Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tein väärin, kun pyysin treffeille? Nyt mies on tod vihamielinen.

Tepa80
03.02.2020 |

Olin muuttanut hiljattain erään miehen naapuriin. Minulla on 2 lasta ed liitosta ja en todellakaan etsinyt suhdetta, vaan halusin rakentaa itselleni uuden arjen ja elämän lasten kanssa. Mies on lapseton ja nuorempi. Hän hymyili ja yritti tulla monesti juttusille ja hakeutui seuraan. Hän myös usein tuli parvekkeeni alle mukamas tekemään jotain. Juteltiin niitä näitä mukavia.
Yh:na arki on hyvin kiireistä joten kovin usein ei minulla ole vapaata aikaa istuskella. Mutta aina kun olin pihalla lasten kanssa tai yksin, mies ilmestyi pihalle myös. Tätä jatkui yli puoli vuotta vuotta. Hymyilimme aina toisillemme ja vaihdoimme muutaman sanan. Ehdin jo ihastuakin. Yhtenä päivänä sitten rohkaisin sitten itseni ja tiputin hänen postiluukustaan viestin, jossa pyysin häntä treffeille.
Vastauksena tuli tosi ilkeä viesti, joka suurin piirtein meni näin "et kai oikeasti pyydä minua treffeille, haluan olla rauhassa....". Menin ihan hämilleni. En tosiaankaan odottanut ivallista ja niin ilkeää viestiä. En enää uskaltanut mennä hänen kanssaan yhtä aikaa pihalle.
Seuraavat puoli vuotta hymyilin ja tervehdin pikaisesti nähdessämme. En jäänyt enää juttelemaan. Olin loukkaantunut ja hävetti ihan kauheasti, miten saatoin olla niin tyhmä, että menin ihastumaan.
Eilen kuitenkin törmäsin häneen pihalla ja jouduimme vaihtamaan muutaman sanan. Ajattelin, että aika on tehnyt tehtävänsä ja voisimme olla kohteliaita toisillemme, mutta hän oli edelleen tosi tyly ja inhottava. Tuijotti vihaisesti vaan suoraan ja sanoi ettei aio auttaa minua.
Nyt olen kuin puulla päähän lyöty. Miksi hän on edelleen niin vihamielinen minulle? Yritän moikata ohimennessä, mutta hän vaan tuijottaa vihamielisesti. Miksi mies toimii näin? Mitä olen tehnyt väärin? Luulin että meidän välinen asiamme olisi jo mennyt ja elämä jatkuisi. Hänen vihamielinen käytöksensä alkaa jo olla pelottavaa ja häiritsee arkeani, kun joudun varomaan häntä jatkuvasti.

Kommentit (85)

Vierailija
61/85 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n naapuri on joku av-vässykkä joka odottelee että hänen naapurikseen muuttaa joku 18 v fitnessmissi. Sitten hän suuttuu kun tavallisempi nainen kiinnostuu hänestä.

Suurin osa miehistä elää jossain aivan kummallisissa fantasioissa millaiset naiset saavat heitä lähestyä. Ja sittten he viettävätkin illat täällä naisia parjaamassa.

Hävettäää ap:n naapurin puolesta kuinka jun tti tämä mies on.

Ei tarvitse olla 18v fitnessmissi. Mulle ainakin riittäisi 25-33v hoikan sporttinen perusnätti nainen. Sellaisen lähestyminen olisi suotavaa.

Tulkkaus miehen kielestä suomeen.

"Mulle riittäisi" = oikeasti haluaisin vielä nuoremman ja seksikkäämmän, mutta on pakko hyväksyä JOTAIN rajaa

"25-33 v" = olen itse 50 v mutta oman ikäiset naiset ovat liian vanhan näköisiä

"hoikan sporttinen" = olen itse sohvaperuna, mutta tykkään runkata fitness-kuvia katsellessa, ja haluan saman näköisen naisen

"perusnätti" = semmoinen mallin näköinen ois kiva

Jos sulla ei ole tällaista naista, niin siihen on jokin syy. Todennäköisesti olet ei-komea itse, tai sitten sulla on paska luonne. Kommenttien perusteella epäilen jälkimmäistä, mutta voi olla että myös molemmat.

Vierailija
62/85 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman paitaa keikistely ja tuijottelu kuulostaa oudon miehen hommilta. Sitten ei voi muuta odottaa kuin outoa käytöstä jatkossa.

