Humalaiset naiset ravintolassa
Tuli viikonloppuna käytyä elävää musiikkia tarjoavassa suositussa ravintolassa ja nähtyä kuinka suomalaiset humalaiset naiset sekoilivat. Samaan pöytään tuli istumaan nainen, joka oli aivan turvat. Vähän aikaa pöydässä istuttuaan kertoi lähtevänsä ostamaan juomaa. Palasi pian tuntemattoman miehen kanssa, joka oli ostanut naiselle kahvin, koska ilmeisesti naiselle ei oltu myyty alkoholia. Kohta nainen pyysi minua ajamaan kahvin tarjonneen miehen pois pöydästämme, mutta kerroin naiselle, että itsehän hän oli miehen siihen kutsunut, joten saa itse ajaa miehen pois, jos niin haluaa. Mies ilmeisesti kuuli keskustelumme osittain, koska ilmoitti, että lähtee kohta pois ravintolasta. Seuraavaksi nainen pyysi minua varjelemaan häntä vieruspöydän miehiltä, vaikka itse katseli heitä ja oli tyrkyllä. Ennen kuin ehdin sanoa mitään, nainen nousi pöydästä ja meni kaulailemaan näitä miehiä ja tanssahteli heistä toisen kanssa pöytien välissä. Sitten nainen palasi pöytään ja vaati minua tanssimaan kanssaan, mutta siihen en suostunut, koska en halunnut nolata itseäni. Sitä paitsi kyseisessä ravintolassa ei edes ole tanssilattiaa. Nainen puristeli myös jalkaani ja teki välillä suutelueleitä, välillä otti kädestäni kiinni ja alkoi kysellä, missä asun. Vastailin naiselle kohteliaasti, mutta pidättyväisesti, koska minulla on huonoja kokemuksia näistä pelti kiinni olevista naisista. Kun nainen oli rauhoittunut hieman, nousin pöydästä ja pyysin naista pitämään paikkaa sillä välin, kun käyn ostamassa itselleni uuden juoman. Kun palasin pöytään, nainen yritti estää minua istumasta paikalleni, koska ei omien sanojensa mukaan muistanut, että istuin siinä. Jonkin aikaa istuttuaan ilmoitti sitten lähtevänsä käymään wc:ssä. Jonkin ajan kuluttua nainen palasi mukanaan uusi mies ja uusi juoma kädessään, tällä kertaa vesilasi, sillä hänelle ei ilmeisesti edelleenkään myyty alkoholia. Jonkun aikaa kiehnättyään löytämänsä miehen kanssa palasi pöytään istumaan, mutta malttoi taas mielensä vain hetken aikaa, kun alkoi taas kärttää minua tanssimaan. Kun en suostunut nainen nousi pöydästä sen viereen ja alkoi tanssia kädet kohotettuina jonkinlaista soidintanssia, joka näytti naurattavan muita ravintolassa olleita naisia, jotka sen näkivät. Välillä nainen kumartui puoleeni ja kysyi minulta et sä tajua? Ilmeisesti minun olisi pitänyt tässä vaiheessa korjata hedelmä pois, mutta kokemuksesta tiedän, että näistä hedelmistä ei ole muuta kuin harmia, joten sanoin naiselle, että jätän väliin ja poistuin wc:hen. Kun tulin takaisin, nainen oli lähtenyt pöydästä ja pystyin viimein keskittymään rauhassa bändin esiintymiseen.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Itseänikin hävettää joskus kun omanikäiseni naiset kiskovat päänsä täyteen ja nolaavat itsensä, ei todellakaan mitään miellyttävää katsella. Enkä katselekaan kuin poikkeustapauksessa (pikkujouluaikaan työpaikan porukan mukana tai bändejä kuunnellessa), ja poistun heti kun mahdollista. Keski-ikäset miehetkin juovat, mutta viime aikoina ne härskeimmät ylilyönnit ovat olleet naisia.
Samanlaista örvellys on naisilla ja miehillä. Miesten örvellys on vain hyväksytympää.
Ihkus kirjoitti:
Jännä stoori, tuosta riittää kerrottavaa jälkipolville asti.
Paitsi että sulla ei taida flaksi käydä suvunjatkamisen suhteen. Kusipäisyys ja alkoholiongelma kun ovat parisuhdemarkkinoilla aika murhaava yhdistelmä.
Kännätessäs unohdit, miten kappalejaot tehdään?
