Kerätään tähän ketjuun ÄRSYTTÄVIÄ TRENDISANOJA/SANONTOJA
Nämä nyt tulee ainakin mieleen: milleniaali tunteiden sanoittaminen rajapinta tulokulma
Kommentit (1313)
Loppupeleissä. Jos ei ole kyse palloilusarjojen ratkaisupeleistä.
Tämä on niin pitkä ketju, että tämä saattaa olla jo mainittu...
Itseäni ärsyttää suunnattomasti kun joku sanoo ”abouttiarallaa”. Oman kokemuksen mukaan sanonta on useimmiten myyntitykki-miesten käytössä.
Artesaani-sitä ja artessani-tätä.
Ärsytti Fazerin sinisen mainos ISOSSA KUVASSA
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan
Kuunnelkaapas teine tai muiden teinintasoisten puhetta: joka toinen sana on tavallaan.
Tämän aikuistuneempi versio on "ikään kuin". Kun on vähän jo oltu itsetutkiskelun polulla ja silti täytesanat hiipii lauseisiin.
Speksit -sanalla elvistely-- arrgh en vain voi sietää kun joku käyttää tuota sanaa.
Myyjien käyttämä "jess"
Hiilinielu
Kielinainen
Huutista
Some
Scrollata
Makkispekkikset
😷🤧🤮🤮🤮
Ei sanonta, vaan ele:
Puhutaan "sitaateissa": Koukistellaan molempien korvien vieressä molempien käsien etu-ja keskisormea ja virnistellään tietäväisesti ja pilkallisesti.
Tyhmää ja juppimaisen ylenkatsovaa.
Sivistys-sanat
Kuinka moni oikeasti tietää mitä mikäkin sana oikeasti tarkoittaa?
Larppaa. Siinä mielessä siis, että joku esittää olevansa jotain mitä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Sivistys-sanat
Heh. Minä käytän useastikin "vääriä" sivistyssanoja puheessani katsoakseni, ovatko kuulijat hereillä.
Monesti Darvinin ejakulaatioteoria on mennyt läpi samoin obduktioliesien paremmuus kaasuliesiin nähden. Myös nykyisin käyttämäni ilmaus laumaidentiteetistä tai lauma-annuiteetistsa saa monet pitämään minua intelletkuellina.
Nuoret kommentoi kaikkeen "sepä" tai "jep", mikä on tarttunut vähän vanhemmillekin.
Ei vielä ärsytä hirveesti koska nämä sanat ovat kuitenkin positiivisia ja parempia kuin pelkkä hiljaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivistys-sanat
Heh. Minä käytän useastikin "vääriä" sivistyssanoja puheessani katsoakseni, ovatko kuulijat hereillä.
Monesti Darvinin ejakulaatioteoria on mennyt läpi samoin obduktioliesien paremmuus kaasuliesiin nähden. Myös nykyisin käyttämäni ilmaus laumaidentiteetistä tai lauma-annuiteetistsa saa monet pitämään minua intelletkuellina.
Moitin tuossa kerran persuja kefalokaudaaleiksi ja sain silakka-rasmuslaisilta kumppaneilta hyväksyvää ymmärrystä ja kutsuessani Riikka Purraa hypofagiseksi rotaksi, repesi yleinen riemu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivistys-sanat
Monesti Darvinin ejakulaatioteoria on mennyt läpi samoin obduktioliesien paremmuus kaasuliesiin nähden. Myös nykyisin käyttämäni ilmaus laumaidentiteetistä tai lauma-annuiteetistsa saa monet pitämään minua intelletkuellina.Moitin tuossa kerran persuja kefalokaudaaleiksi ja sain silakka-rasmuslaisilta kumppaneilta hyväksyvää ymmärrystä ja kutsuessani Riikka Purraa hypofagiseksi rotaksi, repesi yleinen riemu.
Jäätävä kuitti!
Hoitopolku. Koulupolku. Argh!!!
Herutus, vaikka taitaa olla jo vähän passé
Jäätävä kuitti
Joku repesi
Terde
Minua ärsyttää kaikki ilmaisut, jotka on selvästi harjoiteltu tai toisilta opittu eivätkä tule spontaanisti omasta persoonasta käsin.