Jos ei olisi tota kohtaa ollut, niin olisin veikannut, että tämä mies ei ollut sinusta kiinnostunut vaan tulkitsit hänen ystävällisyytensä väärin. Sinä itse edustit hänelle ehkä jotain kauan kaivattua tätiä tai äitihahmoa. Ei voi tietää. Ihmisillä on tällaisia erikoisia ajatuksia ja tulkintoja. Ehkä hän toivoi, että välillenne kehittyisi platoninen ystävyys.  Sitten järkyttyi kovasti, kun sinulla olikin jotain muuta mielessä. Suomalaiset miehet (jotkut!) ovat erittäin huonoja näissä tilanteissa ja ottavat sen juuri noin, verisenä loukkauksena. "Kuinka sinä surkea olento kuvittelit, että niin hieno urho kuin minä voisin olla sinusta kiinnostunut." Tähän olen joskus itsekin törmännyt. Ulkomailla kun asuin, niin siellä ei ollut samaa, vaan miehet osasi antaa pakit yhtä luontevasti kun naiset. Paitsi jotkut lapselliset Itä-Eurooppalaiset eivät osanneet ja saattoivat juuri noin suhtautua, että nythän minulle nauretaan kun tuollainen luulee saavansa minut. Joillakin miehillä yh-äiteys voi olla turn off ja naisen vanhempi ikä. Kaikki viittaa siihen, että on tällainen epäkypsä mies kyseessä. Mutta toi paidatta liehittely taas viittaa siihen, että hän on vähän seko. Yök, miten sellaiseen ihastuit?! Vaikka olisi kuinka komea ja kiva juttukaveri, niin kyllä siinä vaiheessa pitäis hälytyskellot soida kun stalkkaa sua paidatta ikkunan alla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/85 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellinen mies, huonot käytöstavat. Lopeta mietimästä kokomaa pikkupoikaa, ei tuollaiseen kannata ajatuksia enää uhrata. Vaikea kuvitella, että normaali, aikuinen ja tasapainoinen mies käyttäytyisi noin.

Vierailija
64/85 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se heppu olikin kiinnostunut lapsistasi.

Joka tapauksessa sen verran outo kaveri että pysyisin kaukana.

Vierailija
65/85 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, tulee Pulkkinen mieleen naapurista joka ilman paitaa tuppautuu juttusille 😂

Ap oliko ton oikeanpuoleisen näköinen ?

https://images.cdn.yle.fi/image/upload/w_1000,h_1000,c_fill,g_face/w_32…

Vierailija
66/85 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain samaa noissa taitaa olla :) 

Tänään törmäsin mieheen jälleen. Hyvin vaikeaa ohittaa ihminen ilman katsekontaktia tai tervehtimistä, kun hän tulee kapeassa rappukäytävässä vastaan. Ja olen kai opetettu siihen että pitää olla edes jollain lailla kohtelias, joten nyökkäsin ja katsoin miestä. Eipä tullut vastausta. Kyllä tässä pitää muuttoa miettiä jo. 

Vierailija
67/85 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän kyseessä voi olla myös se, että oli oikeasti kiinnostunut, mutta meni pupu pöksyyn niin kuin aina naisten kanssa. Tuot hänelle mieleen hänen oman epäonnistumisensa, joka tuskin on ainoa laatuaan. Nyt hän projisoi sinuun kaikki huonot ominaisuudet ja itseinhonsa.

Vierailija
68/85 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni on käynyt niin, että ensin tultiin työparin kanssa loistavasti toimeen ja kun Jotkin työpaikan pippalot tulivat eteen enkä sitten osallistunutkaan niihin (vaikka oli yhdessä tarkoitus mennä), käytös muuttui todella veemäiseksi. Loukkaantuiko niin pahasti? Mitähän oletti tapahtuvan jos olisimme yhdessä menneet? Itse olisin jatkanut samalla hyvällä hengellä enkä ymmärtänyt yhtään käytöksen muutosta.

Vierailija
69/85 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nro 1 jatkaa, että olisipa todella hyvä kuulla miesten näkemyksiä aloittajan asiaan.

Tässä miehen näkökulma: joko aloitus on provo, asiaa on ”väritetty”, tai ko. mies on sekopää jonka kanssa ei kannata olla minkäänlaisessa kanssakäymisessä.

Samaa mietin, että mies epävakaa sekopää. Hyvä vaan, ettet aloittanut suhdetta. Ja asennetta peliin, ala käyttätyy jäätävän välinpitämättömästi. Älä luiki karkuun vaan ignooraa koko äijä.