Johnnie Walker drinking man kirjoitti:
AP, oletko hintti, eunukki, jokin muu eriskummallinen sukupuoleton pro-feministimies tai joku tekoherkkis ja tekotaiteellinen keskinkertainen "runopoika" (sellainen joka luulee olevansa Jim Morrison ja yrittää matkia häntä kaikin ulkoisin elein, paitsi tietenkin unohtaen, että Jim itse oli varsinainen panomies ja superdoku eikä mikään herkkis kukkaispoju)?
No ei siinä mitään, pue AP mekko yllesi ja liity joukkoon sakeaan.
Ehkä sinun lähipiirissäsi on vain näitä mekoon pukeutuvia soijapoikia, mutta minä olen roteva alfauros.
ap
P.S. sinullakin tuntuu olevan ongelmia tuon alkoholin suhteen? Luultavasti olet yksi näistä kotona pohjialla turpa täyteen vetävistä ikiteinitytöistä, jotka sekoilevat ravintolassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"... nähtyä kuinka suomalaiset humalaiset naiset sekoilivat."
Sitten kuitenkin oli kyseessä vainl yksi nainen. Näin.Myönnän, että en jaksanut enää kirjoittaa siitä toisesta, joka oli niin turvat, että ei saanut sanaa suustaan horjuessaan pöytien välissä ja yrittäessään istua varatuille piakoille.
-ap
No hyvä, kun me ei jaksettu lukea edes tuota.
Alkoholismilla ja keskittymiskyvyn puutteella on selvä korrelaatio.
Olen pahoillani, mutta sisältö on tärkeä.
Sanot olevas roteva alfauros, etkä saanut yhtä kännistä naista pois pöydästäs?
Taisit tykätä huomiosta kuitenkin.
Damn ja mä olin tämän viikonlopun kiltisti kotona, enkä iskemässä tuommoista makupalaa.
Miten tästä palstasta on tullut tällainen feministiroskaväen oma voimaantumiskanava?
Vierailija kirjoitti:
Miten tästä palstasta on tullut tällainen feministiroskaväen oma voimaantumiskanava?
Sitä jos mitä tämä palsta on ollut kauan.
Since 1999
Vierailija kirjoitti:
Onko aihe niin kiusallinen, että on tartuttava tällaiseen epäolennaiseen? Ja vielä peukutettu vastaus. Kuvastaa hienosti palstan käyttäjäkuntaa.
Mulla on samanlaisia kokemuksia naisista. Mutta eihän tämä mikään ihme ole, kun naisten alkoholinkäyttö, ja etenkin humalahakuinen juominen, on yleistynyt siinä missä miehet juovat aiempaa vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko aihe niin kiusallinen, että on tartuttava tällaiseen epäolennaiseen? Ja vielä peukutettu vastaus. Kuvastaa hienosti palstan käyttäjäkuntaa.
Ei vaan kirjoitus on hemmetin kiusallinen, kun ei sitä pysty lukemaan. Todella oleellistahan näissä jutuissa olisi, että ne vois lukea.
Sisällöstä en tiedä mitään, kun en jaksanut lukea noin tahmeeta tekstiä.
ohis
Oliko tässä joku muukin pointti kuin järjetön yleistäminen?
MItä tuo nainen nyt teki? Istui pöytään, halus juomaa, ja vissiin vähän kikkeliäkin. Tanssi, haki seuraavan uhrin, ei onnistunut tämänkään kanssa.
Ei käynyt kehenkään käsiksi, eikä haukkunut ketään.
Jospa liian känniset miehetkin toimis noin, jäisin seuraan.
Viiden minuutin sisällä jos en ole lämmennyt hänelle kutsuhuutoonsa, niin saan huo rittelut niskaani ja kaikenmaailman muut pihtarileimat. Vielä tehostetaan asiaa pitämällä kädestä kiinni, ehkä vielä tunkemalla toista kättä haarojen väliin.
Tuota kun on sen nelkyt vuotta "kärsinyt", niin eipä oikein huvita enää yksin baareissa ja keikoilla käydä. Liikun vain miespuolisten kavereiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sinun kannattaisi tarkistuttaa psyykenlääkitystäsi. Nykyiset mömmöt näyttävät vaikuttavan haitallisesti luetun ymmärtämiseesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan kirjoitus on hemmetin kiusallinen, kun ei sitä pysty lukemaan. Todella oleellistahan näissä jutuissa olisi, että ne vois lukea.
Sisällöstä en tiedä mitään, kun en jaksanut lukea noin tahmeeta tekstiä.
ohis
Goldfish attention problem?
Vierailija kirjoitti:
Sanot olevas roteva alfauros, etkä saanut yhtä kännistä naista pois pöydästäs?
