Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tein väärin, kun pyysin treffeille? Nyt mies on tod vihamielinen.

Tepa80
03.02.2020 |

Olin muuttanut hiljattain erään miehen naapuriin. Minulla on 2 lasta ed liitosta ja en todellakaan etsinyt suhdetta, vaan halusin rakentaa itselleni uuden arjen ja elämän lasten kanssa. Mies on lapseton ja nuorempi. Hän hymyili ja yritti tulla monesti juttusille ja hakeutui seuraan. Hän myös usein tuli parvekkeeni alle mukamas tekemään jotain. Juteltiin niitä näitä mukavia.
Yh:na arki on hyvin kiireistä joten kovin usein ei minulla ole vapaata aikaa istuskella. Mutta aina kun olin pihalla lasten kanssa tai yksin, mies ilmestyi pihalle myös. Tätä jatkui yli puoli vuotta vuotta. Hymyilimme aina toisillemme ja vaihdoimme muutaman sanan. Ehdin jo ihastuakin. Yhtenä päivänä sitten rohkaisin sitten itseni ja tiputin hänen postiluukustaan viestin, jossa pyysin häntä treffeille.
Vastauksena tuli tosi ilkeä viesti, joka suurin piirtein meni näin "et kai oikeasti pyydä minua treffeille, haluan olla rauhassa....". Menin ihan hämilleni. En tosiaankaan odottanut ivallista ja niin ilkeää viestiä. En enää uskaltanut mennä hänen kanssaan yhtä aikaa pihalle.
Seuraavat puoli vuotta hymyilin ja tervehdin pikaisesti nähdessämme. En jäänyt enää juttelemaan. Olin loukkaantunut ja hävetti ihan kauheasti, miten saatoin olla niin tyhmä, että menin ihastumaan.
Eilen kuitenkin törmäsin häneen pihalla ja jouduimme vaihtamaan muutaman sanan. Ajattelin, että aika on tehnyt tehtävänsä ja voisimme olla kohteliaita toisillemme, mutta hän oli edelleen tosi tyly ja inhottava. Tuijotti vihaisesti vaan suoraan ja sanoi ettei aio auttaa minua.
Nyt olen kuin puulla päähän lyöty. Miksi hän on edelleen niin vihamielinen minulle? Yritän moikata ohimennessä, mutta hän vaan tuijottaa vihamielisesti. Miksi mies toimii näin? Mitä olen tehnyt väärin? Luulin että meidän välinen asiamme olisi jo mennyt ja elämä jatkuisi. Hänen vihamielinen käytöksensä alkaa jo olla pelottavaa ja häiritsee arkeani, kun joudun varomaan häntä jatkuvasti.

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoista että sama ketju on aloitettu myös suom24 sinkut palstalle.

Mutta jos aloitus on aito niin luulisin että miestä ärsyttää että hänestä kiinnostui itseään matalampitasoinen nainen, hän ottaa sen ikään kuin loukkauksena.

Pakko myöntää että jos esimerkiksi epäviehättävä ylipainoinen nainen tekee mulle aloitteen niin kyllä se tuntuu loukkaavalta. Ajattelen että miksi hän luulee omaavansa minkäänlaisia mahdollisuuksia.

Pakko myöntää että naisena ajattelen vähän samoin joka kerta, kun itseäni 20 vuotta vanhempi mies osoittaa kiinnostusta. Miksi he ajattelevat omaavansa minkäänlaisia mahdollisuuksia. Samaan aikaan kuitenkin pakko vähän jopa ihailla. Mistä ihmeestä he saavat loppumattoman itsevarmuutensa?

Vierailija
22/85 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurit on suoraan helvetistä. Burn in hell!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nro 1 jatkaa, että olisipa todella hyvä kuulla miesten näkemyksiä aloittajan asiaan.

Tässä miehen näkökulma: joko aloitus on provo, asiaa on ”väritetty”, tai ko. mies on sekopää jonka kanssa ei kannata olla minkäänlaisessa kanssakäymisessä.

Tätä minäkin ihmettelen. Maininta tarinan miehen vanhempien asemasta toi elävästi mieleen satutädin joka kirjoitteli "kovassa asemassa" olevasta miesystävästään.

Vierailija
24/85 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin pakko myös jatkaa, että kohtelias olen aina osannut olla vaikka lähestyminen olisikin epätoivottu. -21

Vierailija
25/85 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin outo tapaus! Yritän nyt jotain arvailla.

