Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Humalaiset naiset ravintolassa

Vierailija
03.02.2020 |

Tuli viikonloppuna käytyä elävää musiikkia tarjoavassa suositussa ravintolassa ja nähtyä kuinka suomalaiset humalaiset naiset sekoilivat. Samaan pöytään tuli istumaan nainen, joka oli aivan turvat. Vähän aikaa pöydässä istuttuaan kertoi lähtevänsä ostamaan juomaa. Palasi pian tuntemattoman miehen kanssa, joka oli ostanut naiselle kahvin, koska ilmeisesti naiselle ei oltu myyty alkoholia. Kohta nainen pyysi minua ajamaan kahvin tarjonneen miehen pois pöydästämme, mutta kerroin naiselle, että itsehän hän oli miehen siihen kutsunut, joten saa itse ajaa miehen pois, jos niin haluaa. Mies ilmeisesti kuuli keskustelumme osittain, koska ilmoitti, että lähtee kohta pois ravintolasta. Seuraavaksi nainen pyysi minua varjelemaan häntä vieruspöydän miehiltä, vaikka itse katseli heitä ja oli tyrkyllä. Ennen kuin ehdin sanoa mitään, nainen nousi pöydästä ja meni kaulailemaan näitä miehiä ja tanssahteli heistä toisen kanssa pöytien välissä. Sitten nainen palasi pöytään ja vaati minua tanssimaan kanssaan, mutta siihen en suostunut, koska en halunnut nolata itseäni. Sitä paitsi kyseisessä ravintolassa ei edes ole tanssilattiaa. Nainen puristeli myös jalkaani ja teki välillä suutelueleitä, välillä otti kädestäni kiinni ja alkoi kysellä, missä asun. Vastailin naiselle kohteliaasti, mutta pidättyväisesti, koska minulla on huonoja kokemuksia näistä pelti kiinni olevista naisista. Kun nainen oli rauhoittunut hieman, nousin pöydästä ja pyysin naista pitämään paikkaa sillä välin, kun käyn ostamassa itselleni uuden juoman. Kun palasin pöytään, nainen yritti estää minua istumasta paikalleni, koska ei omien sanojensa mukaan muistanut, että istuin siinä. Jonkin aikaa istuttuaan ilmoitti sitten lähtevänsä käymään wc:ssä. Jonkin ajan kuluttua nainen palasi mukanaan uusi mies ja uusi juoma kädessään, tällä kertaa vesilasi, sillä hänelle ei ilmeisesti edelleenkään myyty alkoholia. Jonkun aikaa kiehnättyään löytämänsä miehen kanssa palasi pöytään istumaan, mutta malttoi taas mielensä vain hetken aikaa, kun alkoi taas kärttää minua tanssimaan. Kun en suostunut nainen nousi pöydästä sen viereen ja alkoi tanssia kädet kohotettuina jonkinlaista soidintanssia, joka näytti naurattavan muita ravintolassa olleita naisia, jotka sen näkivät. Välillä nainen kumartui puoleeni ja kysyi minulta et sä tajua? Ilmeisesti minun olisi pitänyt tässä vaiheessa korjata hedelmä pois, mutta kokemuksesta tiedän, että näistä hedelmistä ei ole muuta kuin harmia, joten sanoin naiselle, että jätän väliin ja poistuin wc:hen. Kun tulin takaisin, nainen oli lähtenyt pöydästä ja pystyin viimein keskittymään rauhassa bändin esiintymiseen.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävit suomalaisessa ravintolassa ja näit humalaisia ihmisiä. Olipa ihme ja kumma.

Vierailija
2/48 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"... nähtyä kuinka suomalaiset humalaiset naiset sekoilivat."

Sitten kuitenkin oli kyseessä vainl yksi nainen. Näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävit suomalaisessa ravintolassa ja näit humalaisia ihmisiä. Olipa ihme ja kumma.

Sinäkö se olitkin. Ai kun kiva. Nyt sait lukea mammapalstalta, mitä et itse muista.

Vierailija
4/48 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siellä tanssilattia.

Vierailija
5/48 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sait jutun kerrottavaksi.

Vierailija
6/48 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myönnän, että en jaksanut enää kirjoittaa siitä toisesta, joka oli niin turvat, että ei saanut sanaa suustaan horjuessaan pöytien välissä ja yrittäessään istua varatuille  piakoille.

-ap

Vierailija
7/48 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myönnän, että en jaksanut enää kirjoittaa siitä toisesta, joka oli niin turvat, että ei saanut sanaa suustaan horjuessaan pöytien välissä ja yrittäessään istua varatuille  piakoille.

-ap

Että ihan kaksi humalaista naista.

Vierailija
8/48 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso ravintola jos kaikki Suomen naiset olivat siellä 😲

Vierailija
9/48 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ilmeisen mieleenpainuva tapaus tämä leidi, kun niin yksityiskohtaisesti hänen touhujaan olet päässyt seuraamaan.

Vierailija
10/48 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

No hyvä, kun me ei jaksettu lukea edes tuota.

Vierailija
11/48 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso ravintola jos kaikki Suomen naiset olivat siellä 😲

Vain humalaiset ja niitä oli kaksi.

Vierailija
12/48 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoititko kännissä, kun kappalejako puuttuu ihan kokonaan? Tekstiseinän lukeminen on tosi raskasta.

Vierailija
13/48 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinäkö se olitkin. Ai kun kiva. Nyt sait lukea mammapalstalta, mitä et itse muista.

Olisikin ylimääräistä rahaa juotavaksi kurkusta alas. Saattaisin jopa kokeilla miltä se humala tuntuu.

Vierailija
14/48 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humalassahan siellä baarissa pitää ollakin! Oi aikoja noita vanhoja kun sai ryypätä ilman että oltiin ihmettelemässä oikein miehissä että nämä naiset kyllä on niin...

Vierailija
15/48 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humalaisia naisia ja vesiselviä miehiä? Niinkö?

Vierailija
16/48 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä stoori, tuosta riittää kerrottavaa jälkipolville asti.

Vierailija
17/48 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä tuleekin kiukkuisia vastauksia palstamammoilta, kun naiset ovat törttöilleet. On ihan eri ääni kellossa kuin silloin, kun joku mamma kertoo huonosti käyttäytyneistä miehistä. Mistähän johtuu...

Vierailija
18/48 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä tuleekin kiukkuisia vastauksia palstamammoilta, kun naiset ovat törttöilleet. On ihan eri ääni kellossa kuin silloin, kun joku mamma kertoo huonosti käyttäytyneistä miehistä. Mistähän johtuu...

Mika vastauksista on kiukkunen? Minusta nuo ovat vaan vastauksia. Mutta eivät vaan niitä mitä sinä halusit.

Vierailija
19/48 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseänikin hävettää joskus kun omanikäiseni naiset kiskovat päänsä täyteen ja nolaavat itsensä, ei todellakaan mitään miellyttävää katsella. Enkä katselekaan kuin poikkeustapauksessa (pikkujouluaikaan työpaikan porukan mukana tai bändejä kuunnellessa), ja poistun heti kun mahdollista. Keski-ikäset miehetkin juovat, mutta viime aikoina ne härskeimmät ylilyönnit ovat olleet naisia.

Vierailija
20/48 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

No hyvä, kun me ei jaksettu lukea edes tuota.

Alkoholismilla ja keskittymiskyvyn puutteella on selvä korrelaatio.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi