (1313)
Spede.
Pertti Pasanen oli älykäs mies, keksijä ja elokuvantekijä jonka filmit tuottavat hyvää mieltä sukupolvesta toiseen. Hänen lempinimensä käyttäminen idiootin synonyyminä on loukkaavaa.
Kuratointi. Eipä ole aikakauslehteä, jossa ei jatkuvasti toisteta kuratoida, kuratoida, kuratoida....
Haastavaa käytetään ihan joka hitsin paikassa. Siis kaikki on pelkästään haastavaa, haastavaa, haastavaa. Ei vaikeaa tai hankalaa tai monimutkaista, vaan haastavaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuratointi. Eipä ole aikakauslehteä, jossa ei jatkuvasti toisteta kuratoida, kuratoida, kuratoida....
Joo, täyttä kuraa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivistys-sanat
Kuinka moni oikeasti tietää mitä mikäkin sana oikeasti tarkoittaa?
Heh. Minä käytän useastikin "vääriä" sivistyssanoja puheessani katsoakseni, ovatko kuulijat hereillä.
Monesti Darvinin ejakulaatioteoria on mennyt läpi samoin obduktioliesien paremmuus kaasuliesiin nähden. Myös nykyisin käyttämäni ilmaus laumaidentiteetistä tai lauma-annuiteetistsa saa monet pitämään minua intelletkuellina.
Mulla oli työpöydällä ruutupaperi, johon listailin näitä hienouksia. Nauratti, että joku kerta kyllä vedän pokkana sieltä johonkin virkkeeseen. Mutta jäi tekemättä, ehkä joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivistys-sanat
Kuinka moni oikeasti tietää mitä mikäkin sana oikeasti tarkoittaa?
Heh. Minä käytän useastikin "vääriä" sivistyssanoja puheessani katsoakseni, ovatko kuulijat hereillä.
Monesti Darvinin ejakulaatioteoria on mennyt läpi samoin obduktioliesien paremmuus kaasuliesiin nähden. Myös nykyisin käyttämäni ilmaus laumaidentiteetistä tai lauma-annuiteetistsa saa monet pitämään minua intelletkuellina.
Jaa. Mä pidän sua mielessäni vähän tyhmänä tai ajattelen sun päästävän suustasi freudilaisia lipsahduksia, mutten halua nolata muiden edessä.
Markkina-arvo (kun etsitään parisuhdetta).