Muistatko ihan tarkkaan, mitä siinä viestissäsi luki? Jos siihen aivan vahingossa tuli jotain, jonka olisi voinut tulkita solvaukseksi, ehkä viittaukseksi johonkin miehen kannalta noloon asiaan, josta et oikeasti tiedä mitään, mutta mies oli itsekseen pohtinut, mahdatko tietää? (Ihan esimerkkinä: kirjoitit "otatko minut kanssasi ulos?". Reaktio: " Se törkeä eukko on tosiaan tonkinut ulosottoon menneet velkani selville - ja nyt vääntää veistä haavassa törkeällä sanaleikillä!")

Puhuitko kenellekään kolmannelle ihmiselle, että olit viestilappua laittamassa? Olisiko tuo kolmas jostain syystä yrittänyt sabotoida jutun sinua panettelemalla? Jos se mies uskoi jotain ilkeitä valheita, jotka kuuli samana päivänä siltä sabotoijalta?

Jos se mies on oikeasti varattu, ja luuli tehneensä asian selväksi, mutta viesti ei ollut mennyt perille? Ja kun vaimonsa asuu työnsä takia eri paikkakunnalla, missä mies käy välillä tapaamassa, et ole sitä vaimoa ole nähnyt.

Jos ne aiemmat ystävällisyyden osoitukset olivat vain normaalia kanssakäymistä, ja sitten perässä tuli täysin yllättävä kirjallinen treffikutsu, niin ei siitä kyllä luulisi kenenkään suuttuvan. Pelkästään luulisi saajan ällistyvän, ehkä huvittuvankin.

Olen varma, että jos se mies kirjoittaisi samasta tapauksesta, juttu olisi ihan toisenlainen.

Terv mies

Vierailija
26/85 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ei sulla mitään naapuria ole.

Vierailija
27/85 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos aloitus on aito niin luulisin että miestä ärsyttää että hänestä kiinnostui itseään matalampitasoinen nainen, hän ottaa sen ikään kuin loukkauksena.

Pakko myöntää että jos esimerkiksi epäviehättävä ylipainoinen nainen tekee mulle aloitteen niin kyllä se tuntuu loukkaavalta. Ajattelen että miksi hän luulee omaavansa minkäänlaisia mahdollisuuksia.

Mikä ihmeen alempitasoinen. Tässä ei ole kerrottu ulkonäöstä mitä'än.

Ja miten sua lähestyy yhtään kukaan kun olet noin ilkeä. Tietäisit vaan kuinka usein vanhat ja ylipainoiset miehet lähestyvät naisia. Ja luulevat kylllä että on mahdollisuuksia.

Vierailija
28/85 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekö siinä loukkaa, että alat epäillä, oletko sittenkään itse niin viehättävä kuin kuvittelet olevasi? Vai se, että nainen pitää sinua vähemmän pinnallisena?

Vierailija
29/85 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies toimi aivan normaalilla tavalla sellaista naista kohtaan, joka tyrkyttää itseään. 

Kahden lapsen yh-äiti on epätoivottu kumppani samanikäisillekin miehille, saati sitten nuoremmille miehille.

Tuo mies olisi saattaanut olla kiva puhekaveri pihalla, mutta ap pilasi kaikein itse, ehdottamalla treffejä.

On sataprosenttisen varmaa, että jos mies todella haluaa treffailla, hän ehdottaa treffejä naiselle.

Vierailija
30/85 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joka ikinen nainen kuvittelee olevansa maapallon keskipiste ja palkinto jokaiselle maapallon miehelle?

Aloituksesta puuttuu paljon sitä oleellista tietoa, ja näitä hourupäisiä naisia maailmassa riittää.

Vierailija
31/85 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö naisten aina juosta miesten perässä?

Miehenä annan neuvon, sellaista naista ei kukaan mies arvosta, joka näyttää liian helpolta saatavalta.

Vierailija
32/85 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä enää moikkaile äläkä ota katsekontaktia. MIten hän oikein on uhkaava? Älä sano sanaakaan hänelle ja käännä katseesi pois. Jos hyökkää kimppuun se on poliisiasia.

Vierailija
33/85 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se yksi Tinder-tilastohullukin kerää pelkkiä matcheja? Sillä ei kantti muuhun riitä. On sellainen "pitäkää tunkkinne"-asenne. Defensiivinen jo etukäteen.

