Humalaiset naiset ravintolassa
Tuli viikonloppuna käytyä elävää musiikkia tarjoavassa suositussa ravintolassa ja nähtyä kuinka suomalaiset humalaiset naiset sekoilivat. Samaan pöytään tuli istumaan nainen, joka oli aivan turvat. Vähän aikaa pöydässä istuttuaan kertoi lähtevänsä ostamaan juomaa. Palasi pian tuntemattoman miehen kanssa, joka oli ostanut naiselle kahvin, koska ilmeisesti naiselle ei oltu myyty alkoholia. Kohta nainen pyysi minua ajamaan kahvin tarjonneen miehen pois pöydästämme, mutta kerroin naiselle, että itsehän hän oli miehen siihen kutsunut, joten saa itse ajaa miehen pois, jos niin haluaa. Mies ilmeisesti kuuli keskustelumme osittain, koska ilmoitti, että lähtee kohta pois ravintolasta. Seuraavaksi nainen pyysi minua varjelemaan häntä vieruspöydän miehiltä, vaikka itse katseli heitä ja oli tyrkyllä. Ennen kuin ehdin sanoa mitään, nainen nousi pöydästä ja meni kaulailemaan näitä miehiä ja tanssahteli heistä toisen kanssa pöytien välissä. Sitten nainen palasi pöytään ja vaati minua tanssimaan kanssaan, mutta siihen en suostunut, koska en halunnut nolata itseäni. Sitä paitsi kyseisessä ravintolassa ei edes ole tanssilattiaa. Nainen puristeli myös jalkaani ja teki välillä suutelueleitä, välillä otti kädestäni kiinni ja alkoi kysellä, missä asun. Vastailin naiselle kohteliaasti, mutta pidättyväisesti, koska minulla on huonoja kokemuksia näistä pelti kiinni olevista naisista. Kun nainen oli rauhoittunut hieman, nousin pöydästä ja pyysin naista pitämään paikkaa sillä välin, kun käyn ostamassa itselleni uuden juoman. Kun palasin pöytään, nainen yritti estää minua istumasta paikalleni, koska ei omien sanojensa mukaan muistanut, että istuin siinä. Jonkin aikaa istuttuaan ilmoitti sitten lähtevänsä käymään wc:ssä. Jonkin ajan kuluttua nainen palasi mukanaan uusi mies ja uusi juoma kädessään, tällä kertaa vesilasi, sillä hänelle ei ilmeisesti edelleenkään myyty alkoholia. Jonkun aikaa kiehnättyään löytämänsä miehen kanssa palasi pöytään istumaan, mutta malttoi taas mielensä vain hetken aikaa, kun alkoi taas kärttää minua tanssimaan. Kun en suostunut nainen nousi pöydästä sen viereen ja alkoi tanssia kädet kohotettuina jonkinlaista soidintanssia, joka näytti naurattavan muita ravintolassa olleita naisia, jotka sen näkivät. Välillä nainen kumartui puoleeni ja kysyi minulta et sä tajua? Ilmeisesti minun olisi pitänyt tässä vaiheessa korjata hedelmä pois, mutta kokemuksesta tiedän, että näistä hedelmistä ei ole muuta kuin harmia, joten sanoin naiselle, että jätän väliin ja poistuin wc:hen. Kun tulin takaisin, nainen oli lähtenyt pöydästä ja pystyin viimein keskittymään rauhassa bändin esiintymiseen.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Opettele tr- olli kirjoittamaan , ei näitä sun blaa blaa liiba laaba pötkötekstejä jaksa lukea
No ei jaksa. Nukahdin ensimmäisen lauseen öööö kappaleen ööö lauseen ööö kappaleen....jälkeen
Niin? Kuulostaa ihan perus yksin liikkeellä olevan naisen baari-illalta känniukkojen joukossa, miinus väkivallan uhka ja hu*rittelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanot olevas roteva alfauros, etkä saanut yhtä kännistä naista pois pöydästäs?
Taisit tykätä huomiosta kuitenkin.
No, en viitsinyt järjestää mitään kohtausta. Eikä naisesta niin paljon vaivaa ollut. Lähinnä huvitti vain. Ja jos olisit jaksanut lukea aloituksen loppuun asti, olisit huomannut, että ongelma eli nainen poistui itse pöydästä myöhemmin.
No niin eli sinua huvitti humalisen käytös. Eihän palstalla muita aloituksia olisikaan jos me kaikki alettaisiin siitä oma aina kirjoittamaan kun sellaisen tulee vastaan. Oliko tällä aloitiksella jotain pointtia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"... nähtyä kuinka suomalaiset humalaiset naiset sekoilivat."
Sitten kuitenkin oli kyseessä vainl yksi nainen. Näin.Myönnän, että en jaksanut enää kirjoittaa siitä toisesta, joka oli niin turvat, että ei saanut sanaa suustaan horjuessaan pöytien välissä ja yrittäessään istua varatuille piakoille.
-ap
No hyvä, kun me ei jaksettu lukea edes tuota.
Jaa, minä ainakin jaksoin.
Kuulosti minulta, anteeksi. En kyllä muista mitään koko illasta, mutta heräsin aamulla sohvalta vaatteet päällä ja yksin( luojan kiitos), mutta silmäkulma oli mustana, että jotain kohellusta ollut vielä miestenmetsästyksen ohessa. Tänä vuonna ei sitten enää tarvikkaan mennä ravintolaan.
Kyllä nämä rahattomat, juomia pummaavat tolkuttomassa humalassa olevat naiset ovat säälittäviä. Juomasta päästävät saatille ja siitä sitten edelleen.
Tosin, vähänkin siistimmissä paikoissa heidät yleensä poistetaan henkilökunnan toimesta.
Eli aikamoisessa räkälässä lienee ap iltaansa viettänyt.
N 65 v.
Jumankauta peräkammarin reppana on kerrankin uskaultautunut ihan yöelämään ja nähnyt siellä ihan humalaisia naisia. Kyllähän siinä nyt riittää ihmeteltävää ja raportoitavaa.
Opettele tr- olli kirjoittamaan , ei näitä sun blaa blaa liiba laaba pötkötekstejä jaksa lukea