Taisit tykätä huomiosta kuitenkin.
No, en viitsinyt järjestää mitään kohtausta. Eikä naisesta niin paljon vaivaa ollut. Lähinnä huvitti vain. Ja jos olisit jaksanut lukea aloituksen loppuun asti, olisit huomannut, että ongelma eli nainen poistui itse pöydästä myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
AP, oletko hintti, eunukki, jokin muu eriskummallinen sukupuoleton pro-feministimies tai joku tekoherkkis ja tekotaiteellinen keskinkertainen "runopoika" (sellainen joka luulee olevansa Jim Morrison ja yrittää matkia häntä kaikin ulkoisin elein, paitsi tietenkin unohtaen, että Jim itse oli varsinainen panomies ja superdoku eikä mikään herkkis kukkaispoju)?
Ehkä sinun lähipiirissäsi on vain näitä mekoon pukeutuvia soijapoikia, mutta minä olen roteva alfauros.
ap
P.S. sinullakin tuntuu olevan ongelmia tuon alkoholin suhteen? Luultavasti olet yksi näistä kotona pohjialla turpa täyteen vetävistä ikiteinitytöistä, jotka sekoilevat ravintolassa.
Huti tuli.
Ei minulla ole mitään "ongelmaa" minkään alkoholin kanssa, kuten ei yli 90 %:lla väestöstä yleensäkään. Tämä on niin perin suomalainen ilmiö, että tätäkin asiaa täytyy jotenkin "todistella" jollekin elintapahygienikolle. Enkä siks'toiseen ole käynyt juomaravintoloissa 1.6. 2007 jälkeen, jolloin nämä tupakkatotaalikieltolait astuivat voimaan, joten en juo "pohjiakaan" enää nykyään.
Omistan väkevää alkoholia kylläkin jotain 600 ja 700 litran väliltä, koska olen sitä hissun kissun keräillyt Itäisen Keski-Euroopan "post-sovieettisista" maista 12 viime vuoden ajan pakettiautoreissuilla kavereitteni kanssa, mutta - katsos kunnianarvoisa Alfauros - sitä kun ei ole pakko juoda kerrallaan aina niin kovin paljon, ja jos niin tekisin ja jos asiaintilani olisi noin kuten tuossa yllä veikkaat, en olisi enää edes hengissäkään enkä kirjoittelisi tälle palstalle enkä nytkään kinaisi tuollaisen höppänän itkupillin kanssa.
Minä en kaveeraa noiden yllä keskustelemiemme ns. runopoikien kanssa, mutta tiedän ulkomuodolta yhden sellaisen (olen siis hänen kanssaan ns. naamatuttu ja tervehdimme muodollisen ystävällisesti aina kun kävelemme vastaan toisiamme).
Jos olet roteva Alfauros, niin miksi sitten pillität ihan olemattomasta syystä niin kuin varhaismurrosikäinen neitsyt pikkulikka? Tuo on aivan harvinaisen epämiehekäs luonteenpiirre. Minä olen heiveröinen, kevyt, keskimittainen ja vaihtelevasti pikkuisen omenavatsainen tavis - hieman "rimpula" - mutta en ole kuitenkaan milloinkaan järkyttynyt noin perinpohjin juopuneesta melankaipuisesta naisesta: päinvastoin, ihan mukava tilannehan tuo tuollainen on.
Mutta Alfa näköjään itkee ja tarvitsee varmaankin "terapiaa" tapauksen johdosta.
Tässä kommentissa tulee esiin jotain todella olennaista, vaikka sen onkin kirjoittanut älyllisesti alamittainen juoppo. Kommentissa väitetään rivien välissä, että miehen on kelpuutettava seksikumppaniksi nainen kuin nainen, jos tämä tulee ns. tyrkylle.
Mutta käännetäänpä asia toisin päin. Olisiko naisten kelpuutettava kuka tahansa pelti kiinni oleva Romeo seksikumppaniksi, vain siksi, että nämä ovat tarjolla? Uskallan epäillä asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on samanlaisia kokemuksia naisista. Mutta eihän tämä mikään ihme ole, kun naisten alkoholinkäyttö, ja etenkin humalahakuinen juominen, on yleistynyt siinä missä miehet juovat aiempaa vähemmän.
Hyvä naiset, vielä kun saadaan ahdistelutilastotkin miesten tasalle niin hyvältä näyttää. Nyt vaan kaikki limaisimmat mummot urakalla ukkojen kimppuun baareissa niin saavat jotain oikeaa valittamisen aihetta.