Vierailija
34/85 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on minua 5 vuotta nuorempi. Olen sopusuhtainen ja kauniiksikin sanottu nainen. Tämä mies tuli ikkunani alle ilman paitaa flirttailemaan. Siitä oli vaikea ymmärtää väärin. Olin kerran parkkipaikalla vaihtamassa renkaita autooni, kun hän tuli ILMAN paitaa viereen tuijottamaan.

Yritin alussa jopa vältellä häntä, koska hänen tuijotuksensa on aika kiusallista, mutta hän oli aika sinnikäs ja viimein hymyilin hänelle ja jäin juttelemaan. Hän on tässä ollut se aloittellinen. Myönnän kyllä että olen omalla pihallani tehnyt pihatöitä ja olen moikkaillut ja kysellyt kuulumisia ja kertonut että asun tässä lasteni kanssa jne. Treffikutsulla ajattelin, että kysymällä suoraan, selvitän hänen aikomuksensa. Koska jos hän ei ole tosissaan (kuten kävikin ilmi), se selviää näin hyvin pian. Ja näin kävikin. Ja jätin ystävällisesti asian siihen ja jatkoin edelleen tervehtimistä, mutta välttelin häntä tämän jälkeen. Se on varmaan aika normaalia, jos saa pakit. Ja tämä tarina on ihan tosi. 

Vierailija
35/85 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n naapuri on joku av-vässykkä joka odottelee että hänen naapurikseen muuttaa joku 18 v fitnessmissi. Sitten hän suuttuu kun tavallisempi nainen kiinnostuu hänestä.

Suurin osa miehistä elää jossain aivan kummallisissa fantasioissa millaiset naiset saavat heitä lähestyä. Ja sittten he viettävätkin illat täällä naisia parjaamassa.

Hävettäää ap:n naapurin puolesta kuinka jun tti tämä mies on.

Vierailija
36/85 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hyvänen aika, eikö aikuinen ihminen eli sinä osaa kysyä häneltä että mistä tällainen käyttäytyminen sinua kohtaan johtuu?

Jos tosiaan olet ymmärtänyt hänet väärin ja treffeille kysynyt niin onpa kauheaa! Se mieshän on aivoton idiootti, kun ei osaa asiaa kuitata nätisti ettei ole kiinnostunut siinä mielessä seurastasi vaan ollut ihan kaverimielessä kanssasi tekemisissä.

Vierailija
37/85 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan halus saalistaa.

Vierailija
38/85 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies toimi aivan normaalilla tavalla sellaista naista kohtaan, joka tyrkyttää itseään. 

Kahden lapsen yh-äiti on epätoivottu kumppani samanikäisillekin miehille, saati sitten nuoremmille miehille.

Tuo mies olisi saattaanut olla kiva puhekaveri pihalla, mutta ap pilasi kaikein itse, ehdottamalla treffejä.

On sataprosenttisen varmaa, että jos mies todella haluaa treffailla, hän ehdottaa treffejä naiselle.

Ei välttämättä pyydä - monia ujostuttaa, vaikka sitä ei päältäpäin huomaa.

Harva mies torjuu ystävällisen mutta ei-toivotun lähestymisen vihamielisesti.

Vierailija
39/85 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n naapuri on joku av-vässykkä joka odottelee että hänen naapurikseen muuttaa joku 18 v fitnessmissi. Sitten hän suuttuu kun tavallisempi nainen kiinnostuu hänestä.

Suurin osa miehistä elää jossain aivan kummallisissa fantasioissa millaiset naiset saavat heitä lähestyä. Ja sittten he viettävätkin illat täällä naisia parjaamassa.

Hävettäää ap:n naapurin puolesta kuinka jun tti tämä mies on.

Ei tarvitse olla 18v fitnessmissi. Mulle ainakin riittäisi 25-33v hoikan sporttinen perusnätti nainen. Sellaisen lähestyminen olisi suotavaa.

Vierailija
40/85 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen alempitasoinen. Tässä ei ole kerrottu ulkonäöstä mitä'än.

Ja miten sua lähestyy yhtään kukaan kun olet noin ilkeä. Tietäisit vaan kuinka usein vanhat ja ylipainoiset miehet lähestyvät naisia. Ja luulevat kylllä että on mahdollisuuksia.

Jos nainen on 5 vuotta vanhempi ja hänellä on 2 lasta niin hän on 100% miehen tason alapuolella.