Vierailija
70/85 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiriintyneeltä vaikuttaa. Miksi enää edes vilkaiset häntä? Elä elämääsi ja unohda koko tyyppi.

Vierailija
71/85 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa mietin toisin päin: kenelle suuttuisin, jos hän yrittäisi iskeä? Jollekin paljon vanhemmalle, joka ei kiinnostaisi yhtään. Sellaiselle, jolle olisin ollut normaalisti ystävällinen, ja joka olisi käsittänyt sen väärin.

En enää ikinä uskaltaisi olla ystävällinen. Itse asiassa työpaikalla vastaava tilanne, eli minut tulkittiin väärin ja luultiin että olen kiinnostunut. No en todellakaan ole.

Vierailija
72/85 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä sanon sen että hän haluaa olla vain kaveri ja hän otti siitä nokkiinsa kun yritit "iskeä" häntä.

Se miksi hän niin kovin vihainen on niin siitä en kyllä tiedä, ehkä et ollut tarpeeksi kaunis hänelle ja hän loukkaantui siitä?

On monia miehiä ketkä haluaa olla ystäviä naisten kanssa eikä mitään muuta.

Vierailija
73/85 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei halua treffeille, koska hän on pihi ja syö ja juo aina kotona. Elamentary.

Vierailija
74/85 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitä onneasi, ettet joutunut tuollaisen kanssa suhteeseen!

Mutta touhusta tuli mieleen, että tässä on taas tulkittu viestejä flirttailuksi (paidattomuus on joillekin miehille etenkin oman talon pihalla ihan normiolotila) ja ne onkin olleet ihan viatonta kommunikointia naapurin kanssa. Mutta parempi näin!

Vierailija
75/85 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos mies oli vielä flirttaillessa sinkku, muuta sattumoisin oli juuri tavannut toisen ennen kuin pyysit treffeille? Ja hänellä ei ole käytöstapoja, joten ei osannut sanoa sinulle kohteliaasti ei.

Vierailija
76/85 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n naapuri on joku av-vässykkä joka odottelee että hänen naapurikseen muuttaa joku 18 v fitnessmissi. Sitten hän suuttuu kun tavallisempi nainen kiinnostuu hänestä.

Suurin osa miehistä elää jossain aivan kummallisissa fantasioissa millaiset naiset saavat heitä lähestyä. Ja sittten he viettävätkin illat täällä naisia parjaamassa.

Hävettäää ap:n naapurin puolesta kuinka jun tti tämä mies on.

Ei tarvitse olla 18v fitnessmissi. Mulle ainakin riittäisi 25-33v hoikan sporttinen perusnätti nainen. Sellaisen lähestyminen olisi suotavaa.

Jos saan tietää miehen harrastavan tällä palstalla kommentointia tai aloituksia, on se totaalinen turn off. Oikeat miehet eivät vietä aikaa vauva.fissä. En ihmettele naisettomuutta.

Vierailija
77/85 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda koko juttu. Ja kävele ukon ohi moikkaamatta. Jätä hänet kokonaan rauhaan.

Äläkä muuta moisen ukkelin takia.

Älä vaan mene mitään kyselemään äijältä!

Vierailija
78/85 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä sanon sen että hän haluaa olla vain kaveri ja hän otti siitä nokkiinsa kun yritit "iskeä" häntä.

Se miksi hän niin kovin vihainen on niin siitä en kyllä tiedä, ehkä et ollut tarpeeksi kaunis hänelle ja hän loukkaantui siitä?

On monia miehiä ketkä haluaa olla ystäviä naisten kanssa eikä mitään muuta.

Ai kekkuloimalla ilman paitaa ikkunan alla? Juu BFF

Vierailija
79/85 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Mä olen nainen ja joskus myös suuttunut miehelle, joka tehnyt aloitteen.

Mies oli yli 20 vuotta minua vanhempi ja ei tippaakaan viehättävä. Oli niin kaukana siitä miestyypistä, josta voisin kuvitella kiinnostuvani, että jotenkin luulin voivani turvallisesti ( eli ilman riskiä että luulee mun olevan kiinnostunut) olla tuttavallinen.

Koin sen treffipyynnön loukkauksena.

Vierailija
80/85 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ap esimerkkikuvia minkä näköisiä olette.

Jos olet hoikka ja perusnätti, niin jos naapurinmies ei sinua panisi, on hän homo.

M39