Mitä tein väärin, kun pyysin treffeille? Nyt mies on tod vihamielinen.
Olin muuttanut hiljattain erään miehen naapuriin. Minulla on 2 lasta ed liitosta ja en todellakaan etsinyt suhdetta, vaan halusin rakentaa itselleni uuden arjen ja elämän lasten kanssa. Mies on lapseton ja nuorempi. Hän hymyili ja yritti tulla monesti juttusille ja hakeutui seuraan. Hän myös usein tuli parvekkeeni alle mukamas tekemään jotain. Juteltiin niitä näitä mukavia.
Yh:na arki on hyvin kiireistä joten kovin usein ei minulla ole vapaata aikaa istuskella. Mutta aina kun olin pihalla lasten kanssa tai yksin, mies ilmestyi pihalle myös. Tätä jatkui yli puoli vuotta vuotta. Hymyilimme aina toisillemme ja vaihdoimme muutaman sanan. Ehdin jo ihastuakin. Yhtenä päivänä sitten rohkaisin sitten itseni ja tiputin hänen postiluukustaan viestin, jossa pyysin häntä treffeille.
Vastauksena tuli tosi ilkeä viesti, joka suurin piirtein meni näin "et kai oikeasti pyydä minua treffeille, haluan olla rauhassa....". Menin ihan hämilleni. En tosiaankaan odottanut ivallista ja niin ilkeää viestiä. En enää uskaltanut mennä hänen kanssaan yhtä aikaa pihalle.
Seuraavat puoli vuotta hymyilin ja tervehdin pikaisesti nähdessämme. En jäänyt enää juttelemaan. Olin loukkaantunut ja hävetti ihan kauheasti, miten saatoin olla niin tyhmä, että menin ihastumaan.
Eilen kuitenkin törmäsin häneen pihalla ja jouduimme vaihtamaan muutaman sanan. Ajattelin, että aika on tehnyt tehtävänsä ja voisimme olla kohteliaita toisillemme, mutta hän oli edelleen tosi tyly ja inhottava. Tuijotti vihaisesti vaan suoraan ja sanoi ettei aio auttaa minua.
Nyt olen kuin puulla päähän lyöty. Miksi hän on edelleen niin vihamielinen minulle? Yritän moikata ohimennessä, mutta hän vaan tuijottaa vihamielisesti. Miksi mies toimii näin? Mitä olen tehnyt väärin? Luulin että meidän välinen asiamme olisi jo mennyt ja elämä jatkuisi. Hänen vihamielinen käytöksensä alkaa jo olla pelottavaa ja häiritsee arkeani, kun joudun varomaan häntä jatkuvasti.
Kommentit (85)
Mies halusi sinusta a-luokkaa olevan naapurin. Treffikutsusi meni pilaamaan miehen suunnitelman, ja sinä muistutat häntä pilalle menneestä ajatuksesta joka kerran kun näette toisenne. Olisi parempi jos ette asuisi enää toistenne lähellä jolloin mies voi unohtaa sinut ja episodinne.
- Mies
Tuohon ulkonäkö asiaan: olen mielestäni viehättävä nainen, aina on löytynyt juttuseuraa miehistä ja onpa sanottu kauniiksikin useammin kuin kerran. Ehkä meikittömänä en ole kovinkaan erikoisen näköinen. Tämä mies on minun silmiin komea ja hoikka.
En oikein ymmärrä, miksi olisin hänen alapuolellaan, koska minulla on 2 lasta. Lapset on hyvin kasvatettu ja meillä menee kivasti. Touhutaan paljon yhdessä ja rakastan lapsiani yli kaiken ja se varmasti näkyy.
Jos itse näkisin miehen päivästä toiseen pitävän hyvää huolta lapsistaan, ihastuisin ihan jo pelkästään siihen!! Ehkä itse mieluummin ottaisinkin sellaisen miehen jolla on jo lapsia, koska silloin näkisin, millainen mies hän oikeasti on. Eli osaako huolehtia muista vai onko vaan itsekäs mörökölli, joka ajattelee vaan itseään ja omaa napaansa.
Tepa80 kirjoitti:
Jos mies on ilman paitaa minun ikkunani alla ja tuijottaa suoraan silmiin ja hymyilee, niin kyllä se signaali aika suora on. Olen yrittänyt olla neutraalisti nyt jo aika pitkään ja vihamielisyys vaan jatkuu. Viimeksi meinasin jo kysyä että mitä olen tehnyt näin väärin. Tilanne on kiusallinen ja jännittynyt.
Näin miehenäkään en voi ymmärtää. Onhan tuo ihan selvä merkki kiinnostuksesta. En voi selittää käytöstä, kun en sitä ymmärrä.
Tepa80 kirjoitti:
Jos mies on ilman paitaa minun ikkunani alla ja tuijottaa suoraan silmiin ja hymyilee, niin kyllä se signaali aika suora on. Olen yrittänyt olla neutraalisti nyt jo aika pitkään ja vihamielisyys vaan jatkuu. Viimeksi meinasin jo kysyä että mitä olen tehnyt näin väärin. Tilanne on kiusallinen ja jännittynyt.
Juu, on signaali ettei ole ihan kaikki muumit laaksossa tällä miehellä. Tuntemattoman ihmisen parvekkeen läheisyyteen tulee ilman paitaa virnuilemaan. Pysy erossa ap!
AP:n naapuri: